דרושים בתחום ניהול

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 9 משרות עבודה בתחום ניהול

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת מנהל פרויקט לחברת ניהול ופיקוח בין לאומית בתחום התשתיות/ציבורי
יד ימינו של מנהל הפרויקט
מעקב אחר אבני דרך לפרויקט כדי להבטיח עמידה בזמן ובמסגרת התקציב.
טיפול בחשבונות ותקציב הפרויקט, בקרת עמידה לו"ז
תיאום ובקרה על משימות מול יועצים, קבלנים
כתיבת והפצת פרוטוקולים מישיבות שבועיות, מעקב ביצוע
עבודה בימים א-ה שעות 8-17
תנאי שכר מעולים!!דרישות: 
דרישות:
הנדסאי/ת או מהנדס/ת תעשייה וניהול/בנין/ אדריכלות -חובה
ניסיון כ- PMO בפרויקטים הנדסיים -חובה
ניסיון בבקרה ובתמיכת פרויקטים - רצוי
ידע ביישומי Office -EXCEL ברמה גבוהה-יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01757
קרא עוד
תיאור תפקיד:
חברת וולטה סולאר, חברה מובילה בתחום האנרגיה הסולארית,
מחפשת מומחה/ית סולארי/ת למערכות ביתיות - Residential Solar Expert,
לעבודה עם אימפקט חיובי על העולם והסביבה 

העבודה הינה במשרה מלאה, כוללת פגישות פרונטליות ורכב צמוד
מיקומי המשרה: עמק יזרעאל וירושלים

על התפקיד:
  • הובלת תהליכי המכירה מא' ועד ת'
  • בניית הצעות מחיר
  • פגישות פרונטליות/בוידאו עם לקוחות
  • אפיון צרכי הלקוח/ה
  • ליווי מקצועי וחווית שירות
  • תגמול מבוסס יעדים
  • אופק מקצועי ופוטנציאל פיתוח לתפקידים נוספים בעתיד למתאימים/ות!
  • הזדמנות להצטרף לחברה שעושה משהו גדול, משמעותי וחיובי
דרישות:
  • נכונות לעבודה מאומצת גם בשעות לא שגרתיות
  • גישה מעולה לאנשים ואוריינטציה שירותית גבוהה
  • יכולת קבלת החלטות בזמן אמת
  • עקומת למידה מהירה
  • יכולת אנליטית
  • ניסיון קודם בעבודה עם לקוחות - יתרון משמעותי!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00015
קרא עוד
תיאור תפקיד:
1. פתיחת פרויקטים וטיפול בתהליך אישור האומדן לחפירה כחוליה מקשרת בין המרחב למטה הרשות.
2. מעקב ובקרה על ביצוע תכנית עבודה אישית-שנתית.
3. דיווח שבועי במערכת "מנורה" על המשאבים בחפירות.
4. פתיחת פרויקטים לעיבוד ממצא, בקרה מול הקצאות בדפי הפרויקט, הכנת נתונים לישיבת עיבוד ממצא, הזנת הנתונים שאושרו בישיבה למערכת.
5. דיווח במערכת "מנורה" על ימי כתיבה של החופרים.
6. הזנת נתוני תכנית העבודה האישית של החופר במסגרת התכנית של המרחב.
7. סיוע לארכיאולוג מנחה בפן המינהלי.
8. ייעוד המעבדות, ומעקב על עמידה התכנית האינטגרטיבית לכל חופר.
9. תכנון ותיאום סיכומי חפירות לארכיאולוגים במרחב.
10. עזרה וסיוע לראש מטה במרחב.
11. סיוע אדמינסטרטיבי בניהול לשכת המרחב.
דרישות:
 השכלה -תואר אקדמי המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל
 ניסיון מקצועי -
רובד 4: רכז.ת פרויקטים בכיר - לפחות 5 שנות מקצועי בתחום ניהול פרויקטים/ניהול משרד/אדמינסטרציה
רובד 5: רכז.ת פרויקטים - לפחות 3 שנות מקצועי בתחום ניהול פרויקטים/ניהול משרד/אדמינסטרציה
להגשת מועמדות למכרז זה יש להכנס לאתר רשות העתיקות ולמלא את השאלון הנדרש לרבות צירוף מסמכי חובה.
רק פניות עם כלל המסמכים הנדרשים יתקדמו לשלב הבא.
הגשה עד ליום שני 4.7.22 
בשעה 16:00.
נוסח המכרז המלא מופיע באתר רשות העתיקות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00113
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למרכז פיננסי באזור המרכז דרוש/ה רכז/ת פרויקט מטה מסב.
הכנת מצגות ומסמכים להצגה בפורומים שונים.
כתיבת פרוטוקולים של ישיבות הנהלה והפצה למשתתפים.
מעקב אחרי החלטות והוצאתן לפועל.
סיוע בהנעת פרויקטים חוצי ארגון.
כל מטלה נוספת שתידרש במסגרת התפקיד.
משרה מלאה.
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי - חובה!
ניסיון של 2-3 שונה בתפקיד דומה,
עדיפות לחברה טכנולוגית (נדרשת הבנה במושגים טכנולוגיים נפוצים).
שליטה מלאה בכלים מתקדמים להכנת מצגות.
ומסמכים המיועדים להצגה בפורומים שונים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 190731
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לפירמת עו"ד מובילה בתל אביב, דרוש/ה:
מנהל/ת אדמיניסטרציה בכיר/ה כולל ניהול צוות
כפיפות למנכ"ל

התפקיד כולל:

- אחריות וניהול כל מערך האדמיניסטרציה והתפעול השוטף בחברה
- ניהול צוות הכולל: אדמיניסטרציה, בק אופיס כ 30 אנשים
- ניהול כל הקשר עם ספקי המשרד: תחזוקה, ציוד, נקיון וכו'
- עבודה למול כל אנשי המשרד בכל היבטי התפעול השונים ומתן שירות
דרישות:
- נסיון כמנהל/ת תפעול/ אחראי/ת תפעול
- תואר אקדמי - יתרון
- נסיון בעבודה וניהול ספקים רבים
- נסיון בניהול צוות
- אחריות על תפעול יומי של החברה מקצה לקצה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00540
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים ללשכת דיקן בית הספר הארי רדזינר למשפטים

הגדרת התפקיד:

- טיפול בתכנית המרצים האורחים של בית הספר
טיפול בכל ההיבטים הקשורים בקורסים המועברים על ידי המרצים האורחים שמגיעים ללמד מאוניברסיטאות בחו"ל לרבות קשר ישיר ואישי עם המרצים בשפה האנגלית.
- אחריות על אירועי תכנית התואר השני MA במשפטים, טכנולוגיה וחדשנות עסקית
התפקיד כולל ארגון וייזום של ארועי התכנית לרבות: ארגון כנסים, מפגשים עם מרצים אורחים, סדנאות, ארוע בוגרים ועוד.
- ניהול ועדכון המדיה הדיגיטלית של בית הספר
התפקיד כולל אחריות לעדכון המידע באתר האינטרנט ועמוד הפייסבוק של בית הספר וכן הכנת ניוזלטר שנתי.
- "הליגה הגלובלית של בתי הספר למשפטים" (LSGL)
ניהול ההתקשרות מול הארגון לאורך השנה.
- ניהול פרויקטים ייעודיים של בית הספר.
- עבודה מול ממשקים שונים בקמפוס (כספים, מנהל סטודנטים, מנהל הוראה, דיגיטל, ארועים).
- היקף המשרה 100%
דרישות:
דרישות התפקיד:

- תואר ראשון – חובה (יתרון לתואר במשפטים).
- אנגלית ברמה גבוהה מאוד.
- שליטה בתוכנות אופיס ואקסל.
- יכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב.
- תודעת שירות גבוהה, דיסקרטיות ויחסי אנוש מצוינים.
- יכולת עמידה בלחץ.
- נכונות להישאר מעבר לשעות העבודה במועדי האירועים וביקור מרצים אורחים.
- מועד התחלה מידי.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-293
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרציה וקשרי לקוחות לקרן גידור מובילה בתחומה. במסגרת התפקיד: ניהול הקשר מול הלקוחות, המפיצים והמשקיעים, טיפול בבקשות הלקוח, קביעת וובינרים, הכנת תכנים שיווקים, הזמנת ציוד משרדי, עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת ועוד.

*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
- תואר אקדמי רלוונטי – יתרון.
- ניסיון של לפחות שנה בתפקיד דומה.
- שליטה מלאה ביישומי Office ו-Excel בפרט.
- דייקנות, שירותיות ויחסי אנוש טובים.
- נכונות למשרה מלאה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 13425
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מכרז מאגר לאיתור מנהל/ת מרכז קהילתי במכרז פומבי מס': 019/22
- כל מקום בו מצוין במכרז לשון זכר, הכוונה גם לשון נקבה, וכן להיפך -
הגדרת תפקיד:
עבודה ניהולית באחד ממרכזי הקהילה בראשון לציון אשר דורשת זמינות לעבודה בין השעות 10:30-19:00 וכוללת:
· אחריות על פיקוח, בקרה והערכת עובדים.
· רישום, ניהול ובקרה שוטפת על תקבולים לרבות ניהול גבייה מול אגף הכספים.
· הכנת דוחות כספיים.
· הכנת תכניות עבודה שנתיות.
· בניית תקציב למרכז הקהילתי במסגרת התקציבית שנקבעה על ידי הגורמים המוסמכים ברשות ואחריות לביצוע.
· אחריות על תחום החוגים במרכז קהילתי.
· ניהול צוות העובדים המקצועי והמינהלי, הנחיית והדרכת הצוותים.
· פרסום ושיווק שירותי המרכז הקהילתי ופעולותיו.
· קיום קשרים עם גורמים שונים ברשות המקומית ובשירות הציבור, אחריות על יציקת תוכן מחודש לפעילות קהילתית חינוכית כך שתיתן מענה רחב למגוון של צרכי התושבים בשכונה, תוך כדי אחריות כוללת לתאום וסנכרון בין תכניות שונות המופעלות בעיר.
· קיום קשרים ישירים עם התושבים, וועדי הורים וועדי שכונה ובתי הספר. פיתוח יחסי גומלין בקהילה ושיתוף תושבים בפיתוח מענים בשכונה בכלל ובמרכז הקהילתי בפרט.
· אחריות על תחזוקת המרכז הקהילתי וטיפוח חזותו.
· גיוס תחומים ולקוחות חדשים.
· אחריות על איתור חוגים ורישום לחוגים, פעילויות תרבות ותכנים קהילתיים, יזום אירועים תקופתיים ושנתיים לקהילה.
ניתן להגיש מועמדות ומסמכים עד לתאריך 23.06.2022
אין להגיש מועמדות אלא כאמור במודעה. רק פניות מתאימות תענינה
דרישות:
תנאי סף: עמידה בלפחות אחת מהחלופות הבאות:
חלופה ראשונה:
  • בעל/ת תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012 או תעודת סמיכות לרבנות "יורה יורה" לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
  • ניסיון מוכח של לפחות 3 שנים במהלך 7 שנים האחרונות בעבודה ריכוזית ו/או ניהולית במרכזי קהילה (ניהול ו/או ריכוז צוות עובדים).
  • זמינות לעבודה במשרה מלאה 100% בין השעות 10:30-19:00 או בחצי משר ה 50% בין השעות 15:00-19:00.
חלופה שנייה:
  • 5 שנות ניסיון מקצועי מוכח במהלך 7 שנים האחרונות בעבודה ריכוזית ו/או ניהולית במסגרת מרכזי קהילה/מתנ"סים אשר כוללת לפחות אחד מהתחומים הבאים: הדרכה/ניהול /ארגון והפעלת פרויקטים קהילתיים במסגרות החינוך הבלתי פורמלי/הנחיית צוות/תכנון וניהול תקציב.
  • זמינות לעבודה במשרה מלאה 100% בין השעות 10:30-19:00 או בחצי משרה 50% בין השעות 15:00-19:00.
הערות :
העבודה במשרה מלאה 100% בין השעות 10:30-19:00 או בחצי משרה 50% בין השעות 15:00-19:00.
יובהר כי חלק מהמשרות מאוישות במילוי מקום.
פרטי המכרז המלאים נמצאים באתר החברה העירונית- לשונית דרושים ומכרזים/ מכרזי כוח אדם.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-00226
אזור: השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים אותך !
מדיקס-מרכז רפואת הספורט הגדול בישראל, מקים סניף ומחפש מנהל/ת סניף
אנו מזמינים אותך להשתלב בגוף מוביל בתחומו ולהיות חלק מצוות מנצח

(נא לציין ציפיות שכר)




דרישות:
  • נסיון בניהול מרכזי שירות (עדיפות לרפואיים), או סניפים
  • הכרות עם עולמות הספורט ורפואת הספורט - רצוי
  • נסיון בגיוס וניהול צוות אדמניסטרטיבי/מזכירות
  • תואר ראשון
  • מגורים באזור מודיעין/ירושלים/והשפלה
  • כפיפות ודיווח להנהלת החברה
  • יחסי אנוש מעולים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00025
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!