דרושים בתחום חשבונאות וכספים

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 270 משרות עבודה בתחום חשבונאות וכספים

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "חשבונאות וכספים" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : אנליסט, חשב שכר, מנהל כספים ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת חשבונות -משרה היברידית - ניסיון מחברות מתחום הפארמה / לוגיסטיקה / קמעונאות – חובה דירוג משרה

מנהלת חשבונות -משרה היברידית - ניסיון מחברות מתחום הפארמה / לוגיסטיקה / קמעונאות – חובה דירוג משרה

המימד השלישי גיוס והשמה 2

17/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה גלובאלית ב בשוהם דרוש.ה מנהלת חשבונות לחטיבת הכספים, למשרה מלאה במודל עבודה היברידי.
התפקיד כולל עבודה בשלושה תחומים עיקריים:
תחום חשבונות לקוחות: ניהול ומעקב אחר תהליכי חשבוניות וגבייה מול לקוחות מוסדיים וקמעונאיים, כולל עבודה שוטפת בשיתוף פעולה עם צוותי מכירות ומסחר לצורך פתרון בעיות גבייה.
תחום תשלומים לספקים: יצירה ועדכון של פרטי ספקים במערכת ה-ERP (מאסטר דאטה), וביצוע התאמות מול ספקים וטיפול בפערים ואי-התאמות, לפי הצורך.
תחום מיסים: הכנת דוחות עבור מע"מ, מקדמות מס הכנסה, מכס ומס ניכוי במקור, כולל זיהוי הזדמנויות לשיפור תהליכים 
ותמיכה ביישומם.  
דרישות:

מנהל.ת חשבונות סוג 2 ומעלה – חובה.
תואר ראשון – יתרון.
שליטה מלאה ב־Office, ובעיקר Excel ברמה גבוהה – חובה.
ידע וניסיון בעבודה עם מערכת SAP ERP – חובה.
ניסיון בעבודה עם פורטלי ספקים כגון Nipendo ו-StoreNext – יתרון.
היכרות וניסיון מחברות מתחום הפארמה / לוגיסטיקה / קמעונאות – חובה.
היכרות עם תקנות מיסוי ורגולציה בישראל.
אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה ודיבור) – חובה.
תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות ובריבוי ממשקים.
יכולות ארגוניות גבוהות, תשומת לב לפרטים וכישורים בין-אישיים מעולים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-19499
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ממוצע 12K+קרן השתלמות! נציג.ת גביה ל- Cal!

ממוצע 12K+קרן השתלמות! נציג.ת גביה ל- Cal!

Cal - כרטיסי אשראי לישראל

17/12/2025

תיאור תפקיד:
שכר ממוצע 12,000 ש"ח + קרן השתלמות והגנות שכר-
כאל מגייסת נציגי.ות פתרונות תשלום למוקד הטלפוני שלנו באשדוד!

הגישו מועמדות ועשו את הצעד הראשון לקריירה בחברה יציבה ומובילה!

מה מחכה לכם.ן אצלנו?
* פרמיות מטורפות!
* קליטה כעובד.ת Cal מהיום הראשון!
* יום עבודה מהבית
* קרן השתלמות לאחר 3 חודשים בלבד!
* כרטיס סיבוס, חופשות, אירועים
* אפשרויות קידום מדהימות
ועוד המון הטבות שוות שלא תמצאו בשום מקום אחר!

איך יראה היום שלכם.ן?
* טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגביה
* מענה לשיחות גבייה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות
* חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי
דרישות:
* ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה- יתרון
* יכולת ניהול משא ומתן
* יכולת עמידה ביעדים
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-26541
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות ספקים לחברה בנתניה

מנהל/ת חשבונות ספקים לחברה בנתניה

כיוון השמה - הבית שלך לקריירה

17/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה בנתניה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ספקים למטה במחלקת הכספים.
במסגרת התפקיד:
* קליטת חשבוניות ספקים
* טיפול בתשלומים לספקים
* ביצוע התאמות ספקים
* דיווחים לרשויות
* ניתוח כרטיסים,
* גיול חובות ספקים
דרישות:
* הנהלת חשבונות סוג 2/3 – חובה.
* ניסיון של 3 שנים לפחות בהנהלת חשבונות ספקים מארגון גדול כמו משקאות/מזון/תרופות/ייצור/תעשיה – חובה (ולא מנדל"ן / אדמיניסטרציה / משרד רואה חשבון יועץ מס)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 750086
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

הנהל/ת חשבונות ראשית עד מאזן

הנהל/ת חשבונות ראשית עד מאזן

נ.ח אפיקים גיוס והשמה בע"מ

17/12/2025

תיאור תפקיד:
o ניהול מחזור הנהלת החשבונות של החברה עד מאזן
o טיפול מלא בספקים: קליטת חשבוניות, התאמות, תשלומים ובקרת חשבוניות
o טיפול בלקוחות וגבייה (כולל חוזים/שכ"ד/חשבוניות תקופתיות)
o הכנת דוחות חודשיים ושנתיים, התאמות בנקים, כרטיסים וסגירות חודש
o ניהול קופות, חשבונות בנק, תזרים מזומנים ומעקב אחר התחייבויות
o עבודה מול חברות אחזקה וחברות־בת: התאמות, רישומים בין־חברתיים ובקרה
o הכנת חומר למאזן עבור רו"ח חיצוני
o פיקוח על תהליכי רישום חשבונאי ובקרת מסמכים
o עבודה מול בנקים, רשויות, וחברות שירות
o ניהול מערכת הנהלת חשבונות וטיוב נתונים במערכות המידע
o אחריות על דיווחים חודשיים לרשויות: מע"מ, ניכויים, מקדמות מס
- משרה מלאה 8:00-17:00
דרישות:
תעודת מנהלת חשבונות סוג 3 - חובה
o ניסיון מוכח של 5+ שנים כמנהל/ת חשבונות עד מאזן, עדיפות בתחום הנדל"ן / אחזקות
o ניסיון בעבודה מול חברות־בת ותהליכים בין־חברתיים
o שליטה גבוהה ביישומי Office ובעיקר Excel
o ניסיון בעבודה עם תוכנת Priority- חובה
o יכולת ניתוח ובקרה, סדר ודיוק ברמה גבוהה
o יכולת עבודה עצמאית לצד עבודה בצוות
o שירותיות, אחריות וראייה מערכתית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: צירנובסקי
אזור: דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת התחשבנות (לחצי שנה-שנה עם אופציה)

פקיד/ת התחשבנות (לחצי שנה-שנה עם אופציה)

נ.ח אפיקים גיוס והשמה בע"מ

17/12/2025

תיאור תפקיד:
עבודה מול נהגי הפצה, אישורי חשבוניות, טיפול בריכוזים יומיים, קליטת מזומנים\המחאות, קופת מזומנים, זיכויים, החזרות ללקוח ועוד
שכר 7,500 ₪ (ברוטו)
העבודה ברחובות במשרה מלאה, א’- ה’ 08:00-17:00, נכונות לשעות נוספות במידת הצורך
ימי ו' לסירוגין (בעונה)
החזר נסיעות
ארוחות מסובסדות
תנאי רווחה נוספים
עבודה בקיבוץ צרעה
דרישות:
תעודת הנה"ח – יתרון משמעותי
ניסיון בעבודה עם כספים
יכולת עבודה בצוות
אחריות, רצינות ואמינות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00341
אזור: ירושלים - בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת Back Office

רכז/ת Back Office

ריקרוטריקס

17/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית מובילה בחולון דרוש/ה רכז/ת בילינג ובק אופיס למשרה מלאה
הזדמנות מצוינת להשתלב בחברה טכנולוגית מצליחה, בתפקיד מעניין ומאתגר כחלק מצוות מקצועי ומנצח.
במסגרת התפקיד:
    טיפול בתהליכי בילינג וחשבוניות

    עבודה שוטפת מול גורמים פנימיים וחיצוניים

    תמיכה אדמיניסטרטיבית ופעילות Back Office

    ניהול ומעקב אחר נתונים, דוחות ותהליכים תפעוליים

אנחנו מציעים:
    סביבת עבודה דינמית וטכנולוגית

    תפקיד מגוון עם אחריות והתפתחות מקצועית

    צוות איכותי ואווירה משפחתית

    משרה מלאה בתנאים טובים למתאימים/ות

מוזמנים/ות להצטרף אלינו ולהיות חלק מהצלחה טכנולוגית!!
דרישות:
 ניסיון קודם בבילינג / בק אופיס – חובה
נכונות למשרה מלאה בחולון- חובה 
סדר, ארגון, דיוק ויכולת עבודה עצמאית
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 551385
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרושה פקידה אדמיניסטרטיבית לחברה מהממת במושב נחשונים-עתידה לעבור למודיעין - עוטד שנתיים

דרושה פקידה אדמיניסטרטיבית לחברה מהממת במושב נחשונים-עתידה לעבור למודיעין - עוטד שנתיים

Y השמה

17/12/2025

תיאור תפקיד:
דרושה פקידה אדמיניסטרטיבית לחברה מהממת במושב נחשונים
(החברה עתידה לעבור למודיעין)
דרישות:
ידע וניסיון בהנהלת חשבונות – חובה
חובה -- ידע במערכת פריוריטי
ניהול לו"ז, תיוקים, טיפול בחשבוניות ומשימות אדמיניסטרטיביות שוטפות
אחריות גבוהה, סדר וארגון, וראש גדול
לפרטים נוספים ושליחת קורות חיים: 050-7346462
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-98
אזור: מרכז - מודיעין
שרון - ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב/ת חברה – תחום הבנייה

חשב/ת חברה – תחום הבנייה

Y השמה

17/12/2025

תיאור תפקיד:
אחריות מלאה על תחום החשבונאות בחברה, לרבות הכנה וניתוח דוחות כספיים, ניהול תהליכי סגירה חודשית ושנתית, וניהול הקשר מול רואי חשבון חיצוניים ומבקרים. התפקיד כולל ניהול תחום התקציב והבקרה התקציבית, פיקוח על הנהלת החשבונות, ניהול תזרים מזומנים, טיפול בדוחות מס וביצוע אנליזות ודוחות ניהוליים.
עבודה שוטפת מול הנהלה בכירה, ליווי תהליכים עסקיים ומתן תמיכה פיננסית בקבלת החלטות.
דרישות:
רו"ח מוסמך/ת – חובה ניסיון של לפחות 4 שנים בחברת בנייה – חובה
ניסיון בביקורת על דוחות כספיים שנתיים ובהתאם לכללי IFRS
ניסיון בתחום הנדל"ן / תשתיות / בנייה – חובה
הכנת דוחות כספיים רבעוניים ושנתיים
שליטה בתקני דיווח פיננסי
אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-131
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת חשבונות בנקים- לחברה באור יהודה

מנהלת חשבונות בנקים- לחברה באור יהודה

Y השמה

17/12/2025

תיאור תפקיד:
ניהול וטיפול שוטף בהתאמות בנקים וכרטיסי אשראי, עבודה מול מוסדות פיננסיים, מעקב אחר תנועות כספיות וביצוע בקרה פיננסית שוטפת. התפקיד כולל עבודה מול מחלקות פנימיות, טיפול בפערים וחריגות, אחריות על דיוק נתונים, והפקת דוחות בהתאם לצורך.
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 1–2 – חובה ניסיון קודם בהנהלת חשבונות בנקים – חובה
ניסיון בביצוע התאמות בנקים וכרטיסי אשראי
שליטה טובה באקסל
סדר, דיוק, אחריות ויכולת עבודה עצמאית
יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-130
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב /ת (רו"ח) לרשת קמעונאית תעשייתית

חשב /ת (רו"ח) לרשת קמעונאית תעשייתית

השמה גרופ

17/12/2025

תיאור תפקיד:
השמה גרופ מגייסת לרשת קמעונאית סיטונאית חשב/ת.
סגירת דוחות על בסיס חודשי כולל הפרשות והתאמות.
דיווחים מקוונים לרשויות.
דיווחים וניתוחים פיננסיים שוטפים.
המשרה באזור המרכז.
דרישות:
רו"ח מוסמך /ת.
ניסיון של 3 שנים לפחות כחשב מחברה מסחרית/קמעונאית.
אקסל ברמה גבוהה מאוד.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 852
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל.ת תהליכי גזברות גלובליים

מנהל.ת תהליכי גזברות גלובליים

אלביט מערכות

17/12/2025

תיאור תפקיד:
לאתר החברה בחיפה, דרוש.ה מנהל.ת תהליכי גזברות גלובליים
תחומי אחריות
ניהול תהליכים בתחום הגזברות לשיפור וייעול הפעילות הפיננסית השוטפת, אשר כולל קשרי עבודה עם הבנקים בנושא ניהול חשבונות הבנק, ניהול סמכויות החתימה בבנקים, בחינת הוצאות המימון של החברה, ניהול מכשירים פיננסיים שונים, דיווחי תזרים מזומנים וכד’
ניהול, הטמעה ותפעול מערכות המידע של הגזברות העולמית של קבוצת אלביט - ניהול פרויקט הטמעת מערכת TMS בכל החברות בקבוצה (ישראל וחו"ל) בהיבט המקצועי הפיננסי , כולל בניית תכנית עבודה, מעקב ובקרה.
העבודה כוללת ממשקי עבודה מול ספק המערכת ומול גורמים פנים ארגוניים רבים.
ניהול שוטף של מערכות המידע של הגזברות - שיפור פתרונות קיימים, יישום פתרונות חדשים, פיתוח דוחות, הדרכות מקצועיות וכד’.
בחינה ושיפור טכנולוגי של תהליכים פיננסיים בגזברות הקבוצה – מתן פתרונות טכנולוגיים חדישים לשיפור וייעול פעילויות ותהליכים בתחום הגזברות
דרישות:
השכלה – תואר ראשון בכלכלה ו/או הנדסת תעשייה וניהול ו/או מנהל עסקים
ניסיון תעסוקתי בתחומי הגזברות ו/או הבנקאות (חובה)
ניסיון תעסוקתי בחברה גלובלית (יתרון)
גישה טכנולוגית מוכחת (חובה)
ניסיון בהטמעת פרויקטים טכנולוגיים (יתרון)
שליטה בשפות – עברית ואנגלית ברמה גבוהה כולל דיבור, קריאה וכתיבה (חובה)
יכולת הנעת עובדים, יכולת עבודה בתנאי לחץ ותיעדוף משימות, כישורי אדמיניסטרציה
*הפניה מיועדת לנשים וגברים כאחד
**רק פניות מתאימות יענו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5562
אזור: צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהח"ש מתחיל/ה -דור אלון

מנהח"ש מתחיל/ה -דור אלון

דור אלון אנרגיה בישראל (1988) בע"מ

17/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברת דור אלון אנרגיה, משרדי הנהלה בפארק עסקים יקום (ליד נתניה)
דרוש/ה מנהח"ש לצוות הלקוחות.
התפקיד כולל:
פתיחת לקוחות במערכת ומענה טלפוני לבירורים שוטפים.
הפקת תעודות משלוח.
הפקת חשבוניות, זיכויים וביטולים, התאמות של כרטסות, בילינג חודשי.
טיפול בסוגיות מורכבות מול לקוחות החברה.
עדכונים של הרשאות , אובליגו , הנחות , תנאי אשראי ועוד.
דרישות:
מנהל/ת חשבונות סוג 2 – חובה.
הכרות עם מערכות אופיס והכרות עם חוקי המסים השונים.
יחסי אנוש מצוינים.
ניסיון במעלה – יתרון.
זמינות למשרה מלאה א-ה 8:00-17:00
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1055
אזור: שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת תפעול וכספים

אחראי/ת תפעול וכספים

חברה דסקרטית

17/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה דרוש/ה אחראי/ת תפעול וכספים
במסגרת התפקיד:
שליחה וקבלה של הצעות מחיר
קליטת הזמנות וביצוע הזמנות רכש
גיול חובות ובקרות שוטפות
עבודה על מערכת Priority- עדכון נתונים, הפקת דוחות ועוד
ניהול מערך היועצים בחברה (מתן מענה, קבלת חשבוניות, ביקורת שעות וכו')
התנהלות למול ממשקים מרובים ומורכבים
*החלפה לחופשת לידה עם אופציה*
דרישות:
ניסיון של 3-5 שנים בתפקיד דומה
ניסיון בעבודה על מערכת Priority- חובה
תעודת הנה"ח 1+2 – יתרון משמעותי
ניסיון ברכש והתנהלות למול ספקים – יתרון משמעותי
תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ואסרטיביות
אפשרות למשרה בהיקף של 80%
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: 15759
אזור: דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה נציג/ת גבייה ובק אופיס -עבודה ברמת גן

דרוש/ה נציג/ת גבייה ובק אופיס -עבודה ברמת גן

חברה דיסקרטית

17/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה לשירותי רפואה דחופה דרוש /ה נציג /ת גבייה ובק אופיס
התפקיד כולל: טיפול בלקוחות החברה, הפקת חשבוניות, הקלדת עסקאות .
שיחות עם לקוחות לגבי חובות/תשלום.
שעות עבודה: ימים א-ה בין השעות 08:00-16:00.
 גישה נוחה לתחבורה ציבורית ורכבות.
שכר שעתי +בונוסים
משרה מיידית!
קליטה מיידית לחברה!
עבודה ברמת גן.
דרישות:
יתרון-ניסיון בגבייה
יכולת טובה להשתלב בצוות.
בעל /ת מוסר עבודה גבוה.
יכולת למידה מהירה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00028
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחב' ביטוח מובילה דרוש/ה עוזר/ת חשב - פתח תקווה

לחב' ביטוח מובילה דרוש/ה עוזר/ת חשב - פתח תקווה

חבר הון אנושי

17/12/2025

תיאור תפקיד:
לחב' ביטוח מובילה בפתח תקווה - דרוש/ה עוזר/ת חשב
משרה מלאה
התפקיד כולל:
- סיוע בעריכת דוחות כספיים
- דוחות מס 
- דיווחים נלווים. וכיוב'
דרישות:

דרישות
•; ניסיון עבודה בחברות ביטוח/משרדי רו"ח שעסקו בביקורת בחברות ביטוח אלמנטארי- חובה.
• הכרות עם כללי ה- IFRS ועריכת דוחות כספיים של חברות ביטוח- יתרון.
• תואר ראשון בחשבונאות-חובה.
• שליטה גבוהה באקסל- חובה.
• כישורים נדרשים: יכולת לימוד עצמאית ועמידה בלוחות זמנים, יכולת עבודה בצוות, דייקנות ויחסי אנוש טובים.
• מוטיבציה גבוהה, ראש גדול.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00898
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!