חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

משרות במרכז וכן מגוון תפקידים המתאימים לתושבי המרכז.
משרות אטרקטיביות באזור המגורים שלך: תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים.

חברות מגייסות

נרשמים sparkybee AC נכסים Scanovate

30 - 1 מתוך 33

דרושים במרכז- משרות פנויות: חשב / עוזר חשב

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה עירונית – ממשלתית במרכז הארץ דרוש/ה סמנכ"ל/ית כספים חשב/ת לתפקיד מאתגר ומרתק.
אחריות כוללת על תיפקודי החברה בהיבטים הפיננסיים- חשבונאיים, הכנת ומעקב תזרים חודשי, תשלומים, בנקים, תקציב, דוחות ביצוע תקופתיים, דוחות תמחיר על פרוייקטים, מיסוי, שכר עובדים, ערבויות קבלנים, תקשורת מול הממונה על השכר ורשות החברות, מכר ושיפוצי דירות דיור ציבורי, הכנת מכרזים לפרוייקטים ציבוריים, טיפול בשוברי תשלום, מעקב ביצוע, פיקוח ובקרה על פרוייקטים.

דרישות:

דרישות:
· רואה/ת חשבון
· ותק 8 שנים ומעלה
· ידע מושלם בהנהלת חשבונות
· שליטה בתוכנת אקסאל
· ניסיון בתוכנת חשבשבת
· ניסיון בהכנת משכורות
· ידע והבנה בחוקי עבודה
· הכרת מערכת עירונית כגון: תבר"י, הזמנות עבודה וכד'.
· ניהל צוות בהיקף של 10 עובדים – יתרון
· יחסי אנוש מעולים

*****מועמדים מתאימים יידרשו להשלים אסמכתאות השכלה
קו"ח יש להגיש עד לתאריך 2.2.2020
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

256
 
 
Proactive-Team - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

טיפול בכלל החשבוניות שמגיעות לארגון
ניהול מערך המלאי והרכוש הקבוע
טיפול חשבונאי ומיסויי במערך ההצטיידות ורכישת אוטובוסים וכן ברכוש הקבוע
היכרות מעמיקה של עולם היבוא ויצוא רשמוני יבוא ויצוא , בטוחות, הובלות ימיות ואוויריות, מכס ומיסוי ועוד..
עבודה שוטפת וקשר ישיר עם כלל הספקים בארגון, מקומיים ובינלאומיים.
טיפול בהסכמים, בעברית ואנגלית.
התחשבנויות עם ספקים מקומיים ובינלאומיים.

דרישות:

רואה /ת חשבון מוסמך /ת - חובה!
ידע וניסיון מעמיק בהנה"ח - חובה!
עו"ד או משפטן/ית - יתרון.
ניסיון דומה בארגון גדול, לפחות 3 שנים
ניסיון והכרות מעמיקה של חוק מע"מ
אנגלית ברמה גבוהה , התבטאות בכתב ובע"פ.
אקסל ברמה גבוהה (טבלאות ציר, נוסחאות, וילוקאפ ועוד..)
כושר ביטוי והתנהלות מול ספקים מכל הסוגים.
ניהול צוות עובדים ויכולת הנעה

מיקום המשרה:

דרום, מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-5653
 
 
Proactive-Team - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה גדולה דרוש עוזר חשב / מנהל דיווח כספי
לעריכה והכנה של דוחות כספיים
עריכה והכנה של דוחות המס
הכנת דיווחים לרשות רגולטורית וגופים ממשלתיים
עבודה מול ריבוי ממשקים בחברה , משרדי רו"ח ומבקר.
כפיפות –חשב החברה


דרישות:

תואר אקדמי אוניברסיטה /מכללה המוכרת ע"י המועצה להשכלה גבוהה בראיית חשבון .
רואה /ת חשבון מוסמך /ת.
התמחות באחת מחברות ה BIG 5
הכרות עם תקנות IFRS
ניסיון של שנתיים בארגון כעוזר חשב / ניסיון במשרד רו"ח גדול ( ברמת סניור בכיר )
אנגלית ברמה גבוהה

מיקום המשרה:

דרום, מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

GB-5500
 
 
סיגמא HR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת היי טק ציבורית מצליחה בתל אביב דרוש /ה חשב /ת יוצא /ת ביג 

דרישות:

4דרישות: חשב/ת יוצא/ת ביג 4 בדרגת מנג'ר
חובה שליטה בUSGAAP
ניסיון כמנג'ר של תיקי היי טק או ניסיון של שנה בחברת היי טק.
אנגלית ברמה גבוהה.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2915
 
 
סיגמא HR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מובילה דרוש/ה חשב/ת עם ניסיון של כשנתיים ואזרחות אירופאית לרילוקיישן מלא (במערב אירופה)

דרישות:

דרישות: חשב/ת עם ניסיון של כשנתיים ואזרחות אירופאית לרילוקיישן

מיקום המשרה:

מרכז, חו"ל

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2910
 
 
SAPIENS - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שיר

תיאור:

Responsible for all quarterly and annual closings, tax reports, Chief Scientist reports
Handling the SOX field
Regularly interact with the accounting department
Work closely with the company's international offices
Tasked with managing cross-country accounting compatibilities

דרישות:

CPA from a Big 4 firm internship
* 2+ years of the big 4 accounting firm experience
* Experience with SOX
* Experience auditing technology companies, a big plus
* Must be fluent in English
* Willingness to commit to the job and put in long hours when needed
* Oracle/ ERP Experience, a plus
* Independent, detail oriented, a team player, a great multitasker and be able to think outside the box
* Excellent analytical abilities
This is a full time position. Willingness to work overtime when necessary

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

27344
 
 
SAPIENS - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שיר

תיאור:

Sapiens is looking for a Finance Controller who will be part of the global finance team.
Work directly with external audit team during quarterly and year end audits to ensure all financial information is properly supported
Responsible for monthly, quarterly and annual closings, tax reports, chief scientist reports Handling the SOX field
Tax reports.
Reports to the authorities.
Payroll checks: Compensation, allowance, holidays.
Management of bookkeeping staff.
Revenue Recognition and billing responsibility.
Direct responsibility of subsidiaries in Israel.
AR aging control and responsibility for collection.
Cash Flow actual and forecast analysis.


דרישות:

CPA from a Big 4 firm.
Preference to experience auditing in public corporations.
5+ years of experience, that include experience working in a global and public organization.
Proficient in Microsoft Excel
Management skills codabilities- Advantage.
Experience with tax reports.
Skills, Knowledge and Attributes
Strong interpersonal and bilingual communication skills – written and verbal
Ability to maintain a high level of confidentiality and demonstrate a high level of maturity
Ability to work independently. Highly motivated and committed.
Accurate and detailed oriented with high level of analytical and professional skills.
Efficient, organized multi-tasking and customer-oriented.
Ability to work with multiple interfaces, including managers and colleagues, in Israel and abroad.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

27421
 
 
אורמת מערכות בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
טלפון: 089433824
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

בוא/י להשתלב בחברה מובילה בעולם בתחום האנרגיה המתחדשת.
אורמת מתכננת, מפתחת, מייצרת, מקימה ומפעילה תחנות כוח גיאותרמיות ברחבי העולם.
במסגרת התפקיד:
•סיוע בהכנת הדוחות הכספיים החודשיים, רבעוניים ושנתיים של הקבוצה.
•סיוע בהכנת הדיווחים הכספיים לרשות לניירות ערך בארה"ב תחת US GAAP.
•עבודה שוטפת עם רואי החשבון המבקרים.
•הכנת דוחות כספיים של חברות בנות, טיפול ותקשורת שוטפת עם חברות בנות בחו"ל (כולל נסיעות לחו"ל).
•יישום תקני חשבונאות חדשים, הכנת ניירות עבודה וניתוחים כספיים שונים.
•מעורבות בפרויקטים חוצי ארגון.

דרישות:

  • ניסיון קודם ממשרד רו"ח- יתרון משמעות
  • נסיעות לחו"ל לאתרי החברה- כ20% מהיקף המשרה
  • תודעת שירות גבוהה, עבודה בצוות לצד למידה ועמידה עצמאית במשימות
  • עבודה שוטפת הכוללת בדיקת דוחות ועד עשיית דוחותבתקופות דיווח ייתכן ותהיה עבודה בשעות מאומצות
  • משרדי החברה ממוקמים ביבנה
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

750
 
 
מגייסת

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת פרסום ותיקה ויציבה, דרוש/ה חשב/ת לתפקיד הכולל ניהול שוטף של כספי החברות, תזרים, אישור תשלומים הכנה והגשה של דוחות חודשיים לדירקטוריון , ניתוחים כלכליים, ביצוע מעקב שוטף אחרי תקציב מול ביצוע, בקרה על ספרי החברה, עבודה מול רואי חשבון - דוחות כספיים, דוחות מס וכל סוגיה אחרת שבשוטף.

דרישות:

רו"ח מוסמך/ת
ניסיון בעבודה בחברה של לפחות שנתיים לאחר התמחות
יחסי אנוש מעולים
סדר, דיוק וקפדנות
נכונות לעבודה מאומצת ומאתגרת
הבנה והיכרות עם תהליכי עבודה בחברה - חשבות, דיווח לסמנכ"ל כספים ועבודה מול מנכ"ל.
תנאים טובים למתאימים/ות

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-1106
 
 
מגייסת

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה ציבורית בצמיחה מאד גדולה, העוסקת בניהול נכסים ונדל"ן דרוש/ה חשב/ת.
אחריות על דוחות כספיים, בקרה של תקציב מול ביצוע
התנהלות מול בנקים, צוות הנהלת חשבונות והנהלה.
דיווח לסמנכ"ל כספים
אפשרויות קידום והתפתחות מעולים

דרישות:

תפקיד שני לאחר התמחות
יחסי אנוש מעולים
ניסיון בביקורת ועבודה בחברות ציבוריות
עבודה באווירה משפחתית ובתנאי הייטק

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-1094
 
 
מגייסת

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה קמעונאית משגשגת דרוש/ה חשב/ת ואחראי/ת ניהול תהליכי SOX
* אחריות על תהליכי ה-SOX בחברה, כולל יישום והטמעה
• ידע בהכנת דוחות כספיים ודוחות מס
• עבודה שוטפת מול מטה החברה באירופה
• עבודה מול ממשקים שונים בארגון: חשבות, מלאי, כלכלה ועוד

דרישות:

* תואר ראשון בחשבונאות
• התמחות במשרד רו"ח BIG4- חובה,  אפשרי לתפקיד ראשון לאחר התמחות
• ניסיון בתהליכי SOX- חובה
• אקסל ברמה גבוהה
• אנגלית ברמה גבוהה
• ידע בתוכנת SAP –יתרון

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-1052
 
 
מגייסת

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת אחזקות ציבורית ומובילה, דרוש/ה ע.חשב לתפקיד מעניין בסביבה עסקית מובילה.
התפקיד כולל אחריות על דוחות כספיים, הובלת דוחות סולו מא ועד ת.
הכנת מאזן בוחן, תזרים מזומנים,
כפיפות לסמנכ"ל כספים
תנאים טובים למתאימים/ות
עבודה במשרה מלאה בתל אביב

דרישות:

רו"ח לאחר התמחות
כשנתיים לאחר התמחות
אנגלית טובה מאד
דובר ספרדית - חובה!!!
יחסי אנוש מעולים
שליטה טובה במערכות מחשוב

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-1099
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

● Overseeing the preparation of several Companies financial statements, A/R and cash management, and internal management reporting and controls, including budget monitoring, under the direction of the CFO.
● Successful management and oversight of the day-to-day accounting and financial operations, including Cash receipts and disbursement cycles, payroll oversight, customer and vendor management process, and banking oversight for the claients.

דרישות:

● At least 2 years of relevant experience (including internship) working in similar environment.
●A combination of Big 4 Accounting firm experience in the Hi tech industry
● Degree in Accounting; CPA required
● Experience with US GAAP
● Hands-on, passionate and able to interact effectively with all levels of the organization and among different clients. In addition, experience within SAAS / software industry is preferred.
● communication skills in English- high level

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00188
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה פיננסית בינלאומית יציבה ודינמית, המתמחה במתן שירותים בתחום שוק ההון דרוש/ה חשב/ת כספים, לניהול הפעילות הפיננסית של החברה בכפיפות לנציג הבעלים.
העבודה כוללת התנהלות מול מוסדות פיננסים, חברות בנות בחלקן offshore, ניתוח נתונים כספיים ושיווקיים, ניהול מנהלות חשבונות בארץ ובחו"ל.
תנאים יקבעו לפי ניסיון המועמד/ת

דרישות:

· רואה חשבון מוסמך/ת- חובה
· ניסיון לפחות בחברה פרטית אחת אחרי משרד רואה חשבון
· אנגלית ברמה גבוהה
· ידע בתוכנת אקסל ברמה גבוהה- חובה
· ניסיון בעבודה מול חברות בינלאומיות - יתרון
· ניסיון בניתוח נתונים סטטיסטיים ואנליזות שונות.
· ניסיון בניהול תזרים מזומנים.
· יכולת הסקת מסקנות והגשת המלצות להנהלת החברה.
· ניסיון ניהולי קודם- יתרון
· יכולת עבודה עצמאית וניהול תהליכים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-69
 
 
הפניקס חברה לביטוח בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

משרת אחראי/ת SOX בחברת הביטוח המצליחה הפניקס
התפקיד כולל:
בניית מטריצות בקרות על תהליכים מהותיים בחברה
מעקב וטיפול בליקויים בנושאי SOX404 ו-SOX302 ועמידה בלוחות הזמנים שהוגדרו
הכנת חומרים מקצועיים ומצגות לישיבות
העבודה במטה החברה בגבעתיים (קרוב לקניון עזריאלי , ת"א)
הזדמנות מצוינת לדריסת רגל בחברה גדולה ומוצלחת

דרישות:

רו"ח מוסמך/ת בעל/ת ניסיון של שנה בתחום ה- SOX- חובה
ניסיון של שנה לפחות בביקורת דוחות כספיים- יתרון משמעותי
ניסיון בתחום הביטוח- יתרון משמעותי
ידע ב-SOXIT - יתרון
אנגלית ברמה גבוהה
מוסר עבודה גבוה ויחסי אנוש מצוינים
נכונות לביצוע שעות נוספות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

50027694
 
 
פליינג קרגו DHL

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: ליאת א

תיאור:

למחלקת חשבים של ענקית השילוח פליינג קרגו DHL דרוש/ה  חשב/ת לצוות חשבים.
אפשרות לרכישת ניסיון משמעותי לאחר סטאג'.
התפקיד כולל חשבות של מחלקה מקצועית בחברה, בניית תקציב לפי חישוב יחידות רווח והפסד, חישוב מיסים ובדיקת כדאיות ורווח.תוך מתן שירות לגורמים פנים ארגוניים.  העבודה הינה בצוות.
משרה זמנית לחצי שנה לפחות.

דרישות:

דרישות התפקיד:
נכונות למשרה מלאה א'-ה' 8:00-17:06
המסכה בחשבונאות, רו"ח מוסמכ/ת- חובה.
אפשרי גם למועמדים/ות לאחר הסמכה מקצועית כרו"ח.
יכולת עבודה בצוות .
דייקנות, שירותיות, אסרטיביות.
נכונות למשרה זמנית לחצי שנה.
יכולת הגעה עצמאית לנתב"ג.
המשרה פונה לנשים ולגברים כאחד.


מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה זמנית

קוד משרה:

1524
 
 
דיפלומט מפיצים (1968) בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דיפלומט ישראל, חברה גלובאלית ומובילה בתחומה מגייסת עוזר/ת חשב בכיר/ה לתפקיד מאתגר ומעניין,
תחומי אחריות:
• סיוע בסגירות חודשיות של המחלקה, עריכת דוחות כספיים רבעוניים ושנתיים ודיווחי החברה השונים בהתאם לכללי ה IFRS.
• שיפור והטמעה של נהלים חדשים וכן ביצוע בקרות פנימיות.
• ביצוע ניתוחים אנליטיים.
• עבודה מול רו"ח החיצוניים של החברה בנושאים חשבונאיים.
• עבודה ומתן תמיכה למחלקות השונות בארגון בנושאים כספיים, לרבות צוות הנהלת החשבונות.
• עבודה על פרוייקטים שונים במחלקת הכספים.

דרישות:

השכלה:
• תואר אקדמי בראיית חשבון – חובה
• תעודת רו"ח – חובה
דרישות משרה:
• התמחות באחד מממשרדי ה BIG5 בביקורת חברות - חובה
• נסיון של לפחות שנתיים מתום ההתמחות – חובה
• נסיון כעוזר/ת חשב בחברה ציבורית ו/או חברה קמעונאית – יתרון משמעותי
• ידע בתקינת ה-IFRS.
• ידע במערכת ה SAP – יתרון
• אנגלית ברמה טובה.
• שליטה בתוכנות Office.
• יכולת עבודה בצוות, מוטיבציה ויחסי אנוש טובים.
• נכונות לעבודה מאומצת.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

131716
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

דרוש/ה חשב/ת מתחיל לרשת גדולה
התפקיד:
רו"ח עם ניסיון בביקורת ועריכת דוחות ממשרד בינוני, לתפקיד הכולל: הפקת דו"חות ניהוליים ודוחות בקרה, דוחות חודשיים למוסדות, הכנת תזרים מזומנים, ביקורת מול רואה חשבון חיצוני, ניהול ובקרה על עבודת צוות הנהח"ש.
העבודה במשרה מלאה -  ללא רכב
המשרה בראשלצ

דרישות:

רו"ח מוסמך - חובה
ניסיון קודם ממשרד רו"ח בתחום הקמעונאות, כולל ביקורת ועריכת דוחות -יתרון משמעותי
שליטה מלאה באקסל (רמת נוסחאות VLOOKUP PIVOT). ידע בסיסי בהנהלת חשבונות.
ידע בשפות: עברית-שפת אם, אנגלית – טובה מאוד.
סדר, ארגון, יכולת ירידה לפרטים, לויאליות, יחסי אנוש טובים.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד, רק פניות מתאימות תענינה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

719
 
 
רחל גולדשטיין ייעוץ קריירה לבכירים - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה בתחום התרופות והמזון באזור המרכז דרוש/ה
רו"ח לתפקיד חשב/ת חברה

דרישות:

השכלה ראיית חשבון חובה
ניסיון של 5 שנים בתפקיד חשב/ת חברה חובה
הבנה עסקית /כלכלית ברמה גבוהה
שליטה מלאה באקסל ויישומי מחשב
אנגלית ברמה גבוהה-רמת שפת אם
בעל/ת רכב

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01375
 
 
wojo

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

- הפקת חשבוניות, קבלות והפקדות
- מעקב וביצוע גבייה
- התאמת כרטסת הנהח"ש
- תמיכה בתשלומים לספקים , מס"ב, שיקים וקופות

דרישות:

ניסיון של מעל ל - 5 שנים כמנהל/ת חשבונות סוג 2 - חובה!!!
אנגלית ברמה גבוהה (כתיבה/קריאה) - חובה!!
ניסיון במכפל ו-SAP- חובה
שליטה מלאה באופיס- חובה
משרה מלאה בהרצליה.
הזדמנות מדהימה לעבוד בחברה עם תנאים מעולים!

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-473
 
 
קרטיס השמה KertisHR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לרשת קמעונאית דרוש/ה
רו"ח לאחר סיום התמחות
לתפקיד חשב/ת

דרישות:

רו"ח - חובה
ניסיון כרו"ח בתחום הקמעונאות - חובה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

E-T3838
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה בתחום הנדל"ן בתל אביב דרוש/ה חשב/ת
התפקיד כולל אחריות על תקציב מול ביצוע, אחריות ומעקב על תהליכי הרכש ומערכות המידע בחברות השונות שתחת אחריותו/ה, עבודה מול לקוחות, עבודה ישירה מול מנהלי התפעול וחשב הקבוצה.
משרה מלאה ימים א'-ה'
*יש לציין ציפיות שכר*

דרישות:

* תואר ראשון בכלכלה בהתמחות חשבונאות
* סיום התמחות במשרדים הגדולים - BIG 5
* אנגלית ברמה גבוהה- חובה
* שליטה מלאה באקסל


------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו http://www.l-b.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

28153
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מובילה באזור המרכז דרוש/ה עוזר/ת חשב!
הכנת דוחות כספיים מאוחדים
הכנת תקציב ותוכנית עבודה שנתית לקבוצה
הכנת דוחות ניהוליים ומצגות
ניתוח ובקרה על הדוחות הכספיים והתקציב של החברות הבנות בארץ ובחו"ל
אחריות בתחום ה-ISOX
5 ימים בשבוע
08:00-17:00 עם נכונות לשעות נוספות
נא לציין ציפיות שכר!
תנאים סוציאליים מעולים!

דרישות:

תואר ראשון במינהל עסקים/כלכלה - חובה
ניסיון בביקורת חברות ציבוריות - חובה
ידע ושליטה מלאה ב-IFRS - חובה
ניסיון באיחוד דוחות כספיים- חובה
הכרת דיני המס - חובה
שליטה מלאה ביישומי אופיס (בדגש על אקסל) - חובה
אנגלית ברמה טובה - חובה


---------------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו http://www.l-b.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

28537
 
 
Brooks-Keret Financial Management Ltd - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לסניף קדימה של חברת ברוקס-קרת העוסקת במתן שירותי CFO וניהול כספים לחברות הייטק וסטארט-אפ
 דרוש/ה חשב/ת יוצא/ת משרדי הbig 4.
התפקיד כולל עבודה מגוונת ומאתגרת מול לקוחות החברה, חברות סטארט-אפ והייטק.

דרישות:

דרישות התפקיד:
רו"ח יוצא/ת אחד ממשרדי ה-big 4
ניסיון בתחומי ההייטק והסטארט-אפ- יתרון
אנגלית ברמה גבוהה
המשרה הינה משרה מלאה 

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

4976
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מוביל בתחומה בת"א דרוש/ה עוזר/ת חשבת שכר.
התפקיד כולל:
קליטת פקודות שכר, ביצוע תחשיב ומעקב תשלום עבור עובדי כ"א מול חב כ"א, עדכוני קליטה/סיום והכנת קובץ במערכת דווח נוכחות , הכנת תחשיב ומסמכי סיום העסקה, לווי הליך של תאונות עבודה ומעבר עובדים בין החברות, הכנת נתונים ובקרת שכר
תנאים:
משרה מלאה , 5 ימים בשבוע, (יש גמישות לצאת מוקדם 2-3 פעמים בשבוע ולהשלים את השעות)
תנאים מעולים למתאימים/ות!!!

דרישות:

ידע באקסל, ידע בסיסי בהנהח"ש
קורס חשבות שכר - חובה
ניסיון קודם בתפקיד דומה - לפחות חצי שנה, שנה
הקפדה על פרטים ודיוק
-----------------------------------
למשרות נוספות היכנסו http://www.l-b.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

26037
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

עוזר/ת חשב זמני/ת עד אוקטובר +אופציה להארכה לחברה גדולה בלוד !
התפקיד כולל סיוע בהכנת דיווחים חודשיים להנהלה, ניתוחים אנליטיים של תוצאות החברה, סיוע בעריכת דוחות כספיים שנתיים ורבעוניים, סיוע בהכנת דוחות מס, סיוע בתפעול על תהליכי הISOX בחברה ועבודה שוטפת מול יועצים, בקרות על תהליכים וכו'.
משרה מלאה א'-ה' 08:00-17:00
שכר : 8,000
ארוחות מסובסדות

דרישות:

תואר בחשבונאות - חובה !
שליטה מלאה ב EXCEL
יכולת עבודה ולמידה עצמאית


---------------------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו http://www.l-b.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

28578
 
 
נס טכנולוגיות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ל- NESS דרוש/ה חשב/ת כספים למטה הארגון.
התפקיד כולל אחריות על הכנת דוחות כספיים רבעוניים ושנתיים, דיווחים במתכונת חודשית ורבעונית,
הכנת תקציב שנתי לרבות בקרה תקציבית חודשית ועבודה מול ממשקים שונים.
משרה מלאה, בתל אביב.

דרישות:

ניסיון של שנתיים ומעלה בתפקיד חשב/ת כספים מחברות ציבוריות - חובה.
היכרות מעמיקה בנושא דיווח איחוד של דוחות כספיים - חובה.
היכרות מעמיקה עם התקינה הבינלאומית IFRS - חובה.
יוצא/ת משרדי ה - Big 4 -חובה.
היכרות עם תחום המיסוי הישראלי - יתרון.
היכרות בתחום השירותים והטכנולוגיה - יתרון.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

29617
 
 
Deloitte

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Deloitte Israel is seeking an Assistant Controller to join the Finance and Control team in the Tel-Aviv headquarters to support the team and take it to the next level. The incumbent will work closely with the Controller on achieving the team’s objectives and leading new projects. The ideal candidate will be a hands-on, strong team player, willing to accept challenges and take on additional responsibilities for personal and professional development. Able to multi-task, self-motivated and have strong organizational, interpersonal and analytical skills.

Responsibilities:

Support Finance Team Projects: ERP implementation, automated management reports and other ad-hoc projects, Support Finance Team in implementing strategic plans, best practice financial processes and related systems, Monthly Close, Assist with Process Improvement,  Policies and Procedures, 
Internal Controls, Accounts Receivable, Treasury and Cash Management, T&E Expense, Develop and maintain excellent working relationships with all departments and more.



דרישות:


• University Degree in Accounting, Finance or Economics; Advanced degree is preferred, but not required
• CPA required; previous experience at a Big 4 firm is preferred
• 2-4 years of relevant work experience in Accounting and Finance
• Strong knowledge of Israel Statutory Requirements
• Proficiency in Microsoft Excel and PowerPoint – a must
• Strong English oral, written and presentation skills; Multi-national experience is an advantage as the Assistant Controller will work closely with U.S. Finance and Global Business colleagues and must be comfortable speaking in English during meetings and phone calls
• Experience with large-scale ERP platforms (including implementation); experience with SAP or Priority is preferred, but not required.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

5857
 
 
אסנס סקיורטי

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Part of the accounting team.
Assisting in period close financials
Generate monthly, quarterly and annual reports.
Ensure quality control over financial transactions and financial reporting
Prepare financial analysis to monitor and facilitate the understanding of key operating and financial trends with respect to revenue, expenses, and headcount trending.
Economic feasibility analysis and implementation of enterprise-wide savings activities.
Taking part in preparation and management of the company’s budget and budget system
Leading annual planning and quarterly forecast cycles.
Performing budget control activities.
Provide ongoing financial support to different teams in the company and decision making analysis for projects, customer transactions and other initiatives
Prepare ad hoc reports and analyses as needed.

דרישות:

Bachelor's degree in economics, accounting or a related area
Authorized CPA - Advantage.
BIG 4 graduate - Advantage.
3 years of proven experience in an organization in a FP&A position - a Must
Experience in revenue analyses and management. - Advantage.
Familiarity with Israeli GAAP, IFRS, US GAAP (Focus on Revenue Recognition in high-tech companies) - Advantage.
Proficient in Microsoft office software, especially with Excel, Word and PowerPoint- Must
Ability to work in tight deadlines and in a dynamic environment
Lots of energy, motivation and Multitasking skills
Strong Microsoft Word and Excel skills
English-high level
Experience working with Priority,Oracle and PBCS software- an advantage

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-226
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

· Providing the CEO financial models, strategic planning for the future, strategic reviews of company’s financial structure.
· Mentor and develop a team of 4 subordinate, managing work allocation, systems training, performance evaluations, and the building of an effective and efficient team dynamic.
· Preparation the company accounts, both for management reporting and statutory reporting purposes.
· Preparing monthly and quarterly tax calculation
· Budget control - working with all budget owners
· Monitoring business performance, cash flow planning and management
· Monitoring of internal financial controls
· Reconciliation with payment processors, game providers and other suppliers
· Reviewing profitability of deals , optimization of cost.
· Approving payments ( salaries , suppliers , taxes etc.)
· Working closely with legal team to comply with regulation standards

דרישות:

    At least 4 years’ experience in High-Tech company (online gaming sector- advantage).
    Excellent organizational and time management skills.
    Goal-oriented with creative approach, providing efficient solutions to complex problems
    Excellent communication skills, both written and oral.
    Proficient in Office Tools particularly Excel, knowledge in BI systems – advantage.
    Dynamic, self-driven, proactive team-player.
    Willing to put in the hours to help bring the company to the next level.
    Fluent in English.
· Willingness relocate to Bulgaria – Must.

מיקום המשרה:

מרכז, חו"ל

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00069
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin