דרושים בתחום מנהל משרד

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 64 משרות עבודה בתחום מנהל משרד

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות

מנהל/ת חשבונות

ODIS Treating Water for Life

17/12/2025

תיאור תפקיד:
Odis ia seeking a skilled and detail-oriented Bookkeeper to join our finance team. The role involves managing bookkeeping and payroll processes for U.S. operations.

Key Responsibilities:
- Manage day-to-day bookkeeping activities in accordance with U.S. and Israeli accounting practices.
- Handle payroll processing for U.S. companies, ensuring compliance with U.S. labor and tax regulations.
- Prepare and maintain accurate financial records and reports.
- Work with QuickBooks to record transactions, reconcile accounts, and generate reports.
- Support the preparation of tax filings and financial statements.
- Collaborate with internal teams and external auditors as needed.
דרישות:
Requirements:
- Proven experience in bookkeeping and payroll, with specific knowledge of U.S. accounting standards and regulations.
- Hands-on experience with QuickBooks -  A MUST
- Strong knowledge of payroll processing for U.S. companies.
- High level of proficiency in English (written and spoken).
- Relevant bookkeeping/accounting certification or degree – an advantage.
- Experience in general Israeli bookkeeping tasks.
- Strong attention to detail, organizational skills, and ability to work independently
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה: 780829
אזור: מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
השפלה - רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת

דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת

חברה דיסקרטית

17/12/2025

תיאור תפקיד:
תיאום בין אנשי מקצוע שונים (מהנדסים/בודקים) לביצוע בדיקות.
מעקב ותיעוד של סטטוס הציוד.
קשר עם לקוחות לצורך טיפול בתקלות במידת הצורך.
אחריות על משימות ותיאום בין הגורמים הרלוונטיים.

היקף משרה: מלאה 5 ימים (א'-ה) ללא שישי - בין השעות: 8:00-17:00
עובד/ת חברה מהיום הראשון.
רווחה עשירה ותנאים סוציאליים מלאים.
חניית עובדים מסודרת.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/תפעולי.
שליטה מלאה באקסל.
יכולת התנהלות של משימות מרובות במקביל.
כישורי תקשורת בינאישית מצוינים.
יכולת עבודה עצמאית לצד ממשקים מרובים.
זמינות למשרה מלאה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1237
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישי/ת

מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישי/ת

RecruitX

17/12/2025

תיאור תפקיד:

חברה מובילה בתחום השירותים והשיווק לשוק הפיננסי מחפשת מנהל/ת מנהל/ת משרד וPA
התפקיד כולל:.
טיפול שוטף במשימות אדמיניסטרטיביות של המשרד ומתן תמיכה ישירה למנהל
ניהול משרד שוטף: הזמנת ציוד, עבודה מול ספקים, ארגון Happy Hour ופעילויות צוות
אחריות על קבלת חשבוניות, ספקים ורכש
עבודה שוטפת עם מערכות Office ותכתובות מול גורמים פנימיים וחיצוניים
ניהול יומנים ותיאום פגישות אישיות למנהל המקצועי
דרישות:

רקע קודם כמנהל/ת משרד / עוזר/ת אישי/ת – חובה
הנהלת חשבונות סוג 1–2 וניסיון בסיסי בעבודה מול ספקים וחשבוניות - יתרון משמעותי
שליטה מלאה ב-Outlook, Excel, Word ו-PowerPoint – חובה
יכולת עבודה עצמאית, סדר וארגון גבוהים, שירותיות ויוזמה
זמינות לעבודה במשרה מלאה: א׳–ה׳, 08:00–17:00 פתח תקווה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4756
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד- צור יגאל

מנהל/ת משרד- צור יגאל

RecruitX

17/12/2025

תיאור תפקיד:

חברה ותיקה ומובילה ביבוא ושיווק מוצרי פרימיום למטבח ולחדר האמבטיה, עם יותר מ־40 שנות ניסיון, חדשנות מתמדת ואיכות ללא פשרות, מחפשת מנהל/ת משרד משמרת.
העבודה ממוקמת ב־צור יגאל.
התפקיד כולל:
מענה טלפוני ללקוחות עסקיים ופרטיים
הקלדת הזמנות
הדפסת תעודות
הכנת דוחות ודוחות בקרה.
הפקת תעודות לאספקה.
תעודות החזרה.
כניסת מוצרים למלאי.
קשר שוטף מול מחלקת הזמנות.
מענה טלפוני
דרישות:

ניסיון בניהול בק אופיס
הכרת עבודה באקסל
הכרת פריוריטי – יתרון
הכרת סיילספורס - יתרון
יכולת לימוד ועבודה עצמאית
יכולת מעקב ומתמשך ופתרון בעיות
עמידה בלחץ וריבוי משימות
סדר וארגון
שעות עבודה 08:00-16:30
ימי שישי לסירוגין.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4658
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לקסוס וטויוטה חיפה מגייסות נציגי.ות קבלה!

לקסוס וטויוטה חיפה מגייסות נציגי.ות קבלה!

קבוצת יוניון

17/12/2025

תיאור תפקיד:
  • קבלת פני הלקוחות אירוח המבקרים ויצירת חווית לקוח חיובית באולם התצוגה.
  • מתן מענה פרונטלי וטלפוני בדסק הקבלה ואחריות על טרקלין ההמתנה לרבות קיום כיבוד, ייצוגיות הטרקלין, מכונת קפה.
  • תיאום נסיעות התרשמות ומסירות רכבים, שיבוץ לו"ז ובקרה,;ניהול לוח זמנים לנציגי מכירות, נסיעות ומסירות
  • עבודה מול ספקים – הזמנת ציוד, כיבוד, תיאום מוביליות וכדומה.
  • ניהול קופה קטנה הפקדות שוטפות , שימוש שוטף במערכת Cash-Pay ותיעוד עסקאות
דרישות:
  • 12 שנות לימוד - חובה. יתרון משמעותי לבעלי בגרות מלאה ו/או תואר ראשון.
  • ניסיון תעסוקתי של שנה ומעלה בתחום שירות לקוחות פרונטלי / אדמיניסטרציה.
  • שליטה ביישומי האופיס.
  • היכרות עם מערכת תפנית, מיקרוסופט דינמיקס – יתרון.
  • אנגלית ברמה טובה, יכולת לנהל שיחה עם לקוחות – יתרון.
  • עבודה בימי א'-ו'. 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2898
אזור: צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל /ת משרד לחברה בתחום התעשייה הבטחונית ברעננה.

מנהל /ת משרד לחברה בתחום התעשייה הבטחונית ברעננה.

לירוז נמני - ליווי תהליכי גיוס

17/12/2025

תיאור תפקיד:
לחב' בתחום התעשייה הבטחונית ברעננה דרוש/ה מנהל /ת משרד עם אנגלית ברמת שפת אם במשרה מלאה.
במסגרת התפקיד: תפעול שוטף של המשרד, הזמנות מספקים, תיאומים, בקרה ומעקב על משימות שוטפות
תכתובות ושיחה באנגלית, ועוד.
העבודה במשרה מלאה בימים א-ה, תנאים טובים למתאימים/ות
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה מאוד (תכתובות + רמת שיחה) - חובה
ניסיון בתפקיד דומה - חובה
שליטה מלאה על כלל מערכות אופיס - חובה
זמינות למשרה מלאה ולהתחלה מיידית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00066
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת מנכל

מזכיר/ת מנכל

גטר גרופ

17/12/2025

תיאור תפקיד:
לגטר סייפטי וגטר גרפיקס דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל/ית – עם ראש גדול, אחריות ויוזמה
הזדמנות מדהימה להצטרף לחברה מובילה בתחומה, בתפקיד מגוון, דינמי ומשמעותי בלב העשייה הניהולית והארגונית.
תיאור התפקיד
:
    ניהול ותיאום יומן המנכ"ל – תיאום פגישות מרובות משתתפים, תיעדוף משימות וניהול זמן אפקטיבי
    טיפול כולל בלוגיסטיקת נסיעות לחו"ל – טיסות, מלונות, לו"ז, תיאומים ומעקב
    אחריות על אירוח אורחי החברה מחו"ל – כולל הכנות לוגיסטיות ואירוח ברמה גבוהה
    הכנת חומרים לפגישות – מצגות, דוחות, מסמכים נלווים, סיכומי ישיבות ופרוטוקולים
    סיוע שוטף למנהלים ולעובדי החטיבה בנושאים אדמיניסטרטיביים
    הובלת פרויקטים פנימיים, פעילויות רווחה, אירועים ויוזמות ארגוניות
    עבודה מול ממשקים מרובים בתוך ומחוץ לארגון, תוך שמירה על דיסקרטיות ויחסי אנוש מצוינים
דרישות:

:
    ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד דומה – חובה
    אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה) – חובה
    שליטה מלאה ביישומי Office (בדגש על Outlook, PowerPoint, Excel) – חובה
    תואר ראשון – יתרון משמעותי
    יכולת עבודה עצמאית ויכולת קבלת החלטות
    יוזמה, סדר וארגון ברמה גבוהה
    ניסיון בהכנת מצגות-חובה
    שירותיות, אסרטיביות, דיסקרטיות ויחסי אנוש מעולים

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2818
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חברת מימון מובילה מגייסת מזכיר/ת חברה וקומפליינס

חברת מימון מובילה מגייסת מזכיר/ת חברה וקומפליינס

חברה דיסקרטית

17/12/2025

תיאור תפקיד:
חברת מימון מובילה מחפשת מזכיר/ת חברה.

התפקיד כולל:
ניהול תחום מזכירות החברה
אחריות על תחום הרגולציה, ציות והאכיפה הפנימית
ליווי משפטי שוטף בתחומי פעילות החברה
עבודה שוטפת עם הנהלת החברה והמחלקות השונות
דרישות:
רשיון עו"ד- חובה
2-5 שנות נסיון בתחום שוק ההון
אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: S-26842761
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת אדמיניסטרטיבית/מזכיר/ה

מנהלת אדמיניסטרטיבית/מזכיר/ה

בי נט ייעוץ והשמה כ''א בע''מ

17/12/2025

תיאור תפקיד:
      מזכיר.ה / מתאמ/.ת הזמנות
      עבודה עם מנכ"ל החברה,
      מעקב ועדכון סטטוס הזמנות לקוחות,
      מועמד/ת עם יכולות גבוהות, יחסי אנוש מעולים,
      יתרון לניסיון קודם בטיפול בהזמנות לקוחות,


דרישות:
    חובה : 2+ שנות ניסיון בתפקיד דומה,
    שליטה מלאה בחשבשבת ותוכנת Office - אקסל וורד ואוטלוק
    כושר ארגון ויכולת ימידה בלוחות זמנים
    יכולת עבודה עמצאית ובצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 845516
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - חיפה והכרמל
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה מובילה ברמת החייל דרוש/ה אחראי/ת אדמיניסטרטיבי/ת

לחברה מובילה ברמת החייל דרוש/ה אחראי/ת אדמיניסטרטיבי/ת

לין ביכלר משאבי אנוש

17/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה וחדשנית ברמת החייל דרוש/ה אחראי/ת אדמיניסטרטיבי/ת - משרה זמנית לחצי שנה
במסגרת התפקיד:
מתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף למנכ"ל הכולל: מענה טלפוני, ניהול יומן ותיאומי פגישות, ניהול קופה קטנה, הזמנת ציוד משרדי וכיבוד משרדי , אחריות על אירוח אורחים לפגישות.
תנאים:
א-ה 10:00-14:00
שכר שעתי 50 לשעה.
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי - לפחות חצי שנה - שנה
שליטה מלאה ביישומי Office
כושר ביטוי ברמה גבוהה.
זמינות לעבודה בהיקף של 50%-60%
היקף משרה: משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה: 54451
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לארגון רפואי ברמת גן דרוש/ה מנהלת משרד

לארגון רפואי ברמת גן דרוש/ה מנהלת משרד

לין ביכלר משאבי אנוש

17/12/2025

תיאור תפקיד:
אם את/ה מחפש/ת תפקיד משמעותי בלב העשייה הארגונית – מקומך איתנו!

התפקיד כולל:
ניהול מסד נתונים במערכת משאבי אנוש, קליטת עובדים חדשים והקמתם במערכות הארגון, טיפול בתהליכי עזיבת עובדים, טיפול בחשבוניות המחלקה, ניהול יומן המחלקה ותיאום פגישות
סריקה וניהול מסמכים, טיפול בדואר נכנס ויוצא, עבודה שוטפת וצמודה למנהלת משאבי אנוש

תנאי המשרה:
משרה מלאה | ימים א'-ה'
שעות: 8:00–16:30 (אפשרות לגמישות קלה)
סביבת עבודה מקצועית ויציבה בארגון רפואי
דרישות:
ניסיון קודם בניהול משרד / מזכירות – חובה
זיקה או ניסיון קודם במשאבי אנוש (צבאי או אזרחי) – חובה
תואר ראשון – יתרון
יציבות תעסוקתית, סדר וארגון
יכולת עבודה עצמאית, אחריות ו"ראש גדול"
מעוניין/ת להצטרף לארגון יציב עם משמעות?
שלח/י קו"ח והצטרפ/י לצוות איכותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 51893
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד בארגון מוביל בתחומו בלוד!

מנהל/ת משרד בארגון מוביל בתחומו בלוד!

לין ביכלר משאבי אנוש

17/12/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת משרד בארגון מוביל בתחומו בלוד!
התפקיד כולל:
עבודה שוטפת מול מנכ"ל, מתן מענה שוטף לעובדי המשרד, התנהלות מול ספקים (הצעות מחיר, הזמנות רכש, חשבוניות ומשלוחים).
אחריות כוללת על תחזוקה, תמיכה במחלקת מש"א - אחריות על קליטת עובדים חדשים וסיומי העסקה, תמיכה בתפעול אירועים במשרד (הרמות כוסית, ישיבות ואירוח) ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות.
תנאים:
משרה מלאה, ימים א'- ה' 08:00 - 17:00, ללא ימי שישי (אפשרות לימים קצרים וארוכים)
נא לציין צ.ש
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידי תפעול/אדמיניסטרציה - חובה!!
ניסיון מחללי עבודה/ניהול אירועים- יתרון
יכולת עבודה תחת לחץ ותקתוק משימות
הכרות עם יישומי Office
יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 54107
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ה לשכת הנהלה אקדמית למוסד אקדמי מוביל

מזכיר/ה לשכת הנהלה אקדמית למוסד אקדמי מוביל

המימד השלישי גיוס והשמה 4

17/12/2025

תיאור תפקיד:
• אחריות על תפקוד לשכת הנהלה אקדמית, בכפיפות למנהלת הלשכה ולמול ראשי בתי הספר / יחידות האקדמיות והתוכניות לתואר שני.
• עזרה אדמיניסטרטיבית למנהלת הלשכה וההנהלה האקדמית .
• ניהול יומנים מורכבים.
• תמיכה אדמיניסטרטיבית למרכז לקידום הוראה ולתוכנית המצוינים.
• הכנה וניהול של וועדות חוצות ארגון: פרוטוקולים, איסוף חומרים, זימונים והפצה.
• ניהול פרויקטים מיוחדים הקשורים ללשכה- סיורי סגל, כנסים, אירועים.
• מענה לפניות סטודנטים + מענה לסגל אקדמי ומנהלי.
• תיאום פגישות.
• טיפול ברכש + החזרי הוצאות של אנשי הסגל.
דרישות:
• תואר ראשון חובה.
• ידע בפריורטי- יתרון
• יכולת ניהול יומנים מורכבים.
• יכולת ניסוח גבוה בכתב ובע"פ בעברית ובאנגלית.
• שליטה בתוכנות OFFICE.
• ייצוגיות, יכולת ארגון וסדר, ועמידה בלחצים וריבוי משימות.
• בעל/ת יכולת ויוזמה.
• יכולת עבודה בצוות.
• יחסי אנוש טובים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-19446
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אנשי אדמיניסטרציה – משרה מלאה

אנשי אדמיניסטרציה – משרה מלאה

Y השמה

17/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה באזור המרכז דרושים אנשי אדמיניסטרציה לתפקיד מגוון ומעניין. התפקיד כולל מענה טלפוני ותקשורת במיילים, עבודה שוטפת באקסל וביצוע בקרות. בנוסף, העובדים יטפלו בתיקי תאונות ויתמקדו בקליטת עובדים חדשים. אנו מציעים סביבת עבודה נעימה ומלמדת, שבה כל הידע הנדרש יועבר במקום. המועמדים המתאימים ייהנו מעבודה בסביבה דינמית ומאתגרת, עם אפשרות לפיתוח אישי ומקצועי.
דרישות:
- ניסיון בעבודת אדמיניסטרציה
- שליטה באקסל
- יכולת עבודה תחת לחץ
- יחסי אנוש טובים
- יכולת למידה מהירה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-57
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת למחלקת תפעול – חברה מובילה בתחום האסתטיקה הרפואית

עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת למחלקת תפעול – חברה מובילה בתחום האסתטיקה הרפואית

דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

17/12/2025

תיאור תפקיד:
· אחריות אדמיניסטרטיבית ותפעולית שוטפת למחלקת התפעול
· עבודה שוטפת מול מחלקות המכירות, השירות והלוגיסטיקה
· סיוע בארגון כנסים מקצועיים, אירועי חברה והדרכות ללקוחות
· ניהול ומעקב אחר דוחות, חשבוניות ונהלי עבודה
דרישות:
אנגלית ברמת שפת אם 
ניסיון קודם בתפקיד דומה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00329
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 4 5 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!