תיאור תפקיד:
ניהול אדמיניסטרטיבי ואישי מקיף של לשכת היו"ר והמנכ"ל תיאום וניהול יומנים מורכבים ורבי משתתפים ארגון ישיבות, הזמנת כיבוד ושתייה וניהול חדרי ישיבות מענה טלפוני והתכתבויות שוטפות בעברית ובאנגלית מול גורמים בכירים בארץ ובחו"ל טיפול בהזמנות רכש, ציוד משרדי ועבודה מול ספקים ניהול לו"ז אישי, תרומות, תשלומים וקופה קטנה תיאום נסיעות לחו"ל וטיפול במשלחות ובאורחים מחו"ל
דרישות:
תואר ראשון – יתרון שליטה גבוהה מאוד ביישומי Office ובמיוחד ב-Outlook עברית שפת אם ואנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה) ניסיון בתפקיד דומה בסביבה דינמית עם ריבוי משימות יכולת ניסוח גבוהה, דיוק, אחריות וייצוגיות תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-5296
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן או כזכיין? רק ב AC נכסים - רשת נדל"ן ארצית - AC נכסים. - מתמחה בתיווך, שיווק וייעוץ בנדל"ן בפריסה ארצית. - ניתן להשתלב כסוכנים או כזכיינים במסלול "הכל כלול". - לא נדרש ידע/ניסיון קודם. - משרד ראשי - מגדלי עזריאלי ת"א. - הצטרפו להכשרה משולבת ויוקרתית בשני שלבים: * שלב עיוני המקנה רישיון תיווך במקרקעין מטעם משרד המשפטים. * שלב מעשי בתחום שיווק ומכירות בנדל"ן המקנה תעודת יועצי נדל"ן בכירים. * לסוכנים מצטיינים תינתן במהלך השת"פ השתלמויות בתחום עיצוב הפנים, משכנתאות והשקעות בנדל"ן. - שת"פ מובטח ברשת באזור מגוריכם כיועצי נדל"ן בכירים. יתרונות המשרה: * חבילות פרסום הזהב בשווי אלפי שקלים ע"ח הרשת. * עסקה אחת שוות ערך ל - 6 משכורת של שכירים. * 80% משלבי העסקה מתבצעים ע"י הרשת. * ללא הוצאות פרסום ועבודות דפוס. (למעט דמי חבר). * ללא התנגשות בין סוכנים על אותו נכס. * קשרים ותיקים עם בנקים, עורכי דין ורשויות מקומיות. * חשיפה גלובלית, ברשתות חברתיות ובמדיות השונות. * ליווי הסוכנים ע"י הרשת עד להצלחתם. לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70.
דרישות:
אמינות, מוטיבציה גבוהה ורצון אמיתי לשינוי. לא נדרש ידע / ניסיון קודם. זכיינים - "מסלול הכל כלול":כל העלויות השוטפות ע"ח הרשת-למעט אחזקת משרד. - רכישת הזיכיון כוללת: *חבילות פרסום יוקרתיות. *הקמת משרד מפואר ומאובזר. *עמלות גבוהות מעסקאות הזכיין וסוכניו. *הכנסות קבועות מאפיקים נוספים. *גיוס והכשרה של יועצי הנדל"ן ע"י הרשת. *מנהלות משרד לניהול שוטף. לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70. למה אתם מחכים? הצטרפו עכשיו להצלחה!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת ר"צ בדיקות אוטומציה לחברה המספקת פתרונות תוכנה לענף השילוח הבינלאומי. תיאור התפקיד: - ניהול כלל פעילויות בדיקות התוכנה – משלב תכנון הבדיקות ועד לביצוע בפועל, כולל:
- ניהול צוות בודקים/בודקות
- פיתוח והטמעה של אסטרטגיית בדיקות
- הגדרת תסריטי בדיקות ובדיקות רגרסיה
- ביצוע בדיקות ידניות ואוטומטיות
- פיתוח בדיקות ותשתיות אוטומציה והטמעתן
- התפקיד משלב ניהול ו-Hands-On – הן בפיתוח ובדיקות אוטומציה והן בביצוע בדיקות ידניות.
- העבודה כוללת ממשקים עם צוותי פיתוח וגורמים פנים-ארגוניים, בסביבה מאתגרת ורב-פרויקטאלית.
דרישות:
- השכלה אקדמית רלוונטית / הנדסאי תוכנה
- ניסיון של לפחות 4 שנים בבדיקות תוכנה לפי מתודולוגיות בדיקה
- ניסיון והבנה מעמיקה בפיתוח והטמעה של תשתיות אוטומציה
- ניסיון של לפחות 3 שנים בבדיקות אוטומציה
- ניסיון של לפחות 2 שנים בניהול והובלת צוות בודקי תוכנה
- ניסיון בקריאת מסמכי אפיון ובמעבר עם הצוות על תסריטי בדיקות
- ניסיון בכתיבת מסמכי בדיקות בהתאם לנהלים, סטנדרטים ומתודולוגיות לניהול בדיקות תוכנה
- היכרות עם Cypress ו/או Playwright ו-JavaScript
- ניסיון בבדיקות תוכנה בצד ה-Client ובצד ה-Server
- ניסיון בעבודה עם בסיסי נתונים וכתיבת שאילתות ב-SQL
- רקע בתכנות ב-C#.NET - יתרון
- רקע בטכנולוגיות Web, HTML5, CSS, JavaScript - יתרון
- היכרות עם DevOps - יתרון
- ניסיון בבדיקות במתודולוגיית Agile - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23778
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מי אנחנו? שבט הפלטפורמות הדיגיטליות אחראי על הפיתוח והתחזוקה של האתר הפרטי והעסקי של הארגון. אנו עובדים במודל מטריציוני ייחודי, המשלב בין העולמות העסקיים לטכנולוגיים – מקום שבו יוזמות טכנולוגיות ועסקיות צומחות, מתקיימת הפריה הדדית, ויש אפשרויות מוביליות מקצועית. מה תעשו אצלנו: ניהול ותחזוקה של מערכות Linux טיפול וניהול תעודות SSL עבודה עם Splunk – ניטור, ניתוח לוגים ובניית דשבורדים הקמה, ניהול ופתרון תקלות בסביבות Docker הגדרות Networking – אבחון ותיקון תקלות רשת ניהול Web Servers (Apache / NGINX) כתיבת סקריפטים לאוטומציה ב־Bash ו־Python טיפול בתקלות מערכת ורשת מורכבות
דרישות:
ניסיון של 3+ שנים בניהול מערכות Linux ידע מעמיק בפרוטוקולי רשת (TCP/IP, DNS, HTTP/S) ניסיון עם כלי ניטור (Splunk או דומים) ניסיון מעשי בניהול Apache / NGINX יכולת כתיבת סקריפטים לאוטומציה (Bash, Python) אנגלית טכנית גבוהה – קריאה, כתיבה ודיבור זמינות נקודתית גם בשעות לא שגרתיות (לילות/ערבים) לטיפול בתקלות או פעילויות מתוכננות
למי המשרה מתאימה? לאנשי סיסטם / DevOps / Linux Admin מנוסים, עם תשוקה לטכנולוגיות תשתית, יכולת אנליטית גבוהה ורצון להיות חלק מקבוצה דינמית במרכז העשייה הדיגיטלית של הארגון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18414
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
· איסוף דרישות משתמשים, הבנת תהליכים העסקיים והפקת תובנות עסקיות מהנתונים · כתיבת מסמכי אפיון, החל מ S2T וכלה במסמך תהליכי/ארכיטקטורה/עסקי הכולל ואפיון תצוגתי של אופן הנגשת המידע הנדרש · הובלה של פרויקטים בתחום ה-Data, לרבות אחריות תפעולית כמנהל מערכת על מודלים ומערכות קיימות בתחום · עבודה בסביבה מרובת משימות ומול גורמים שונים בצד העסקי ובצד הטכנולוגי
דרישות:
· תואר ראשון במדעי המחשב /בהנדסת מחשבים / בהנדסת תעשיה וניהול בהתמחות מערכות מידע ממוסד מוכר - חובה · השכלה/ הכשרה רלוונטית בתחום ה BI (בדגש על DWH) - חובה · ניסיון של לפחות שלוש שנים בניתוח מערכות מידע (DWH\BI ) - כתיבת מסמכי אפיון (פונקציונלי וטכני) - חובה · ניסיון בכתיבת שאילתות SQL מורכבות (עבודה מול Sql Server) - חובה · ניסיון של 3 שנים ומעלה בסביבת מחסן נתונים (DWH) - חובה · ניסיון באפיון Dashboards - Power BI / Qlik Sense - חובה · ניסיון בפיתוח בכלי ETL (אינפורמטיקה או SSIS) - יתרון משמעותי · היכרות עם מתודולוגיית פיתוח AGILE בעולמות ה-BI · ניסיון בניהול פרויקטים- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5541
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Brooks-Keret is a leading CFO Service provider for start-ups and Hi-Tech companies, we are looking for a Controller to join our US Team. Required either a US CPA (preferably), or an Israeli CPA with previous experience working with US entities.
The company is located in Hasharon Industrial Park, Kadima.
דרישות:
Requirements: CPA license required Experience at a Big Four accounting firm is a strong advantage Fluent in English (spoken and written)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
645493
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה טכנאי/ת PC שטח לתמיכה פנים ארגונית במשתמשים של ארגון גדול בתל אביב. התפקיד כולל הגעה למשתמשים ומתן תמיכה פרונטאלית, ביצוע התקנות מערכות הפעלה Windows, תמיכה ומתן הרשאות ב- Active Directory, אבחון וטיפול תקלות מורכבות, הגדרת ציוד קצה, תקלות תקשורת ועוד. העבודה בסביבה צעירה, נעימה ומאתגרת. משרה מלאה בתל אביב, נכונות שעות נוספות במידת הצורך.
דרישות:
- ידע וניסיון בתור טכנאי/ת של שנה לפחות/ מנהל/ת רשת מחשוב (אפשרי ניסיון צבאי). - ניסיון באבחון וטיפול בתקלות חומרה במחשבים ניידים / נייחים ובציוד קצה. - ניסיון בהתקנות מערכות הפעלה Windows ותמיכה בחבילת Office - ניסיון באבחון וטיפול בתקלות תקשורת ראשוניות, חימום נקודות רשת.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
532515
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חולמ/ת על קריירה בבנקאות אבל לא יודע/ת מאיפה להתחיל? זו ההזדמנות שלך להיכנס לעולם הבנקאות – עם קורס מקצועי על חשבון הבנק, שכר גבוה ואופק קידום אמיתי. תיאור התפקיד: שיחות עם לקוחות ומתן פתרונות בנקאיים מותאמים אישית מכירת מוצרים פיננסיים בסביבה מקצועית, תומכת ומפתחת עבודה במוקד מרכזי עם אווירה נעימה ותנאים מעולים מה אנחנו מציעים: שכר בסיס 41 ₪ לשעה + בונוסים חודשיים קורס הכשרה מקצועי על חשבון הבנק מסלולי קידום מגוונים – מוקדים מקצועיים, מטה, סניפים וניהול סבסוד ארוחות צהריים נופש חברה בארץ ובחו"ל מתנות בחגים ובאירועים אישיים (גיוס, לידה, ימי הולדת ועוד) ימי גיבוש ותגמולים לעובדים מצטיינים תוכנית "חבר מביא חבר" קרן השתלמות לאקדמאים מהיום הראשון קרן סיוע לעובדים במצב כלכלי מורכב
דרישות:
דרישות: תעודת בגרות מלאה או 12 שנות לימוד – חובה תודעת שירות גבוהה, יכולת ביטוי טובה ורצון אמיתי להתקדם הצטרפ/י עוד היום למוקד שמוביל לקריירה אמיתית בבנקאות – ותקבל/י את כל הכלים להצלחה!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
270492 הפועלים
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
ניהול כולל של הנכסים הדיגיטליים של החברה – אתר e-Commerce תחומי אחריות עיקריים: ניהול אתר e-Commerce תפעול, תוכן , UX/UI, מסעות לקוח ואופטימיזציה ניהול אסטרטגיה ופעילות ברשתות החברתיות – פייסבוק אינסטגרם טיקטוק לינקדאין הקמה וניהול של קמפיינים דיגיטליים ממומנים Google Ads Meta Ads ניתוח נתונים והפקת דוחות KPI Google Analytics ותובנות עסקיות עדכון ותחזוקת האתר הובלת פרויקטים טכנולוגיים ופיתוח פיצ’רים חדשים שיתוף פעולה עם צוותי שיווק מכירות ושירות לקוחות לחוויית לקוח אינטגרטיבית יתרון משמעותי להיכרות עם תחום עיצוב הבית
דרישות:
דרישות חובה: תואר ראשון במנהל עסקים שיווק או תקשורת עם התמחות בשיווק תואר שני – יתרון קורס מקצועי מוכר בניהול סושיאל או ניסיון מוכח בניהול עמודי סושיאל משמעותיים – חובה לפחות חמש שנות ניסיון בניהול דיגיטל עם אחריות על e-Commerce וסושיאל ניסיון בניהול קמפיינים דיגיטליים ממומנים SEO SEM PPC Paid Social ניסיון בעבודה עם מערכות ניהול תוכן WordPress Shopify Magento או דומות אנגלית ברמה גבוהה מאוד – כתיבה ודיבור
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19353
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה קטנה בתחום המרקטינג דרוש/ה מנכ"ל לניהול החברה להשגת יעדים עסקיים וארגוניים הכוללים- ניהול רווחיות, בניית תוכניות עסקיות, מדידה ושיפור מתמיד, ניהול עובדים, אחריות תפעולית על תחומי תפעול, כספים, שיווק ומכירות. ייזום פרוייקטים חדשים והרחבת פעילות החברה. יכולת לנוע ולעבור תהליכים בשוק משתנה. משרה מלאה, חברה ממקומת במרכז הארץ. שכר ותנאים טובים עם אופק התפתחות נרחב.
דרישות:
ניסיון מוכח כמנכ"לות בחברות דינציות בצמיחה. יכולת הנהגה וקבלת החלטות. ראייה עסקית רחבה. שליטה גבוהה באקסל ומתוניפ פיננסיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-295
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- ביצוע סקרי שביעות רצון טלפוניים בקרב לקוחות מוקדי השירות העירוניים. - עבודה ב-50% משרה, 4 ימים בשבוע. - משמרת גמישה בת 5 שעות, בין השעות 9.00-17.00. - מיקום: תל אביב יפו, רחוב בן סרוק 11. - אפשרות לעבודה היברידית: עד 2 משמרות בשבוע מהבית. - קליטה כעובדי עירייה מהיום הראשון. - קרן פנסיה, קרן השתלמות וגמל. - מתנות לחגים בשווי כ-1,000 ש"ח ועוד המון הטבות. - סביבת עבודה משפחתית ומשמעותית. - אופק קידום בעירייה. - אפשרות לתחילת עבודה מיידית.
דרישות:
- 12 שנות לימוד. יתרון לתעודת בגרות מלאה. - יכולת לעבודה בסביבה ממוחשבת. - תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים. - יכולת לעבוד בצורה עצמאית ובעבודת צוות. - ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד. - כושר ביטוי טוב בכתב ובעל-פה. - רצינות ואחריות. - עמידה ביעדים. - ניסיון קודם בעבודת סקרים – יתרון
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
140ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח דרוש/ה פקיד/ת רכש בצוות באגף התפעול, כפיפות לסגן מנהל אגף תפעול. במסגרת התפקיד: * מעקב ובקרה אחר הזמנות פתוחות – מעקב אחר אספקת סחורה / ציוד. * בקרת תשלומים לספקים - קליטת חשבוניות, בדיקתן מבחינת המחירים והעלויות אל מול הזמנת הרכש, הקלדתן לתשלום במערכת. * פתיחת מספר ספק / מעקב אחר סבב אישורים לגבי הזמנות רכש שונות. * תיאום ספקים / קבלנים / נותני שירותים שונים בכפוף לצרכים המשתנים של האגף. * ניהול מערך התקלות של ספקי החוץ: מתקני מים, דלתות ועוד.
דרישות:
* ניסיון של שנה-שנתיים בארגון בתפקיד רכש / תפעול / משרדי / פקידותי – חובה * היכרות עם מערכת Priority – יתרון משמעותי ביותר * היכרות עם תהליכי רכש, ספקים, הזמנות, מעקב אספקה – יתרון משמעותי * התמצאות מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת, מערכות, יישומי office - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4522
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
קריירה יציבה, מתגמלת ומלאת עוצמה מחכה לכם/ן אצלנו! קבוצת אלקטרה מגייסת מנהל/ת חשבונות באלקטרהFM תיאור התפקיד : תפקיד מאתגר ודינמי הכולל טיפול שוטף בחשבונות לקוחות, חיובים חודשיים מורכבים, התאמות ובקרה. העבודה משלבת ממשקים עם גורמים פנימיים וחיצוניים. התאמות, בקרות, הוצאת דוחות, מעקב אחר תשלומים ועוד. משרה מלאה ראשון עד חמישי 08:00-17:00
דרישות:
דרישות התפקיד : תעודת הנהלת חשבונות 1+2- חובה ראש גדול נסיון של שנתיים- שלוש חובה יכולות עבודה בצוות
מה אנחנו מציעים : עובד/ת אלקטרה מהיום הראשון!
סיבוס! קרן השתלמות מהיום הראשון!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18947
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לפירמת BDO מהמובילות בישראל דרוש/ה רכז/ת מכירות למחלקת פיתוח עסקי: • תמיכה וליווי בתהליכי מכירה, כולל הכנת מצגות, הצעות מחיר, איתור ומענה למכרזים• איתור לידים והזדמנויות באמצעות פניה יזומה (טלפונית, מיילים ממוקדים, לינקדין) לקהלי היעד – לצורך קביעת פגישות • סיוע בגיבוש תכנית עבודה שנתית – ומעקב אחר יישום והטמעת התוכנית • יוזמה והובלה של מהלכים שיווקיים כגון: כנסים, וובינרים, עדכון תוכן לאתר, ניוזלטרים וכד' – כולל גיבוש תכנים • ניהול ותיעוד שוטף של הלידים ב- CRM • איסוף וניתוח מידע על לקוחות, מתחרים ומגמות בתעשייה – לאיתור הזדמנויות עסקיות חדשות
דרישות:
•ניסיון קודם בתפקיד מכירות - חובה • ניסיון מחברות בניה/נדלן/ פיננסים- יתרון משמעותי • ניסיון קודם בתפקידי שיווק - יתרון משמעותי • יכולת וורבלית ויכולת כתיבה ברמה גבוהה • תואר ראשון – חובה • היכרות ויכולת עבודה מעמיקה עם לינקדין ומערכות דיוור ולידים • שירותיות – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3732
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
US-based wealth management firm is seeking a highly motivated and detail-oriented Tax Associate to join our Israel team. The ideal candidate should have experience in both Israel and US tax law and be able to work effectively with clients, external advisors and team members. Responsibilities: • Maintain accurate and organized records of client information and tax filings • Assist in the collection of tax source documents from client accountants and organize information on network drive • Ongoing interaction with external client advisors (e.g., accountants, tax attorneys, accountants, etc.) • Conduct research on tax laws and regulations in both Israel and the US • Responsible for managing and coordinating tax compliance, tax payments and advisory work for clients • Assist with estate planning strategies for clients • Manage bookkeeping and payroll for clients, as needed • Review clients’ monthly reports • Communicate effectively with clients and team members in both English and Hebrew
דרישות:
Requirements: • Bachelor's degree in accounting or law • Certified CPA (IL or US) • 3+ years of experience in an international tax department at a large accounting firm or a leading law firm • Solid international and local tax knowledge • Attention to detail and produce accurate and organized work product • Efficient and creative problem-solver • Experience working in a fast-paced environment • Ability to work independently and as a member of a team • Excellent writing and verbal English and Hebrew skills This is a hybrid position in Ra’anana.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
806636
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|