תיאור תפקיד:
חברת הייטק הממוקמת בראש העין מגייסת מנהל/ת משרד החלפה לחל"ד ל 9 חודשים. ניהול משרד של החברה המונה 12-15 עובדים. באחריות התפקיד: תחזוקה שוטפת של המשרד טיפול במשלוחים – יבוא / יצוא טיפול בכ"א - אונבורדינג, ארגון ערב צוות / ארוחת צהריים חברתית אחת לתקופה, הרמת כוסית בחגים ורכישת מתנות לעובדים. רכש - הזמנת ציוד משרדי, סופר וכד'. עבודה שוטפת מול הנהלת חשבונות. מענה טלפוני ותאומי פגישות. משרה מלאה בראש העין
דרישות:
יחסי אנוש מעולים יכולת עבודה עצמאית ניסיון בניהול משרד חברה קטנה / בינונית - חובה הכרת מערכת פריוריטי - יתרון ניהול שוטף של משלוחי יבוא/יצוא אנגלית ברמה טובה - חובה אנגלית ברמה גבוהה - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3037
אזור:
מרכז - פתח תקווה
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
|
תיאור תפקיד:
לחברה גלובאלית מובילה בתחומה דרוש/ה מנהל/ת נסיעות התפקיד כולל: מחקר הערכה והגדרה של מערכות נסיעות גלובליות (GDS) מובילות בהתבסס על צרכי החברה ושיטות העבודה המומלצות בתעשייה. לפתח בקשה להצעה ולנהל את תהליך בחירת הספק. עבודה עם IT ו- Fin וממשקים פנימיים נוספים להוביל את פרויקט היישום של GDS, להבטיח מעבר חלק לכל מחזיקי העניין. הדרכת עובדים על ה-GDS החדש ומתן תמיכה שוטפת. לפתח הגדר וליישם מדיניות נסיעות אסטרטגית המייעלת חיסכון בעלויות, בטיחות הנוסעים ויעילות. ניהול רכזי נסיעות אזוריים בסביבה מטריצית לנהל תקציבי נסיעות וניתוח נתוני הוצאות נסיעות כדי לזהות הזדמנויות לחיסכון בעלויות. לתכנן, לארגן ולנהל את כל ההיבטים של סידורי נסיעות לעובדים, לרבות טיסות, לינה ותחבורה. לנהל משא ומתן ולהבטיח תעריפים נוחים עם ספקי נסיעות וספקים. לספק הדרכה ותמיכה לעובדים בנוגע לתהליכי הזמנת נסיעות, מדיניות החזרים והנחיות בטיחות נסיעות. מעקב אחר מגמות נסיעות והתפתחויות בתעשייה כדי להמליץ על יוזמות לחסכון בעלויות ולשפר תהליכי נסיעות. שיתוף פעולה עם מחלקות שונות כדי להבטיח שדרישות הנסיעה יתאימו עם היעדים והתקציבים העסקיים. ניהול ופתרון בעיות הקשורות לנסיעות שעלולות להתעורר במהלך נסיעות עובדים. ·לשמור על קשרים חזקים עם סוכנויות נסיעות וספקים.
דרישות:
ניסיון של 10 שנים לפחות בניהול נסיעות / תפקיד דומה רצוי בסביבה גלובלית. יכולות תקשורת מצוינות באנגלית ניסיון בפיתוח, יישום וניהול מערכות נסיעות ותקציבים גלובליים ידע רב במגמות, שיטות ורגולציות בענף הנסיעות כישורי משא ומתן, תקשורת ויחסי אנוש מצוינים יכולת ריבוי משימות, תעדוף ועמידה בלוחות זמנים בסביבה מהירה מיומנות בשימוש בתוכנות וכלים לניהול נסיעות מוכוונות לפרטים עם יכולות ארגון ופתרון בעיות יוצאות דופן גמישות להתאמה לדרישות ולוחות זמנים משתנים · תואר ראשון במנהל עסקים, מערכות מידע או תחום קשור
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-6743
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מהות התפקיד:
הזמנות ציוד עבור המשרדים השונים בחברה. ניהול משרד הובלת פרויקטים אדמיניסטרטיביים כולל מצגות וסיוע למחלקות השונות.
דרישות:
- עבודה כפוף לסמנכ"ל תפעול
- ראש גדול עם אנרגיות חיוביות.
- ניסיון קודם – חובה
משרה זאת פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
- ניהול שוטף של המשרד
- דוחות: נוכחות, חופשות, עדכוני שכר
- חשבונות: ריכוז חשבוניות, כרטיסי אשראי וכו'
- גיוס עובדים: חוזי עבודה, תהליך קליטה/גיוס של עובדים
- ארועים: ימי הולדת, ארועי חברה וכו'
- לוגיסטיקה: עבודה מול ספקים, נותני שרות ועוד
דרישות:
- 1-3 שנות ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי
- הבנה בסיסית בהנהלת חשבונות
- כושר ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ
- יחסי אנוש מעולים וגישה שרותית
- משרה ללא היברידיות במשרדי החברה בהרצליה פיתוח
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00038
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה להנדסת חשמל בחיפה דרוש/ה מזכיר/ה לניהול משרד
- מזכירה לניהול שוטף של המשרד
- סיוע למנהלי פרויקטים בק אופיס
- הזמנות רכש לספקים וקבלנים ומעקב אספקה
- מיקום המשרה - חיפה - מתאים גם למועמדים מ-נשר וטירת הכרמל וכד'
מיקום המשרה - חיפה
דרישות:
- ניסיון בעבודה דומה
- ידע ונסיון בתוכנות אופיס
- ניסיון במשרדים העוסקים בהנדסה ,סיטונאות חשמל וכד' - יתרון
- רקע,ידע טכני - יתרון
- נסיון עם חשבשבת אלמוג-פיננסית סאפ - יתרון
- נסיון עם תוכנת כתב כמויות בנארית/דקל/רמדור - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00008
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית ומובילה בתחום הקוסמטיקה והטואלטיקה , דרוש/ה אחראי/ת קשרי לקוחות לטיפול במגוון משימות מסחריות ואסטרטגיות. במסגרת התפקיד:
ליווי הלקוח בתהליך ההזמנה מ-א' ועד ת': טיפול בהזמנות קיימות וחדשות, סיוע בפיתוח מוצרים חדשים ומתן פתרונות מותאמים. ניהול תקשורת שוטפת מול גורמי החברה לצורך מענה מיטבי ללקוחות. מעורבות בתהליכים מסחריים וניהול מערכות יחסים אסטרטגיות. היקף משרה: א'-ה' 8:00-17:00 מיקום : ראש העין שכר מתגמל תנאים טובים
דרישות:
נסיון קודם בתפקיד אחראי/ת קשרי לקוחות של 3 שנים לפחות. יידע ביישומי אופיס בדגש על excel יכולת ניהול משימות במקביל ועבודה עצמאית. יכולת עבודה בצוות ושירותיות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1281
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למטה חברת התותח, היושב בנתניה, דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבית למחלקת פרויקטים משרה מלאה; ימים: א-ה 08:00-17:00 התפקיד דורש:* אחריות כוללת על מערך הפרוייקטים (מיזוג) של החברה * מענה ללקוחות * קשר עם אנשי מקצוע * תאום התקנות * מעקב אחר ביצוע וכד' דרישות התפקיד
דרישות:
- ניסיון ידע ושליטה בתוכנת פריוריטי - חובה!!!!
- ידע בתוכנות מחשב ויכולת למידה תוכנות חדשות - יתרון משמעותי
- שליטה בתוכנת אקסל - יתרון משמעותי
- בעל/ת יחסים בינאישיים מעולים
- יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
- חריצות, דינמיות, ראש גדול ואמינות
- אחריות, מסירות ונאמנות
- יש לציין איזור מגורים בקורות החיים
- יש לציין ציפיות שכר בגוף קורות החיים; קורות חיים ללא ציפיות שכר לא ייפתחו
* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00189
אזור:
מרכז - פתח תקווה
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
עבודה בצוות תוך ניהול עצמאי של תחום הבילינג להוצאת חשבוניות אדמניסטרציה שוטפת
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה- חובה לא נדרש ידע קודם בהנה"ח (יתרון בלבד)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-7840000
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
ניהול יומנים ותיאום פגישות טיפול במיילים ומענה טלפוני אדמניסטרציה שוטפת
דרישות:
1+ ניסיון אדמניסטרטיבי- חובה אנגלית ברמה גבוהה- חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-7845601
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|