תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון, שמעוניין/נת להצטרף לחברה משפחתית. תיאור התפקיד: - ניהול יומנים מורכבים (עד 20 איש כולל שותפים) ותיאום פגישות (פרונטלי ומקוון).
- ניהול משרד, מענה טלפוני, קבלת קהל, סריקות וטיפול בפניות.
- תמיכה אדמיניסטרטיבית ולוגיסטית שוטפת לעורכי הדין
דרישות:
- ניסיון קודם כמזכיר/ה רלשי/ת וניהול יומנים באאוטלוק – חובה.
- שליטה מלאה בתוכנות אופיס ( pp Word, Excel, Outlook).
- "ראש גדול" - יוזמה, יכולת למידה מהירה ורצון לקחת אחריות.
- יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע מספר משימות במקביל, תוך הקפדה על דיוק ופרטים.
- כישורים בינאישיים מצוינים, שירותיות, אכפתיות ואדיבות.
- יכולת ניסוח גבוהה בעברית, בכתב ובעל פה.
- הבנה וידע בסביבה ממוחשבת.
משרה מלאה: ימים א'-ה', בין השעות 08:30-17:30. נכונות להישאר במהלך השבוע לפגישות ערב, בהתאם לצורך. אם את/ה רואה את עצמך כחלק מהצוות שלנו, ומחפש/ת אתגר מקצועי בסביבת עבודה תובענית ומתגמלת – נשמח לקבל את קורות החיים שלך!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1514
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ניהול שוטף של פעילות המשרד, ניהול קשרי לקוחות, פתיחת קריאות שרות, מענה טלפוני וכד' ריכוז ותפעול תחום האדמיניסטרציה ימים א עד ה שעות 08:00-17:00 סביבת עבודה משפחתית ונעימה
דרישות:
- ניסיון בניהול משרד ואדמיניסטרציה - יתרון
- ניסיון קודם במענה ללקוחות - יתרון
- שליטה מלאה באופיס
- שירותיות, יכולות ארגון ותקשורת גבוהות
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00015
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
|
תיאור תפקיד:
• אחריות על תפקוד לשכת הנהלה אקדמית, בכפיפות למנהלת הלשכה ולמול ראשי בתי הספר / יחידות האקדמיות והתוכניות לתואר שני. • עזרה אדמיניסטרטיבית למנהלת הלשכה וההנהלה האקדמית . • ניהול יומנים מורכבים. • תמיכה אדמיניסטרטיבית למרכז לקידום הוראה ולתוכנית המצוינים. • הכנה וניהול של וועדות חוצות ארגון: פרוטוקולים, איסוף חומרים, זימונים והפצה. • ניהול פרויקטים מיוחדים הקשורים ללשכה- סיורי סגל, כנסים, אירועים. • מענה לפניות סטודנטים + מענה לסגל אקדמי ומנהלי. • תיאום פגישות. • טיפול ברכש + החזרי הוצאות של אנשי הסגל.
דרישות:
• תואר ראשון חובה. • ידע בפריורטי- יתרון • יכולת ניהול יומנים מורכבים. • יכולת ניסוח גבוה בכתב ובע"פ בעברית ובאנגלית. • שליטה בתוכנות OFFICE. • ייצוגיות, יכולת ארגון וסדר, ועמידה בלחצים וריבוי משימות. • בעל/ת יכולת ויוזמה. • יכולת עבודה בצוות. • יחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19446
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
משרד עורכי דין ותיק ומוביל בפתח תקווה מחפש מנהלת אדמיניסטרציה עם ראש גדול ויכולות ניהוליות! התפקיד כולל: -ניהול מלא של המשרד והאדמיניסטרציה - ניהול יומן של 2 עורכי דין -הגשות לבתי משפט וטיפול בהליכים משפטיים -ניהול מסמכים, ביורוקרטיה ותהליכים מורכבים -עבודה עם מערכות ניהול משפטיות ומס מקרקעין -ניהול פרויקטים עסקיים ברמה אישית -טיפול בלקוחות מחו"ל (דורש אנגלית ברמה גבוהה) -ניהול קבלה וממשק ראשוני ללקוחות מה אנחנו מציעים? גמישות בהיקף משרה: משרה חלקית: 6 שעות ביום (09:00-15:00) משרה מלאה: 8 שעות ביום ימי עבודה: א'-ה' בלבד (ללא עבודה בימי שישי) מיקום מרכזי בפתח תקווה - נוח להגעה מטבח מאובזר וסביבת עבודה נעימה ומשפחתית אווירה משפחתית - משרד קטן, צוות תומך וחם המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
דרישות:
רקע בניהול אדמיניסטרציה - חובה ניסיון ממשרד עורכי דין - יתרון משמעותי ראש גדול - מסוגלת לטפל בנושאים באופן עצמאי ולנהל תהליכים מורכבים מיומנות טכנולוגית: שליטה מלאה ב-Word, Excel, מערכות ניהול משפטיות, מס מקרקעין אנגלית ברמה גבוהה - קריאה, כתיבה ודיבור (עבודה מול לקוחות בינלאומיים)
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
624771
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת משרד בארגון מוביל בתחומו בלוד! התפקיד כולל: עבודה שוטפת מול מנכ"ל, מתן מענה שוטף לעובדי המשרד, התנהלות מול ספקים (הצעות מחיר, הזמנות רכש, חשבוניות ומשלוחים). אחריות כוללת על תחזוקה, תמיכה במחלקת מש"א - אחריות על קליטת עובדים חדשים וסיומי העסקה, תמיכה בתפעול אירועים במשרד (הרמות כוסית, ישיבות ואירוח) ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות. תנאים: משרה מלאה, ימים א'- ה' 08:00 - 17:00, ללא ימי שישי (אפשרות לימים קצרים וארוכים) נא לציין צ.ש
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידי תפעול/אדמיניסטרציה - חובה!! ניסיון מחללי עבודה/ניהול אירועים- יתרון יכולת עבודה תחת לחץ ותקתוק משימות הכרות עם יישומי Office יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54107
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למכון טיפולי מוביל בתחום החינוך המיוחד, המעניק טיפולים פרא־רפואיים (פיזיותרפיה, קלינאות תקשורת, ריפוי בעיסוק ועוד), דרוש/ה רכז/ת משפחות אדמיניסטרטיבי/ת לתפקיד מרכזי הכולל ליווי משפחות, תיאום טיפולים וניהול אדמיניסטרטיבי שוטף. תיאור התפקיד:- קבלת פניות מהורים וליווי המשפחות לאורך תהליך הטיפול
- תיאום לו״זים, קביעת טיפולים ותיאום בין אנשי המקצוע במכון
- ניהול תיקי משפחות: איסוף מסמכים, עדכון נתונים ומעקב אחר תהליכים
- עבודה מול מטפלים: עדכון שעות, שינויי לו״ז, חיבור בין גורמי מקצוע
- מענה טלפוני ושירות אישי ומקצועי להורים
- ניהול דוחות, טפסים, אישורי זכאות וריכוז מידע
- תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת בצוות המכון
דרישות:
- ניסיון קודם באדמיניסטרציה / ריכוז / שירות – חובה
- תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה מול הורים ומשפחות
- סדר, ארגון, יכולת עבודה על מספר משימות במקביל
- תקשורת בין־אישית מצוינת ורגישות גבוהה
- שליטה טובה ביישומי מחשב ובמערכות ניהול מידע
- אחריות, דייקנות ויכולת עבודה בצוות רב־מקצועי
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Y-GOLD
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לקרן הון סיכון איכותית בירושלים דרוש/ה מנהל/ת משרד אחראי/ת ומקצועי/ת, לתפקיד מרכזי המשלב ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף לצד תמיכה בצוות הנהלת הקרן. תיאור התפקיד:- ניהול יומנים מורכבים ותיאום פגישות מרובות משתתפים
- אחריות על תפעול המשרד: הזמנות רכש, עבודה מול ספקים ותחזוקה שוטפת
- קבלת אורחים ומתן שירות אדמיניסטרטיבי מקצועי לצוות
- סיוע בהכנת מסמכים, מצגות וחומרים לפגישות
- תמיכה בתהליכי התקשרויות, מעקב אחרי משימות ודוחות
- אחריות על תיאומי נסיעות, אירועים ופגישות חיצוניות
דרישות:
- ניסיון מוכח בניהול משרד / אדמיניסטרציה – חובה
- ניסיון בניהול יומנים מורכבים לבכירים – יתרון משמעותי
- שליטה מלאה ביישומי Office ובסביבת עבודה דיגיטלית
- אנגלית ברמה גבוהה
- יכולת ארגון גבוהה, דיוק ויחסי אנוש מעולים
- תודעת שירות גבוהה, דיסקרטיות ויכולת עבודה עצמאית
היקף משרה: מלאה, ימים א’-ה’, בירושלים. ללא היברידיות. המשרה פונה לגברים ונשים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Y-LAW
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
ניהול ותיאום מערכתי – ניהול יומנים, פגישות, הדרכות וכנסים; בניית לוחות שנה דיגיטליים ומעקב אחר עמידה ביעדים שנתיים. ממשקי עבודה חיצוניים – מתן מענה שוטף לבתי ספר ותיאום ביקורי מדריכים, כולל סיוע טלפוני. הובלת משימות חוצות-צוותים – תכנון, ביצוע ומעקב אחר תוכניות הדרכה ארציות, וובינרים וכנסים מיוחדים. מעקב ובקרה – איסוף וניתוח נתוני הדרכה, הפקת דוחות שבועיים/חודשיים והפקת תובנות לשיפור מתמשך. בקרת תקציב ונושאים כספיים – בקרה תקציבית, אישורי שכר ותשלומים, חידוש חוזים ומעקב הוצאות. ליווי ותמיכה בצוותי ההדרכה – קליטת מדריכים חדשים, שילוב בצוות והקפדה על עמידה בנהלים ארגוניים. טכנולוגיה וכלים דיגיטליים – שליטה ב־Office, Zoom ו־Teams; הפקת והפצת חומרים והקלטות דיגיטליות לצוותים ולשותפים.
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי / רכזות / ניהול משרד. שליטה גבוהה באקסל - כולל דוחות, נוסחאות וניתוח נתונים. יכולת ניהול תקציב ובקרה תקציבית. שליטה בפלטפורמות דיגיטליות להדרכה מקוונת (Zoom, Teams). אוריינות והבנה בכלי בינה מלאכותית רלוונטיים - יתרון. סדר, דיוק, ירידה לפרטים, עבודה עצמאית ויחסי אנוש מצוינים. העבודה ממשרדי הארגון ברמת אביב, תל אביב במודל היברידי. זמינות לתחילת עבודה מידית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
6344
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברת Matchpoint ממחפשת אדמינ/ית יש לך חיוך גדול וראש מסודר? אנחנו מחפשים אותך! למשרד משפחתי ונעים בכפר סבא מחפשים אדמינ/ית תותח/ית שיהיה/תהיה הלב הפועם של הצוות שלנו!
דרישות:
מה בתפקיד: - ניהול יומנים ותיאומים
- מענה לטלפונים ולמיילים
- אחריות על ארגון שוטף ודאגה שהכול יתקתק בדיוק כמו שצריך
מה חשוב לנו: • סדר וארגון (גם כשיש כמה דברים במקביל ) • שליטה בסיסית במחשב ובאופיס • גישה שירותית, אנרגיה טובה וכיף לעבוד איתך • ניסיון קודם – יתרון, אבל לא חובה • אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00564
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מוסדית מובילה דרוש/ה מזכיר/ה. במסגרת התפקיד: עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת, ניהול יומנים, תיאום פגישות, הזמנת ציוד משרדי וכיבוד, מתן שירות ומענה ללקוחות, עבודה מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים ועוד. ניתן להשתלב בתפקיד במשרה התחלתית בתחום האדמיניסטרציה. *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
-ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה- יתרון. -שליטה מלאה ביישומי אופיס בדגש על אקסל ואאוטלוק- חובה. -יחסי אנוש מעולים, ראש גדול, סדר וארגון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17723
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
לגטר סייפטי וגטר גרפיקס דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל/ית – עם ראש גדול, אחריות ויוזמה הזדמנות מדהימה להצטרף לחברה מובילה בתחומה, בתפקיד מגוון, דינמי ומשמעותי בלב העשייה הניהולית והארגונית. תיאור התפקיד : ניהול ותיאום יומן המנכ"ל – תיאום פגישות מרובות משתתפים, תיעדוף משימות וניהול זמן אפקטיבי טיפול כולל בלוגיסטיקת נסיעות לחו"ל – טיסות, מלונות, לו"ז, תיאומים ומעקב אחריות על אירוח אורחי החברה מחו"ל – כולל הכנות לוגיסטיות ואירוח ברמה גבוהה הכנת חומרים לפגישות – מצגות, דוחות, מסמכים נלווים, סיכומי ישיבות ופרוטוקולים סיוע שוטף למנהלים ולעובדי החטיבה בנושאים אדמיניסטרטיביים הובלת פרויקטים פנימיים, פעילויות רווחה, אירועים ויוזמות ארגוניות עבודה מול ממשקים מרובים בתוך ומחוץ לארגון, תוך שמירה על דיסקרטיות ויחסי אנוש מצוינים
דרישות:
: ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד דומה – חובה אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה) – חובה שליטה מלאה ביישומי Office (בדגש על Outlook, PowerPoint, Excel) – חובה תואר ראשון – יתרון משמעותי יכולת עבודה עצמאית ויכולת קבלת החלטות יוזמה, סדר וארגון ברמה גבוהה ניסיון בהכנת מצגות-חובה שירותיות, אסרטיביות, דיסקרטיות ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2818
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית הממוקמת באזור התעשייה רעננה דרוש/ה מנהל/ת משרד וגיוס! אחריות התפקיד: • ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד • עזרה אישית למנכ"ל בעיקר בנושא של שווק בינלאומי • עבודה מול גורמים חוץ ארגונים כגון: הנהלת חשבונות, ספקים, עמילי מכס ומפיצים בחו"ל • טיפול במשלוחים יצוא • טפול בגיוסי עובדים
דרישות:
• 3-5 שנות ניסיון בניהול משרד ואדמיניסטרציה • נסיון בגיוס עובדים בהיי טק של שנתיים לפחות- חובה • אנגלית ברמה גבוהה -חובה • נסיון ביצוא-יבוא יתרון • ידע וניסיון בהנהלת חשבונות – יתרון • ניסיון בתמיכה בשווק בינלאומי – יתרון • העבודה במשרה מלאה 09:00-18:00
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4685
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחב' בתחום התעשייה הבטחונית ברעננה דרוש/ה מנהל /ת משרד עם אנגלית ברמת שפת אם במשרה מלאה. במסגרת התפקיד: תפעול שוטף של המשרד, הזמנות מספקים, תיאומים, בקרה ומעקב על משימות שוטפות תכתובות ושיחה באנגלית, ועוד. העבודה במשרה מלאה בימים א-ה, תנאים טובים למתאימים/ות
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה מאוד (תכתובות + רמת שיחה) - חובה ניסיון בתפקיד דומה - חובה שליטה מלאה על כלל מערכות אופיס - חובה זמינות למשרה מלאה ולהתחלה מיידית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00066
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לדיור מוגן איכותי בירושלים דרוש/ה רכז/ת תפעול ואדמיניסטרציה לתפקיד מגוון ומשמעותי המשלב עבודה מול דיירים, תמיכה בצוות המוסד וניהול משימות תפעוליות ואדמיניסטרטיביות שוטפות. תיאור התפקיד:
- קבלת פניות מדיירים ומתן מענה מקצועי ואדיב
- אחריות על תיאום פגישות, מעקב אחר בקשות ושירות לדיירים
- ריכוז דוחות, טפסים ומסמכים וניהול תיקי דייר
- תיאום עבודה מול מחלקות פנימיות (אחזקה, רווחה, תרבות וכד’)
- ניהול יומנים, מעקב אחר משימות ודיווחים שוטפים
- תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוות הניהול של הדיור המוגן
- סיוע בארגון אירועים ופעילות קהילתית לדיירים
- תיעוד ועדכון נתונים במערכות הארגון
דרישות:
- ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי / תפעולי – חובה
- תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה מול אוכלוסייה מבוגרת
- סדר, ארגון ויכולת עבודה על מספר משימות במקביל
- שליטה טובה ביישומי מחשב ובמערכות ניהול
- יחסי אנוש מעולים, סבלנות ורגישות
- אחריות, דייקנות ויכולת עבודה בצוות
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Y-GOLD
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברה שיווק ויצור ייחודית ומובילה בתחומה דרוש/ה מנהל/ת משרד לניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של החברה משרה מלאה, אפשרות ל 8 שעות ביום
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה פריוריטי - חובה ניסיון בחברה יצרנית- יתרון ניסיון בהנהלת חשבונות - יתרון המשרה באזור תעשיה בראון - ניידות חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19482
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|