תיאור תפקיד: 
                                      פקידת קבלה מקצועית למוסך גדול ואיכותי בת"א 5 ימים קבלת לקוחות יש ימינו לש מנהל מרכז השירות סביבת עבודה נעימה ומשפחתית ד 
                                             
                                  
                                          
                                         דרישות:   
                                           ניסיון עם קהל חובה שירותית, ייצוגית ניסיון בעבודה על סביבה ממוחשבת יתרון להכרות עם עולם הרכב נכונות לעבודה במשרה מלאה וקבועה בת"א המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. 
                                               
                                         
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                        
                                         קוד משרה: 
                                           18032
                                         
                                        
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב 
                                                
                                                    השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה 
                                                
                                        
                                     
                                    
                                 
                             
                            
                                 
                                     | 
		
			
                                        
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      חברת Matchpoint ממחפשת אדמינ/ית  יש לך חיוך גדול וראש מסודר? אנחנו מחפשים אותך!   למשרד משפחתי ונעים בכפר סבא מחפשים אדמינ/ית תותח/ית שיהיה/תהיה הלב הפועם של הצוות שלנו!  
                                              
                                  
                                          
                                         דרישות:   
                                            מה בתפקיד: -  ניהול יומנים ותיאומים
 -  מענה לטלפונים ולמיילים
 - אחריות על ארגון שוטף ודאגה שהכול יתקתק בדיוק כמו שצריך
 
 מה חשוב לנו: • סדר וארגון (גם כשיש כמה דברים במקביל ) • שליטה בסיסית במחשב ובאופיס • גישה שירותית, אנרגיה טובה וכיף לעבוד איתך • ניסיון קודם – יתרון, אבל לא חובה • אנגלית ברמה גבוהה 
                                               
                                         
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                        
                                         קוד משרה: 
                                           JB-00564
                                         
                                        
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם 
                                                
                                                    שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון 
                                                
                                                    ירושלים - ירושלים 
                                                
                                                    השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה 
                                                
                                        
                                     
                                    
                                 
                             
                            
                                 
                                     | 
		
			
                                        
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      אנו מזמינים אותך להצטרף לצוות המזכירות של לשכת מנכ"ל המרכז הרפואי בתל אביב. במסגרת התפקיד:  - עבודה במשרד דינאמי ומאוד פעיל, המאפשרת לכם לתרום לתיאום פעילויות חשובות ולקבלת קהל.  - תיאומי פגישות מרובות משתתפים, הדפסות ותיוקים, קבלת קהל ומתן מענה טלפוני ופנים-אל-פנים לפניות מטעם ומחוץ לארגון.  היקף משרה:  משרה מלאה בהיקף של 8.5 שעות ביום, ימים א'-ה', עבודה במשמרות בין השעות 7:00-19:00. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. 
                                              
                                  
                                          
                                         דרישות:   
                                           -2-3 שנות ניסיון במזכירות - ניסיון בעבודה בלשכה (גם צבאי נחשב יתרון) -שליטה מלאה ביישומי אופיס, -ניסיון בעבודה עם Outlook כולל תיאום פגישות בזום וב-Teams, יכולת הדפסה מהירה/עיוורת  - אנגלית ברמה טובה מאוד - יתרון 
                                               
                                         
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה, משמרות 
                                         
                                        
                                         קוד משרה: 
                                           994488
                                         
                                        
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין 
                                                
                                                    שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון 
                                                
                                                    ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש 
                                                
                                                    צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן 
                                                
                                                    דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח 
                                                
                                                    השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה 
                                                
                                                    אילת - אילת והערבה 
                                                
                                                    חו"ל - חו"ל 
                                                
                                        
                                     
                                    
                                 
                             
                            
                                 
                                     | 
		
			
                                        
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרטיבית מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית למנהלים בכירים 'תקשורת שוטפת ויום-יומית מול המנהל, ניהול יומן, דיווח שעות, החזרי הוצאות, הכנה סביבת פגישות (חדר ישיבות, כיבוד וכו'), בקשות נסיעה לחו"ל, ניווט בקשות לגורם הרלוונטי. סיוע באירוח לקוחות ומשלחות מחו"ל. ממשק תדיר עם,יח' המטה השונות, אדמיניות ולקוחות חיצוניים, תוך גילוי יוזמה לפתרון קונפליקטים, תיעדוף סדרי עדיפויות וראייה רחבה. 
                                              
                                  
                                          
                                         דרישות:   
                                            ניסיון קודם בעולמות האדמיניסטרציה/ניהול משרד/תפקיד דומה – חובה   אוריינטציה טכנולוגית (ניסיון קודם עם עבודה במערכות MONDAY- יתרון) - חובה  יכולות גבוהות ב-MS Office - Outlook, Excel (כולל שימוש ב-Pivot Table), עריכת מצגות ב-PowerPoint.  תואר ראשון- יתרון  יכולות בין אישיות גבוהה ועבודה בצוות.   יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ.   אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה דיבור)- חובה  יכולת גמישות והתאמה, זיהוי של מורכבויות וצרכים דחופים כדי לסייע בפתרון קונפליקטים בזמן.   ראש גדול, יצירתיות ופרו-אקטיביות.   זריזות ויסודיות.   מוטיבציה גבוהה ואחריות אישית. 
  אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו. 
                                               
                                         
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                        
                                         קוד משרה: 
                                           JB-00473
                                         
                                        
                                         אזור: 
                                            
                                                    שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון 
                                                
                                        
                                     
                                    
                                 
                             
                            
                                 
                                     | 
		
			
                                        
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      חברת הייטק גלובלית שהחלה לפעול בארץ בשנה האחרונה מחפשת מנהלת אדמיניסטרציה ופרוייקטים במשרה חלקית וגמישה למשרד חדש באזור הוד השרון. 
                                              
                                  
                                          
                                         דרישות:   
                                           נדרשת אנגלית ברמה מעולה ונסיון של שנתיים בהובלת פרוייקטים וניהול משרד ניסיון בתפקידים קודמים דומים מהצבא או מעולם ההייטק -חובה המשרה לא היברידית ונדרשת הגעה יומיומית למשרד באיזור הוד השרון 
                                               
                                         
                                         היקף משרה: 
                                           משרה חלקית 
                                         
                                        
                                         קוד משרה: 
                                           837401
                                         
                                        
                                         אזור: 
                                            
                                                    שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון 
                                                
                                        
                                     
                                    
                                 
                             
                            
                                 
                                     | 
		
			
                                        
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      חברה באור-יהודה מחפשת מזכיר/ת מנכ"ל למשרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00 (עם גמישות לימים קצרים וארוכים). התפקיד כולל: ניהול יומן ותיאום פגישות ניהול ומעקב אחר משימות המנכ"ל טיפול בחשבונות וסיוע אדמיניסטרטיבי שוטף 
                                              
                                  
                                          
                                         דרישות:   
                                           ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה שליטה ביישומי Office - חובה יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה 
                                               
                                         
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                        
                                         קוד משרה: 
                                           P-8904256
                                         
                                        
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם 
                                                
                                        
                                     
                                    
                                 
                             
                            
                                 
                                     | 
		
			
                                        
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      לגטר סייפטי וגטר גרפיקס דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל/ית – עם ראש גדול, אחריות ויוזמה הזדמנות מדהימה להצטרף לחברה מובילה בתחומה, בתפקיד מגוון, דינמי ומשמעותי בלב העשייה הניהולית והארגונית. תיאור התפקיד : ניהול ותיאום יומן המנכ"ל – תיאום פגישות מרובות משתתפים, תיעדוף משימות וניהול זמן אפקטיבי טיפול כולל בלוגיסטיקת נסיעות לחו"ל – טיסות, מלונות, לו"ז, תיאומים ומעקב אחריות על אירוח אורחי החברה מחו"ל – כולל הכנות לוגיסטיות ואירוח ברמה גבוהה הכנת חומרים לפגישות – מצגות, דוחות, מסמכים נלווים, סיכומי ישיבות ופרוטוקולים סיוע שוטף למנהלים ולעובדי החטיבה בנושאים אדמיניסטרטיביים הובלת פרויקטים פנימיים, פעילויות רווחה, אירועים ויוזמות ארגוניות עבודה מול ממשקים מרובים בתוך ומחוץ לארגון, תוך שמירה על דיסקרטיות ויחסי אנוש מצוינים
   
                                             
                                  
                                          
                                         דרישות:   
                                           : ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד דומה – חובה אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה) – חובה שליטה מלאה ביישומי Office (בדגש על Outlook, PowerPoint, Excel) – חובה תואר ראשון – יתרון משמעותי יכולת עבודה עצמאית ויכולת קבלת החלטות יוזמה, סדר וארגון ברמה גבוהה ניסיון בהכנת מצגות-חובה שירותיות, אסרטיביות, דיסקרטיות ויחסי אנוש מעולים
 
   
                                              
                                         
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                        
                                         קוד משרה: 
                                           2818
                                         
                                        
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם 
                                                
                                        
                                     
                                    
                                 
                             
                            
                                 
                                     | 
		
			
                                        
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      לחברת עיצוב הבית מובילה בבני ברק דרוש/ה מנהל/ת משרד! אם את/ה בעל/ת זיקה לעולם העיצוב – זו ההזדמנות שלך להצטרף לחברה לעיצוב הבית איכותית ומקצועית! מה כולל התפקיד? ניהול שוטף של המשרד: תיאום פגישות, לוחות זמנים, משימות, קשר עם לקוחות, אדריכלים ומעצבים מהבולטים בישראל עבודה שוטפת מול ספקים, מפעלים ונותני שירות, מעקב וניהול תהליכי ייצור והזמנות, תיאום התקנות וניהול צוותי מתקינים טיפול בגבייה, חשבוניות ותהליכים אדמיניסטרטיביים תנאים: משרה מלאה, ימים א’-ה’ שעות עבודה: 08:30-17:30 שכר: 14,000–12,000 ש"ח ברוטו (בהתאם לניסיון) 
                                              
                                  
                                          
                                         דרישות:   
                                           ניסיון קודם בניהול משרד – חובה עדיפות לניסיון מתחום העיצוב / הקמעונאות שליטה מלאה ב-Monday.com או מערכת דומה עברית ברמת שפת אם, אנגלית ברמה גבוהה 
                                               
                                         
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                        
                                         קוד משרה: 
                                           53419
                                         
                                        
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם 
                                                
                                                    שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון 
                                                
                                        
                                     
                                    
                                 
                             
                            
                                 
                                     | 
		
			
                                        
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      חברת ריסקו מובילה טכנולוגית גלובלית בתחום מערכות smart home ומערכות אבטחה אינטגרטיביות מגייסת : מנהל/ת משרד תאור תפקיד:  אחריות כוללת על ניהול שוטף ויעיל של המשרד, מתן שירותי אדמיניסטרציה איכותיים לעובדי החברה ולמנהלים, ניהול צוות המשק, ותמיכה בכלל הפעילות הלוגיסטית והארגונית של החברה.  תחומי אחריות מרכזיים: 1. גיבוש, עדכון ואכיפה של נהלי מזכירות ואדמיניסטרציה.  2. איוש עמדת הקבלה והמענה הטלפוני במהלך שעות הפעילות, וטיפול בדואר נכנס ויוצא.  3. קבלת אורחי החברה ומתן שירות אדיב ומקצועי.  4. תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת לעובדי החברה ולמנהלים.  5. תיאום והפקת כנסים, ישיבות, הדרכות ואירועים פנים-חברתיים.  6. תיאום טיסות, לינות ונסיעות עסקיות לעובדי החברה.  7. אחריות על תחזוקת המשרד, ניקיון, סדר וארגון סביבת העבודה.  8. ניהול צוות המשק, הדרכתו ופיקוח על עבודתו.  9. ניהול ובקרה תקציבית בתחומי רכש ציוד משרדי, אירוח וכיבוד, שליחויות, דואר והובלות.  10. תחזוקה ועדכון שוטף של מאגרי המידע הארגוניים (עובדים בארץ ובחו"ל).  11. ייזום שיפורים בתהליכי עבודה והטמעתם במערכות הארגון. 
                                              
                                  
                                          
                                         דרישות:   
                                           * השכלה: אקדמית - יתרון  * לפחות 5 שנים ניסיון בעבודות אדמיניסטרציה  * תוכנות: MS Office, פריוריטי  * שפות: אנגלית ברמה גבוהה, שפות נוספות יתרון משמעותי  *  יכולות אישיות: תודעת שירות גבוהה, יכולות לעבוד עם ממשקים רבים, אחריות, יוזמה, סדר וארגון, מסירות, אכפתיות, גישה חיובית, סבלנות וסובלנות.  * נכונות לעבוד בראשון לציון 
                                               
                                         
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                        
                                         קוד משרה: 
                                           JB-00675
                                         
                                        
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם 
                                                
                                                    השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה 
                                                
                                        
                                     
                                    
                                 
                             
                            
                                 
                                     | 
		
			
                                        
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      לסוכנות ביטוח מצליחה בהוד השרון דרוש/ה מזכירה / עוזרת מנכ"ל העבודה במשרה חלקית 09:00 - 15:00 שכר 50-60 לשעה סביבת עבודה מעורבת 
                                              
                                  
                                          
                                         דרישות:   
                                           ניסיון של לפחות שנה בעבודה משרדית שליטה ביישומי מחשב שירותיות 
                                               
                                         
                                         היקף משרה: 
                                           משרה חלקית 
                                         
                                        
                                         קוד משרה: 
                                           J-3334
                                         
                                        
                                         אזור: 
                                            
                                                    שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון 
                                                
                                        
                                     
                                    
                                 
                             
                            
                                 
                                     | 
		
			
                                        
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל לחברה מובילה בתחום המזון - ירושלים  לחברה מובילה ובעלת מוניטין בתחום המזון, הממוקמת בירושלים, דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל אחראית, דיסקרטית ובעל/ת תודעת שירות גבוהה. תיאור התפקיד: ניהול שוטף של לשכת המנכ"ל ושמירה על סדר היום והממשקים מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים תיאום פגישות, שיחות ומיילים מענה טלפוני מקצועי ואדיב תיעדוף משימות וניהול זמן יעיל מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית כוללת למנכ"ל ולצוות הניהול 
                                              
                                  
                                          
                                         דרישות:   
                                           ניסיון קודם בתפקיד דומה – חובה שליטה באנגלית ברמה טובה (קריאה וכתיבה) שליטה טובה ביישומי Office שירותיות, סדר ודיוק ברמה גבוהה יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות אחריות, יוזמה ויכולת עבודה עצמאית זמינות למשרה מלאה, א’-ה’, בין השעות 8:00–17:00 אם את/ה מחפש/ת תפקיד משמעותי, דינמי ובעל אחריות גבוהה בלב העשייה הניהולית – זה המקום בשבילך! 
                                              
                                         
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                        
                                         קוד משרה: 
                                           jb-3295
                                         
                                        
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - מודיעין 
                                                
                                                    שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון 
                                                
                                                    ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש 
                                                
                                        
                                     
                                    
                                 
                             
                            
                                 
                                     | 
		
			
                                        
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      פקידת קבלה מקצועית למרכז שירות של יבואנית רכב מובילה עבודה מול לקוחות פרימיום ומול משרדי המטה סביבת עבודה נעימה ויוקרתית משכורת גבוהה, ארוחות, תנאים מעולים קליטה מידית כעובדת חברה 
                                              
                                  
                                          
                                         דרישות:   
                                           ניסיון כמזכירה בתחום הרכב (מרכז שירות/ אולם תצוגה) חובה ניסיון עבודה בסביבה ממוחשבת שירותית, ייצוגית, תקתקנית רצינית, אחראית נכונות לעבודה בפ"ת משרה מלאה וקבועה המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד 
                                               
                                         
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                        
                                         קוד משרה: 
                                           17898
                                         
                                        
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל 
                                                
                                                    שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון 
                                                
                                        
                                     
                                    
                                 
                             
                            
                                 
                                     | 
		
			
                                        
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      לחברה גדולה, ותיקה ומובילה בפריסה ארצית בתחום מוצרי הגמר לבית (קרמיקה, כלים סניטריים ועוד), הפועלת מול לקוחות עסקיים ופרטיים – דרוש/ה עוזר/ת אישית דינאמית, מאורגנת ובעלת ראש גדול, לתפקיד שמשלב תחומי אחריות מגוונים: סיוע אישי להנהלה, ניהול תחום כח אדם ונגיעה בהנה"ח בסיסית. מה כולל התפקיד? • סיוע אישי שוטף למנכ"ל ולבעלים של החברה • טיפול בתהליכי גיוס עובדים: פרסום משרות, מיון, ראיונות, קשר עם חברות השמה • ליווי קליטת עובדים וטיפול ברווחה ומשאבי אנוש • ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות מגוונות בליווי הנהלה בכירה • סיוע בסיסי בתחום הנהלת חשבונות: מעקב תשלומים, עבודה מול הנה"ח פנימית המשרה בבני ברק 
                                              
                                  
                                          
                                         דרישות:   
                                           ורבליות, סדר ויכולת תעדוף משימות ברמה גבוהה עד 3 שנות ניסיון בעבודה כמנהל/ת משרד - חובה ניסיון בגיוס עובדים ועבודה מול חברות השמה - יתרון משמעותי ניסיון קודם או היכרות עם תחום הנהלת חשבונות (בסיסי) - חובה שליטה בתוכנת Priority - יתרון משמעותי השכלה רלוונטית בתחום משאבי אנוש / מנהל עסקים / הנה"ח זמינות למשרה מלאה (התחלה בשעה 09:00) הזדמנות להשתלב בתפקיד מפתח קרוב להנהלה הבכירה בחברה מובילה בתחומה! 
                                               
                                         
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                        
                                         קוד משרה: 
                                           JB-3266
                                         
                                        
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם 
                                                
                                                    שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון 
                                                
                                        
                                     
                                    
                                 
                             
                            
                                 
                                     | 
		
			
                                        
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      לחברה פיננסית באזור השפלה דרוש/ה מזכיר.ת לשכת מנכ"ל  תיאור התפקיד:  לשכת המנכ"ל היא הלב הפועם של הנהלת החברה, ואנו מחפשים מועמד.ת איכותי.ת שינהלו ויתפעלו אותה באופן מקצועי, דיסקרטי ויעיל. התפקיד כולל אחריות מלאה על יומני המנכ"ל ועוזרו, תיאום פגישות וישיבות עם מגוון ממשקים, איסוף והכנת חומרים לישיבות הנהלה, סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף ועוד.  תחומי אחריות מרכזיים:    ניהול ותיאום יומנים מורכבים למנכ"ל ולעוזרו     תיאום ישיבות פנים וחוץ ארגוניות מרובות משתתפים     מעקב אחר ביצוע משימות מול מנהלים בהתאם להנחיות ההנהלה     ריכוז והכנת חומרים מקצועיים לדיונים, ישיבות ופורומים     הפקת דוחות, סיכומים ומצגות     סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף בלשכה     תקשורת יומיומית עם בעלי תפקידים בכירים בארגון ומחוצה לו
   
                                             
                                  
                                          
                                         דרישות:   
                                           דרישות: ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד מזכירות לשכה בכירה / ניהול משרד בכיר    תואר ראשון – חובה    היכרות עם תחום פיננסי/טכנולוגי – יתרון משמעותי    שליטה מלאה ביומן Outlook וביישומי Office (במיוחד Excel ו-PowerPoint)    יכולת ניסוח גבוהה בעברית, כולל דוחות ומצגות    כישורי ארגון, סדר, ותעדוף משימות מרובות    דיסקרטיות, אחריות ויחסי אנוש מעולים    זמינות מעבר לשעות העבודה הרגילות לפי צורך 
                                               
                                         
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                        
                                         קוד משרה: 
                                           JB-02432
                                         
                                        
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם 
                                                
                                                    השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה 
                                                
                                        
                                     
                                    
                                 
                             
                            
                                 
                                     | 
		
			
                                        
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      דרוש/ה עוזר/ת איש/ית לחברת סטארטאפ בתל אביב
 במסגרת התפקיד: ניהול שוטף של ההיבטים והצרכים האדמיניסטרטיביים עבור הבעלים, לרבות ניהול יומן מורכב ותיאום לו״ז בארץ ובחו״ל, תיאום וקיום קשר רציף עם גורמים פנימיים וחיצוניים, ליווי והנעה של פרויקטים עסקיים ואישיים, הכנת מצגות, דו״חות וחומרי עבודה מקצועיים לפגישות, טיפול במשימות אישיות מגוונות ושוטפות, אחריות על סנכרון בין כלל הגורמים הרלוונטיים, וכן מתן מענה מהיר ומדויק לצרכים משתנים בסביבה דינמית. תנאים משרה מלאה בימים א'-ה' (קיימת אופציה גם ל70-80% משרה) עבודה היברידית - יום בשבוע מהבית. נכונות לשעות נוספות במידת הצורך. שכר נקבע במעמד הראיון. עבודה בסביבה משפחתית ונעימה. 
                                              
                                  
                                          
                                         דרישות:   
                                           ניסיון כעוזר/ת אישי/ת לפחות שנתיים - חובה אנגלית ברמה גבוהה - חובה שליטה מלאה ביישומי Office - חובה שירותיות, ייצוגיות ויחסי אנוש מצוינים 
                                               
                                         
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                        
                                         קוד משרה: 
                                           53533
                                         
                                        
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים 
                                                
                                                    שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון 
                                                
                                                    השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה 
                                                
                                        
                                     
                                    
                                 
                             
                            
                                 
                                     |