דרושים בתחום מנהל משרד

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 66 משרות עבודה בתחום מנהל משרד

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישי/ת

מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישי/ת

RecruitX

22/12/2025

תיאור תפקיד:

חברה מובילה בתחום השירותים והשיווק לשוק הפיננסי מחפשת מנהל/ת מנהל/ת משרד וPA
התפקיד כולל:.
טיפול שוטף במשימות אדמיניסטרטיביות של המשרד ומתן תמיכה ישירה למנהל
ניהול משרד שוטף: הזמנת ציוד, עבודה מול ספקים, ארגון Happy Hour ופעילויות צוות
אחריות על קבלת חשבוניות, ספקים ורכש
עבודה שוטפת עם מערכות Office ותכתובות מול גורמים פנימיים וחיצוניים
ניהול יומנים ותיאום פגישות אישיות למנהל המקצועי
דרישות:

רקע קודם כמנהל/ת משרד / עוזר/ת אישי/ת – חובה
הנהלת חשבונות סוג 1–2 וניסיון בסיסי בעבודה מול ספקים וחשבוניות - יתרון משמעותי
שליטה מלאה ב-Outlook, Excel, Word ו-PowerPoint – חובה
יכולת עבודה עצמאית, סדר וארגון גבוהים, שירותיות ויוזמה
זמינות לעבודה במשרה מלאה: א׳–ה׳, 08:00–17:00 פתח תקווה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4756
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד- צור יגאל

מנהל/ת משרד- צור יגאל

RecruitX

22/12/2025

תיאור תפקיד:

חברה ותיקה ומובילה ביבוא ושיווק מוצרי פרימיום למטבח ולחדר האמבטיה, עם יותר מ־40 שנות ניסיון, חדשנות מתמדת ואיכות ללא פשרות, מחפשת מנהל/ת משרד משמרת.
העבודה ממוקמת ב־צור יגאל.
התפקיד כולל:
מענה טלפוני ללקוחות עסקיים ופרטיים
הקלדת הזמנות
הדפסת תעודות
הכנת דוחות ודוחות בקרה.
הפקת תעודות לאספקה.
תעודות החזרה.
כניסת מוצרים למלאי.
קשר שוטף מול מחלקת הזמנות.
מענה טלפוני
דרישות:

ניסיון בניהול בק אופיס
הכרת עבודה באקסל
הכרת פריוריטי – יתרון
הכרת סיילספורס - יתרון
יכולת לימוד ועבודה עצמאית
יכולת מעקב ומתמשך ופתרון בעיות
עמידה בלחץ וריבוי משימות
סדר וארגון
שעות עבודה 08:00-16:30
ימי שישי לסירוגין.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4658
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Office & Operation Manager

Office & Operation Manager

HR HOME

21/12/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת משרד ואופרציה לארגון יציב ומוביל בתל אביב 

לתפקיד הכולל אחריות כוללת על ניהול המשרד ותפעולו השוטף, אנו מחפשים איש/ת מקצוע ייצוגי/ת, תקתקני/ת, ובעל/ת גישה שירותית. כפיפות ללשכת מנכ"ל

התפקיד כולל:
מענה לעובדים ולצוות פנימי, סיוע בנושאי משאבי אנוש ונושאים אדמיניסטרטיביים
אחריות על ממשקי ספקים: תקשורת, IT, חשמל, תחזוקה ובעלי מקצוע נוספים
תחזוקת מספר משרדים בקומות שונות, כולל ניהול הטרקלין
עבודה צמודה עם עוזרת מנכ"ל וצוות פנימי
דרישות:
תואר אקדמי- חובה
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/תפעולי – חובה
הופעה ייצוגית, יכולת תקשורת בינאישית מעולה
גישה שירותית, סדר וארגון, יכולת עבודה בסביבה מרובת ממשקים
יכולת למידה מהירה לתפקיד לטווח ארוך
להגשת קורות חיים: [email protected]
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00016
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד

מנהל/ת משרד

HR HOME

21/12/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת משרד מסור/ה ובעל/ת מוטיבציה גבוהה, בתפקיד אמון למנכ"ל לחברה ותיקה, מצליחה באווירה משפחתית.
מה כולל התפקיד:
ניהול אדמיניסטרטיבי מלא של המשרד: טיפול בצרכים היומיומיים, ניהול יומנים מורכבים, קביעת פגישות, מענה לפניות ושליחויות.
הנהלת חשבונות פנימית: מעקב אחר ספקים, תשלומים, תעודות משלוח והזמנות רכש.
משאבי אנוש ורווחה: בקרה על נוכחות, ארגון ימי כיף ומתנות, הובלת פרויקטים קטנים לשיפור חוויית העובדים.
חלק ממערך חיוני ותומך של החברה
דרישות:
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתפקיד דומה – חובה.
ידע בסיסי בהנהלת חשבונות.
שליטה מלאה ב-Office – חובה; ידע בתוכנת חשבשבת – יתרון.
אישיות מסודרת, עם סדרי עדיפויות ברורים, יכולת למידה מהירה ויחסי אנוש מצוינים.
אמינות ודיסקרטיות ברמה גבוהה, ורצון לעבוד בסביבה יציבה לטווח ארוך.
משרה מלאה, גמישות בשעות
מיקום: חיפה
לשליחת קוח: [email protected]
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-00015
אזור: צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חברת מהנדסים וותיקה ומתפתחת מחפשת מנהל/ת משרד

חברת מהנדסים וותיקה ומתפתחת מחפשת מנהל/ת משרד

OroTech

21/12/2025

תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד:
  • ניהול אדמיניסטרטיבי
  • ניהול יומנים של שני שותפים ותאום פגישות למהנדסים במשרד.
  • מענה טלפוני ללקוחות.
  • אחריות לציוד המשרדי, ניהול ספקים ורכש.
  • עבודה עם Office.

מיקום המשרה: תל אביב, רחוב יצחק שדה.
היקף משרה – 08:00 -16:00 (לא היברידית, גמישות ל 07:30 - 15:30 בחלק מהימים)
דרישות:
  • ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה– חובה
  • שירותיות, יחסי אנוש מצויינים ואכפתיות
  • תואר ראשון - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-1532
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לארגון רפואי ברמת גן דרוש/ה מנהלת משרד

לארגון רפואי ברמת גן דרוש/ה מנהלת משרד

לין ביכלר משאבי אנוש

21/12/2025

תיאור תפקיד:
אם את/ה מחפש/ת תפקיד משמעותי בלב העשייה הארגונית – מקומך איתנו!

התפקיד כולל:
ניהול מסד נתונים במערכת משאבי אנוש, קליטת עובדים חדשים והקמתם במערכות הארגון, טיפול בתהליכי עזיבת עובדים, טיפול בחשבוניות המחלקה, ניהול יומן המחלקה ותיאום פגישות
סריקה וניהול מסמכים, טיפול בדואר נכנס ויוצא, עבודה שוטפת וצמודה למנהלת משאבי אנוש

תנאי המשרה:
משרה מלאה | ימים א'-ה'
שעות: 8:00–16:30 (אפשרות לגמישות קלה)
סביבת עבודה מקצועית ויציבה בארגון רפואי
דרישות:
ניסיון קודם בניהול משרד / מזכירות – חובה
זיקה או ניסיון קודם במשאבי אנוש (צבאי או אזרחי) – חובה
תואר ראשון – יתרון
יציבות תעסוקתית, סדר וארגון
יכולת עבודה עצמאית, אחריות ו"ראש גדול"
מעוניין/ת להצטרף לארגון יציב עם משמעות?
שלח/י קו"ח והצטרפ/י לצוות איכותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 51893
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות ואדמיניסטרציה למעונות יאנג אליהו 19413

מנהל/ת חשבונות ואדמיניסטרציה למעונות יאנג אליהו 19413

קבוצת אלקטרה בע"מ

21/12/2025

תיאור תפקיד:
רוצים/ות להיות חלק מקבוצה עוצמתית?
אנחנו מחפשים אותך כדי להיות חלק מההצלחה!
קבוצת אלקטרה מגייסת מנהל/ת חשבונות ואדמיניסטרציה למעונות יאנג אליהו בת"א לנכסי אריאל
תיאור התפקיד :

גביית תשלומים, רכש, הפקת חשבוניות , תשלומים לספקים, סגירת התאמות ספקים ולקוחות.
מתן מענה לדיירים, דואר, רישום והחתמת חוזים.

מיקום המשרה – משה דיין 50 תל אביב
משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:30
דרישות:
דרישות התפקיד :
תעודת הנה"ח מסוג 2- חובה
נסיון בעבודה על priority- יתרון משמעותי
שליטה במערכות Office וב-Excel בפרט
יכולת עבודה בצוות
אחריות, ראש גדול ונכונות להשקעה והתמדה
מה אנחנו מציעים :
    עובד/ת חברה מהיום הראשון
    ביטוח בריאות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 19413
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת למשרה מלאה

דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת למשרה מלאה

חברה דיסקרטית

21/12/2025

תיאור תפקיד:
תיאום בין אנשי מקצוע שונים (מהנדסים/בודקים) לביצוע בדיקות.
מעקב ותיעוד של סטטוס הציוד.
קשר עם לקוחות לצורך טיפול בתקלות במידת הצורך.
אחריות על משימות ותיאום בין הגורמים הרלוונטיים.

היקף משרה: מלאה 5 ימים (א'-ה) ללא שישי - בין השעות: 8:00-17:00
עובד/ת חברה מהיום הראשון.
רווחה עשירה ותנאים סוציאליים מלאים.
חניית עובדים מסודרת.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/תפעולי.
שליטה מלאה באקסל.
יכולת התנהלות של משימות מרובות במקביל.
כישורי תקשורת בינאישית מצוינים.
יכולת עבודה עצמאית לצד ממשקים מרובים.
זמינות למשרה מלאה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1237
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לקסוס וטויוטה חיפה מגייסות נציגי.ות קבלה!

לקסוס וטויוטה חיפה מגייסות נציגי.ות קבלה!

קבוצת יוניון

21/12/2025

תיאור תפקיד:
  • קבלת פני הלקוחות אירוח המבקרים ויצירת חווית לקוח חיובית באולם התצוגה.
  • מתן מענה פרונטלי וטלפוני בדסק הקבלה ואחריות על טרקלין ההמתנה לרבות קיום כיבוד, ייצוגיות הטרקלין, מכונת קפה.
  • תיאום נסיעות התרשמות ומסירות רכבים, שיבוץ לו"ז ובקרה,;ניהול לוח זמנים לנציגי מכירות, נסיעות ומסירות
  • עבודה מול ספקים – הזמנת ציוד, כיבוד, תיאום מוביליות וכדומה.
  • ניהול קופה קטנה הפקדות שוטפות , שימוש שוטף במערכת Cash-Pay ותיעוד עסקאות
דרישות:
  • 12 שנות לימוד - חובה. יתרון משמעותי לבעלי בגרות מלאה ו/או תואר ראשון.
  • ניסיון תעסוקתי של שנה ומעלה בתחום שירות לקוחות פרונטלי / אדמיניסטרציה.
  • שליטה ביישומי האופיס.
  • היכרות עם מערכת תפנית, מיקרוסופט דינמיקס – יתרון.
  • אנגלית ברמה טובה, יכולת לנהל שיחה עם לקוחות – יתרון.
  • עבודה בימי א'-ו'. 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2898
אזור: צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת אדמיניסטרציה למשרד עורכי דין מוביל בפתח תקווה !

מנהל/ת אדמיניסטרציה למשרד עורכי דין מוביל בפתח תקווה !

JobShop

21/12/2025

תיאור תפקיד:
משרד עורכי דין ותיק ומוביל בפתח תקווה מחפש מנהלת אדמיניסטרציה עם ראש גדול ויכולות ניהוליות!
התפקיד כולל:
-ניהול מלא של המשרד והאדמיניסטרציה
- ניהול יומן של 2 עורכי דין
-הגשות לבתי משפט וטיפול בהליכים משפטיים
-ניהול מסמכים, ביורוקרטיה ותהליכים מורכבים
-עבודה עם מערכות ניהול משפטיות ומס מקרקעין
-ניהול פרויקטים עסקיים ברמה אישית
-טיפול בלקוחות מחו"ל (דורש אנגלית ברמה גבוהה)
-ניהול קבלה וממשק ראשוני ללקוחות
מה אנחנו מציעים?
 גמישות בהיקף משרה:
משרה חלקית: 6 שעות ביום (09:00-15:00)
משרה מלאה: 8 שעות ביום
 ימי עבודה: א'-ה' בלבד (ללא עבודה בימי שישי)
 מיקום מרכזי בפתח תקווה - נוח להגעה
 מטבח מאובזר וסביבת עבודה נעימה ומשפחתית
 אווירה משפחתית - משרד קטן, צוות תומך וחם
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
דרישות:
רקע בניהול אדמיניסטרציה - חובה
ניסיון ממשרד עורכי דין - יתרון משמעותי
ראש גדול - מסוגלת לטפל בנושאים באופן עצמאי ולנהל תהליכים מורכבים
מיומנות טכנולוגית: שליטה מלאה ב-Word, Excel, מערכות ניהול משפטיות, מס מקרקעין
אנגלית ברמה גבוהה - קריאה, כתיבה ודיבור (עבודה מול לקוחות בינלאומיים)
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: 624771
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת תפעול כנסים ואירועים

רכז/ת תפעול כנסים ואירועים

Gal HR - השמה בתחומי המדיקל, פיננסים ובכירים

21/12/2025

תיאור תפקיד:
למחלקת השיווק של חברת נדל"ן מובילה בתחומה דרוש/ה רכז/ת תפעול כנסים ואירועים.
במסגרת התפקיד: מתן מענה ללקוחות מתעניינים בנושא כנסים, סגירת אירועים, מתן הצעות מחיר, שימור לקוחות חוזרים, תפעול וליווי שוטף של אירועים וכנסים, קבלת אורחים ומתן מענה מקצועי לאורך כל שלבי האירוע, דאגה לתפעול ציוד מולטימדיה לפני ובמהלך האירועים, הכנת אזור האירוע ונראות המקום ועוד.
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
- ניסיון קודם בעבודה מול לקוחות עסקיים B2B.
- ניסיון קודם בטיפול בפניות לקוחות פוטנציאלים, טיפול בלידים ושימור לקוחות.
- היכרות עם תחום האירועים והכנסים - יתרון.
- ידע טכני בסיסי.
- שליטה מלאה בתוכנת CRM ויישומי אופיס- חובה.
-ייצוגיות, תודעת שירות גבוהה, יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובע"פ ונכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 17692
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת משרד לקרן הון סיכון בירושלים

דרוש/ה מנהל/ת משרד לקרן הון סיכון בירושלים

חברה דסקרטית

22/12/2025

תיאור תפקיד:
לקרן הון סיכון איכותית בירושלים דרוש/ה מנהל/ת משרד אחראי/ת ומקצועי/ת, לתפקיד מרכזי המשלב ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף לצד תמיכה בצוות הנהלת הקרן.

 תיאור התפקיד:
  • ניהול יומנים מורכבים ותיאום פגישות מרובות משתתפים
  • אחריות על תפעול המשרד: הזמנות רכש, עבודה מול ספקים ותחזוקה שוטפת
  • קבלת אורחים ומתן שירות אדמיניסטרטיבי מקצועי לצוות
  • סיוע בהכנת מסמכים, מצגות וחומרים לפגישות
  • תמיכה בתהליכי התקשרויות, מעקב אחרי משימות ודוחות
  • אחריות על תיאומי נסיעות, אירועים ופגישות חיצוניות
דרישות:
  • ניסיון מוכח בניהול משרד / אדמיניסטרציה – חובה
  • ניסיון בניהול יומנים מורכבים לבכירים – יתרון משמעותי
  • שליטה מלאה ביישומי Office ובסביבת עבודה דיגיטלית
  • אנגלית ברמה גבוהה 
  • יכולת ארגון גבוהה, דיוק ויחסי אנוש מעולים
  • תודעת שירות גבוהה, דיסקרטיות ויכולת עבודה עצמאית

היקף משרה:
מלאה, ימים א’-ה’, בירושלים. ללא היברידיות.

המשרה פונה לגברים ונשים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: Y-LAW
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת קבלה לארגון מוביל בתחומו בת"א! אין צורך בניסיון קודם!

פקיד/ת קבלה לארגון מוביל בתחומו בת"א! אין צורך בניסיון קודם!

לין ביכלר משאבי אנוש

21/12/2025

תיאור תפקיד:
פקיד/ת קבלה לארגון מוביל בתחומו בת"א! אין צורך בניסיון קודם!
התפקיד כולל:
מענה טלפוני ופרונטלי, ניתוב שיחות, תיאום פגישות, הזמנת ציוד משרדי, ואדמינ' שוטפת.
תנאים:
ימים א'-ה' 8:30-17:00, ללא ימי שישי!
שכר- 7.5-8K ש"ח בהתאם לניסיון + נסיעות + סיבוס + אירועי חברה וכו'.
דרישות:
שירותיות ויחסי אנוש מעולים.
כושר ביטוי בע"פ ובכתב.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 51508
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ה לאוניברסיטת רייכמן בהרצליה

דרוש/ה מזכיר/ה לאוניברסיטת רייכמן בהרצליה

אוניברסיטת רייכמן

21/12/2025

תיאור תפקיד:
- ניהול היומן ותאומי פגישות מול גורמים בכירים בישראל ובחו"ל
- מענה לפניות במייל בעברית ובאנגלית
- תיאום נסיעות עבודה לחו״ל
- היקף המשרה 100%, שעות העבודה: 17:00 - 09:00 + שעות נוספות בעת הצורך
- איוש מיידי, עבודה בקמפוס האוניברסיטה בהרצליה
דרישות:
- ניסיון קודם בניהול יומנים וניסיון עבודה ב - outlook - תאום פגישות ב – ZOOM
- שליטה מלאה ביישומי office
- יסודיות, דייקנות ומקצועיות, סדר וארגון בשיטות העבודה ותשומת לב לפרטים
- עמידה בלחץ וביצוע מספר משימות במקביל
- תודעת שירות גבוהה מאד, דיסקרטיות, יחסי אנוש מצוינים, לויאליות ומסירות
- יכולת ביטוי טובה בע"פ ובכתב
- אנגלית ברמה טובה מאוד
- בתקופות עומס – גמישות ומוכנות לשעות נוספות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00240
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד לרשת נדל"ן מובילה

מנהל/ת משרד לרשת נדל"ן מובילה

חברה דסקרטית

21/12/2025

תיאור תפקיד:
לרשת נדל"ן מובילה ובעלת ותק בתחום התיווך, שיווק וייעוץ בנדל"ן בארץ ובחו"ל,
דרושה מנהלת משרד אחראית, אנרגטית ומרובת משימות לתפקיד משמעותי ומרכזי בניהול השוטף של המשרד.
התפקיד כולל אחריות תפעולית ואדמיניסטרטיבית מלאה: ניהול יומן מנכ"ל, קבלת קהל, מענה טלפוני, ניהול ממשקי עבודה מול אנשי מכירות.
העבודה מתבצעת בסביבה דינמית, מקצועית ובעלת אופי משפחתי, כחלק מצוות מסור ואיכותי.

היקף המשרה:
מלאה במשמרות
מיקום: עזריאלי – תל אביב
בונוסים גבוהים
דרישות:
  • שליטה ביישומי Office
  • יכולת ניהול יומן וניהול משימות באופן עצמאי
  • כישורי שירות ויחסי אנוש מצוינים
  • סדר, ארגון ויכולת גבוהה לתעדף משימות
  • ראש גדול
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: JB-00033
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
קרא עוד
1 2 3 4 5 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!