תיאור תפקיד:
Brooks-Keret is a leading CFO Service provider for start-ups and Hi-Tech companies, we are looking for a Controller to join our US Team. Required either a US CPA (preferably), or an Israeli CPA with previous experience working with US entities.
The company is located in Hasharon Industrial Park, Kadima.
דרישות:
Requirements: CPA license required Experience at a Big Four accounting firm is a strong advantage Fluent in English (spoken and written)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
645493
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
גם בשנת 2021, כמו בשנים קודמות, פאהן קנה ניהול בקרה מדורגת כ מספר 1 בישראל בתחום ביקורת פנים, ובתחום ביקורת חקירתית. אם ברצונך להיות שותפ/ה להצלחה, לעבוד מול חברות מובילות בארץ ובעולם ולעשות תפקיד משמעותי ומרתק – הצטרפ/י אלינו! משרד רו"ח פאהן קנה, החבר בקבוצת Grant Thornton העולמית, מחפש מתמחים למחלקת הביקורת הפנימית, לעבודה מעניינת ואתגרית, בסביבת עבודה צעירה ודינאמית. העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב.
דרישות:
- לאחר שנת השלמה – יתרון!
- לאחר מבחני מועצה – יתרון!
- אנגלית ברמה גבוהה – חובה.
- יכולת ביטוי גבוהה בכתב.
- שליטה בתוכנות אופיס.
- העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב.
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00010
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לצוות ניהול סיכוני IT ב-Deloitte, פירמת הייעוץ המובילה והגדולה בעולם דרוש/ה ג'וניור/ית למשרה התחלתית - לא נדרש ניסיון קודם! הצוות מתמחה בזיהוי ואיתור סיכונים טכנולוגיים, מציאת פתרונות, שיפור המערכות והתהליכים בארגון למניעת פגיעה פוטנציאלית בעסק ומזעור סיכונים באמצעות מומחים מקומיים בעלי ניסיון גלובלי בפרויקטים מורכבים, מתודולוגיות ייחודיות וכלים טכנולוגיים תוך עבודה מול החברות המובילות בעולמות הטכנולוגיה, תעשייה ופיננסים. המשרה בבית שמש או בתל אביב בשילוב עם עבודה מהבית. התפקיד כולל: • ייעוץ ובדיקות בקרות אוטומטיות בתהליכים עסקיים בארגון ומערכות ERP –CRM. • ייעוץ בנושא מערך הרשאות והפרדת תפקידים SOD במערכות מידע ותהליכים עסקיים. • ביסוס מתודולוגיות ויכולות בהיבטי ניהול סיכוני IT בנושא הענן והדיגיטל.
דרישות:
• תואר ראשון רלוונטי- ראיית חשבון / כלכלה / הנדסת תעשיה וניהול / מנע"ס עם התמחות במערכות מידע • זיקה טכנולוגית • אנגלית ברמה גבוהה *אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00466
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברה עסקית מובילה מגייסת מנה"ח ראשית לניהול תחום הכספים בהיבטי הנהלת חשבונות, הובלת צוות, אחריות על סגירות חודשיות ומתן תמיכה מקצועית למחלקות החברה. מיקום: פ"ת
ניהול מקצועי ותפעולי של מחלקת הנה"ח. ביצוע ובקרה על הנהלת חשבונות עד למאזן. אחריות על סגירות חודשיות/רבעוניות/שנתיות. ניהול תשלומים, התאמות בנקים, כרטיסים וספקים, עבודה מול רו"ח, חשבת חברה וגורמי כספים בכירים ,טיפול בדיווחים לרשויות ותשלומים שוטפים.
דרישות:
-מנה"ח סוג 3 – חובה. -ניסיון קודם כמנה"ח ראשית – חובה. -חובה ניסיון ב-NetSuite.
-ניסיון מוכח בניהול מקצועי של צוות הנה"ח, בסגירות חודש עד מאזן. -ניסיון בעבודה מול רו"ח וגורמי כספים בכירים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
13323
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, יבנה
|
תיאור תפקיד:
טלפייר, חברה טכנולוגית העוסקת בפיתוח וייצור מערכות ניהול ובקרה מתקדמות, מגייסת אחראי.ת בק אופיס לתפקיד תפעולי במחלקת השירות. אחריות על אדמינסטרציית מרכז השירות הוצאת חשבוניות מס וחשבוניות עסקה ללקוחות על כלל העבודות/ הסכמי השירות חידוש הסכמי שירות ללקוחות קיימים וללקוחות חדשים ריכוז מידע ופתיחת דרישות רכש לספקים עבודה רציפה עם מנהלי הצוותים הטכניים וכן עבודת צוות עם אנשי מרכז השרות האחרים סידור ועדכון לקוחות במערכת.
דרישות:
ניסיון בעבודה עם חשבוניות- חובה ניסיון בתפקידי , אדמיניסטרציה, -חובה עבודה שוטפת על תוכנות office כולל אקסל ברמה טובה – חובה ניסיון בעבודה על מערכת פריורטי – יתרון כישורים נדרשים: סדר וארגון יוזמה וראש גדול יחסי אנוש מעולים ויכולת מתן שרות ללקוחות מרובים (קבועים) יכולת עבודה בצוות יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות אמינות ומסירות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1213
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מנהל /ת חשבונות עם ניסיון עד למאזן חשבות שכר ניסיון עבודה בתוכנות הנה"ח ובתוכנות שכר יכולת עבודה עצמאית גישה חיובית, נעים הליכות, יכולת לעבוד בצוות
דרישות:
ניסיון בניהול חשבונות עד למאזן ניסיון בהכנת שכר ניסיון בתוכנות הנה"ח והכנת שכר גישה חיובית, יכולת לעבוד בצוות נעים הליכות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1448
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים מנהל/ת חשבונות וחשב/ת שכר מנוסה להצטרף לצוות שלנו התפקיד כולל: - אחריות מלאה על ניהול החשבונות והשכר של החברה, כחלק מצוות דינמי של מנהלות חשבונות. -הכנה וביצוע דוחות כספיים שוטפים -עריכת מאזנים חודשיים ושנתיים -ניהול חשבונות ספקים ולקוחות -התאמות חשבונות בנק והתאמות הנהלת חשבונות -ביצוע רישומים חשבונאיים שוטפים - הכנת שכר עבור 55 עובדים היקף המשרה ימים א-ה 8:00-16:30 המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
דרישות:
ניסיון של 4 שנים לפחות בתחום הנהלת חשבונות ניסיון קודם ממשרדי רואי חשבון - חובה רקע בניהול חשבונות מלא (ספקים, לקוחות, מאזנים) ניסיון מתחום התיירות- יתרון שליטה מלאה במערכת שקלולית - חובה שליטה טובה ב-Excel ובכלי Office אנגלית ברמה טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
868261
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
עוזר חשב וחשב/ת נכסיםהיקף משרה – מלאה - עם נכונות לשעות נוספות ועבודה מאומצת
תיאור התפקידניהול מקצועי של צוות מנהלי חשבונות / כלכלנים אחריות על דיווחים לרשות שוק ההון בקרה על עסקאות בניירות ערך וניתוחים אנליטיים בקרה על הנהלת חשבונות אחריות מקצועית על תהליך חישוב תשואה יומי דיווחים רבעוניים –דוחות כספיים, מתן מענה לרו"ח על שאלות שונות מתן מענה למחלקות השונות בחברה
דרישות:
רואה חשבון מוסמך- חובה ידע וניסיון בדיווחים לרשות שוק ההון ובעבודה מול גופים מוסדיים – יתרון ידע בשוק ההון – יתרון ידע באקסל ברמה גבוהה – חובה ידע בדנאל – יתרון ניסיון בתפקיד דומה – יתרון
מיומנויות נוספותשירותיות יכולת עבודה בצוות יכולת למידה עצמאית יכולות ניהוליות
ממשקי עבודהאגפיה השונים של החברה חברות בשוק ההון
כפיפותחשב הנכסים, ראש אגף נכסים ומנהל כספים של החברה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01408
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת חילן דרושים/ות חשבי/ות שכר ללא ניסיון הזדמנות ייחודית להצטרף לצוות חשבי שכר במוקד המעניק שירות לעובדים בנושא טפסי 101 -התפקיד כולל מתן מענה לשאלות וסיוע לעובדים -מתאים לחשבי שכר ללא נסיון -עבודה בחלל open space, בסביבת עבודה צעירה ודינמית תחילת עבודה: דצמבר 2025 משרדינו בבאר שבע l קו רכבת l משרה מלאה l מודל היברידי
דרישות:
- תעודת חשב שכר - חובה - עדיפות לבעלי/ות רקע בתפקידי שירות ועבודה מול לקוחות - יכולת עבודה בצוות, תעדוף משימות ועבודה יעילה תחת עומס אנחנו מציעים: -הכשרה מלאה על חשבון החברה והיכרות מעשית עם תוכנת חילן המובילה בתחום -נסיון כחשב שכר בחברה מובילה במשק -מענק בסיום התקופה -עבודה במשרה מלאה | מודל היברידי -אופציה לתקן קבוע בחילן הצטרפו אלינו ולמדו מהטובים/ות ביותר בתחום!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB1307
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
|
תיאור תפקיד:
מנהח"ש עד מאזן – הבנה בכל תחומי הנח"ש וחשב/שכר ספקים – קליטת חשבוניות , הזמנות רכש, הכנת תשלומים במס"ב התאמות לקוחות – הפקת קבלות וחשבוניות ,זיכויים וניתוח כרטיסים מורכבים , הפקדות לבנק, ניתוח והתאמת תקבולים בכרטיסי אשראי בנקים – התאמות בנקים – בקרה והתאמת בנקים , הלוואת, פקדונות, שייקים במשמרת וכו'. גבייה .
דרישות:
הנח"ש סוג 2/3 לפחות 3 שנים ניסיון חשב/ת שכר נסיון עבודה בפריורטי /חשבשבת/חילן ניסיון עבודה באקסל – חובה. מיומניות אישיות ביטוח:יכולת עבודה עצמאית, דייקנות , סדר ואחריות יכולת עבודה תחת לחץ ותעדוף משימות קידום תהליכי עבודה וממשקים מול גורמים פעילים יכולת ומחוצה לה. יחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01382
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרושה פקידה אדמיניסטרטיבית לחברה מהממת במושב נחשונים (החברה עתידה לעבור למודיעין)
דרישות:
ידע וניסיון בהנהלת חשבונות – חובה חובה -- ידע במערכת פריוריטי ניהול לו"ז, תיוקים, טיפול בחשבוניות ומשימות אדמיניסטרטיביות שוטפות אחריות גבוהה, סדר וארגון, וראש גדול לפרטים נוספים ושליחת קורות חיים: 050-7346462
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-98
אזור:
מרכז - מודיעין
שרון - ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לחברת נדלן יזמית דרוש/ה חשב/חשבת עם ניסיון של שנתיים בתפקיד חשבות או עוזר חשב, חברות ציבוריות/נדל"ן למגורים/15IFRS
דרישות:
רו"ח מוסמכ/ת ניסיון כחשב/ת או עוזר/ת חשב מחברת נדלן יזמית עם ניסיון ב IFRS15
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5235
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
הדירוג של dun's 100, הציב גם השנה את חטיבת הביקורת הפנימית במשרד רו"ח פאהן קנה במקום ה-1 בישראל. אם את/ה בעל/ת ניסיון בביקורת פנימית, ומעונינ/ת להצטרף לחברה המובילה בתחום, לעשות תפקיד משמעותי ומרתק, ולעבוד מול חברות מובילות בארץ ובעולם – מקומך אתנו! אצלנו לומדים מהטובים ביותר בתחום, נהנים מאופציה להתקדם ולהתפתח, ועובדים בסביבת עבודה צעירה, כיפית ודינאמית!
דרישות:
1. בוגר/ת תואר רלוונטי – חובה! 2. ניסיון בביקורת פנימית של 1-3 שנים - חובה! 3. יכולת ביטוי גבוהה בכתב. 4. שליטה מלאה בתוכנות אופיס. העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב. ניתן לשלוח קו"ח לדוא"ל – [email protected]* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00009
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
לעמותה בתל אביב דרוש/ה חשב/ת התפקיד כולל הכנת דוחות כספיים פעילות מול מוסדות מעקב ובקרה תקציבית בכל תחומי פעילות הארגון אחריות ובקרה בכל נושאי הנהלת חשבונות אחריות נושא הביטוח בארגון הגשת בקשות תמיכה שנתיות טיפול בהסכמים מול גופים הפועלים עם הארגון והתחשבנויות סיוע בהכנת שכר, פקודות שכר ועריכת בקרה בתחום. בקרת הסכמי העסקה, זכויות ותנאי עובדים, בקרה ומעקב בנושא תקציב שכר התפקיד יכול להתאים לבעלי/ות שנתיים ניסיון
דרישות:
רואה/ת חשבון מוסמך/ת מינמון ניסיון של 5 שנים הכרה וניסיון בתוכנות שכר ונוכחות. ״ מיכפל״, סנריון״-יתרון בקיאות בדיני עבודה, דיני מיסים, ביטוח לאומי, מס הכנסה הכרות התחום הפנסיוני: פנסיה, קופות גמל, ביטוח מנהלים שליטה מלאה באקסל, כולל ניתוחים ובקרות כלכליות, בניית פןנקציות, טבלאות ציר
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-6867
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת גבייה מנוסה עם יכולת ניהול תהליכי גבייה יעילים ומתן פתרונות מותאמים אישית ללקוחות. תיאור התפקיד: - טיפול שוטף במערך הגבייה של החברה כולל מעקב אחר חייבים, הוצאת חשבוניות וגביית תשלומים.
- טיפול בלקוחות חייבים, ניהול משא ומתן לגביית חובות והסדרת תשלומים.
- הפקת דוחות תקופתיים על מצב הגבייה, ניתוח נתונים וזיהוי מגמות.
- שיפור וייעול תהליכי גבייה.
דרישות:
- ניסיון מוכח בתפקיד דומה
- ידע בתוכנות גבייה וניהול חשבונות.
- יכולת ניהול משא ומתן, אסרטיביות ויכולת עבודה תחת לחץ.
- יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.
- שליטה מלאה בתוכנות Office, בדגש על Excel.
- השכלה רלוונטית - יתרון.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23984
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|