תיאור תפקיד:
דרושה פקידת גבייה ואדמיניסטרציה – משרה שווה בחולון! מיקום: חולון שעות עבודה: 8:30–16:30 שכר: 10,000 ₪ + בונוסים מתגמלים על גבייה
דרישות:
דרישות חובה: ניסיון קודם בגבייה – חובה! ידע בעבודה עם SAP עבודה מול נציגי מכירות ויכולת תיאום מצוינת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00469
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית יציבה וותיקה בהרצליה פיתוח דרוש/ה מנהל /ת חשבונות לניהול כולל של תחום הנהלת החשבונות, לרבות הכנה למאזן. תחומי אחריות עיקריים: טיפול כולל ומלא בהנהלת חשבונות של ישות אחת, תוך ניהול עצמאי של כלל הפעולות החשבונאיות. עבודה מול ספקים מהארץ ומחו"ל, כולל התנהלות שוטפת במיילים באנגלית. ביצוע התאמות שוטפות בנקים, אשראי, לקוחות, רשויות, מע"מ. טיפול בפעולות יבוא, רישומי הנה"ח תקופתיים, והפקת דוחות פנימיים. עבודה יומיומית עם מערכת Priority ויישומי Excel משרה מלאה (יש קצת גמישות) תנאים מעולים, עבודה לטווח ארוך
דרישות:
הנה"ח סוג 2/3 חובה. ניסיון של לפחות 3 שנים בתפקיד דומה בארגון עסקי חובה. ניסיון בסביבת יבוא/סחר יתרון מובהק. שליטה בפריוריטי חובה. אנגלית ברמה טובה (התמקדות בתכתובות כתובות). שליטה באקסל חובה, לרבות VLOOKUP (Pivot יתרון). המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.לחברה טכנולוגית יציבה וותיקה בהרצליה פיתוח דרוש/ה מנהל /ת חשבונות לניהול כולל של תחום הנהלת החשבונות, לרבות הכנה למאזן. תחומי אחריות עיקריים: טיפול כולל ומלא בהנהלת חשבונות של ישות אחת, תוך ניהול עצמאי של כלל הפעולות החשבונאיות. עבודה מול ספקים מהארץ ומחו"ל, כולל התנהלות שוטפת במיילים באנגלית. ביצוע התאמות שוטפות בנקים, אשראי, לקוחות, רשויות, מע"מ. טיפול בפעולות יבוא, רישומי הנה"ח תקופתיים, והפקת דוחות פנימיים. עבודה יומיומית עם מערכת Priority ויישומי Excel משרה מלאה (יש קצת גמישות) תנאים מעולים, עבודה לטווח ארוך
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01322
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית בפ"ת, דרוש /ה מנהל/ת חשבונות לעבודה בצוות במחלקת הכספים של החברה.- טיפול בספקים בארץ/ חו"ל,
- לקוחות,
- הזמנות,
- התאמות.
משרה מלאה
דרישות:
- תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 - חובה
- ניסיון של 5 שנים לפחות
- יכולת השתלבות בצוות
- יכולת עבודה תחת לחץ
- ניסיון בפריורטי- יתרון
- שליטה בשפה אנגלית - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
916857
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
Location: Israel Remote and in person 1-2 days a week Type: Part-Time or Full-Time (based on experience and availability We are looking predominantly for american operating hours (IST 3pm-10pm) and some other times for work not involving interaction with the USA Job Summary: We are seeking a reliable and detail-oriented Medical Biller / Payroll & Bookkeeping Specialist to join our all-virtual mental health group practice. This role is critical to ensuring timely insurance reimbursement, clinician payroll processing, and financial oversight through spreadsheets and light bookkeeping. The ideal candidate has experience working in mental health billing, is organized, proactive, and communicates clearly with the rest of the administrative team. Key Responsibilities: Medical Billing Submit and track insurance claims across multiple carriers (including Medicare/Medicaid, Aetna, BCBS, Cigna, Optum/UHC, etc.) Ensure timely and accurate posting of EOBs and client payments Identify, troubleshoot, and resolve claim denials and rejections Monitor outstanding balances and follow up on aging claims (A/R reports) Maintain accurate billing records and reconcile monthly payments Communicate regularly with insurance representatives for eligibility, authorizations, and clarifications
דרישות:
Qualifications: 8+ years of experience in medical billing (preferably mental health) Familiarity with EHR systems (e.g., TherapyNotes, SimplePractice, or equivalent) Proficiency in Excel/Google Sheets Experience processing payroll and/or using payroll platforms like Paychex Strong communication and problem-solving skills High attention to detail, self-driven, and deadline-oriented HIPAA compliant and understands client confidentiality
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
763441
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות להשתלב בתפקיד רו"ח ייחודי ומקצועי בתחום הבקרה, המדידה וההערכה על פרויקטים במגזר הציבורי — עבודה מגוונת עם פוטנציאל קידום והתפתחות מקצועית! מהות התפקיד: – ביצוע בקרות על תוכניות ופרויקטים במגזר הציבורי – בקרת תהליכי עבודה, עמידה ביעדים, בקרת תשלומים ודיווחים – ניתוח נתונים והפקת דוחות – עבודה שוטפת עם מערכות מידע וממשקים טכנולוגיים – שיתוף פעולה עם מגוון גורמים פנימיים וחיצוניים – ניהול סיכונים (יתרון) – מיקום: מושב סתריה תנאים: – עבודה במשרה מלאה משולבת: יום עבודה מהבית, שאר הימים ממשרדי החברה במושב סתריה – תפקיד מאתגר עם אופק מקצועי וניהולי – סביבת עבודה מקצועית, מסודרת ומתקדמת – קליטה ישירה ותנאים סוציאליים מלאים מחפש/ת אתגר מקצועי ומשמעותי בתחום הבקרה והביקורת? שלח/י קורות חיים עכשיו
דרישות:
– רישיון רואה חשבון – חובה – ניסיון של לפחות 3 שנים באחד או יותר מהתחומים: – ביקורת חשבונאית / כספית / בקרת תשלומים/ ביקורת פנימית/ ביקורת חקירתית – תואר ראשון לפחות בכלכלה, חשבונאות או מנהל עסקים – חובה – שליטה גבוהה ב-Office בדגש על Excel – אוריינות דיגיטלית ויכולת עבודה עם מערכות מידע – יכולת ירידה לפרטים, ניתוח נתונים וחשיבה אנליטית – כישורי עבודה בצוות וניהול ממשקים מרובים – ניידות עצמאית (רכב חובה) – דוברי ערבית – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
13654
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת שירותים ושיווק מובילה בתחום ה-iGaming, דרוש/ה עוזר/ת חרוצ/ה, מדויק/ת ובעל/ת תשומת לב לפרטים, לתפקיד אדמיניסטרטיבי במחלקת הכספים. משראה מלאה - מהמשרדים בהרצליה. תיאור התפקיד: תפעול תהליכים אדמיניסטרטיביים שוטפים הקשורים למחלקת הכספים. תיוק נתונים ומסמכים פיננסיים בצורה מדויקת ומסודרת. טיפול בחשבוניות, מעקב אחר תשלומים והתנהלות מול לקוחות וגורמים נוספים במחלקת הכספים. עבודה מול גורמים בכירים בתוך החברה.
דרישות:
ניסיון קודם של שנה לפחות בעבודה משרדית / אדמיניסטרטיבית – יתרון שליטה מלאה ביישומי Office – במיוחד Excel, Outlook ו-Word ראייה אנליטית בסיסית ותשומת לב לפרטים הקטנים. אנגלית ברמה טובה - (קריאה והבנת מסמכים). יכולת עבודה עצמאית, סדר וארגון ברמה גבוהה סבלנות, דיוק ויכולת עבודה תחת לחץ ניסיון בעבודה מול משרדי רו"ח / טיפול במסמכים פיננסיים – יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4341
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה קמעונאית מצליחה ומובילה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות. התפקיד כולל: רישום פקודות יומן טיפול בתשלומים והתאמות ספקים ניהול הוצאות כרטיסי אשראי סיוע בהכנת שכר לעובדים
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 – חובה ניסיון קודם בתפקיד דומה – חובה ידע בשכר והכנת המשכורות - חובה ידע בתוכנת חשבשבת – יתרון סדר, דייקנות, אחריות ויחסי אנוש טובים נכונות לעבודה במשרה מלאה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4298
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מצליחה בפתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת הנה"ח לתמיכה במחלקת הנה"ח. התפקיד כולל גם הוצאת חשבוניות, קבלות וכו' ימים א-ה, 6 שעות עבודה, שכר: 7000 ש"ח סביבת עבודה דתית
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 ניסיון של כשנה בהנה"ח ניסיון בחשבשבת
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
J-3259
|
תיאור תפקיד:
מיקום המשרה: צומת מסמייה/צומת ראםהיקף המשרה: משרה מלאה במסגרת התפקיד:- גביה מול לקוחות החברה וסוכני המכירות.
- התאמות כרטסות לקוחות ועבודה על דוח גיול החובות.
- פתיחת כרטיסי לקוח, בדיקות לקוחות (שימוש במערכות המידע D&B /BDI), ביצוע התאמות בנקים וכרטסות , מעקב וגביית כספים, קבלת שיקים וכרטיסי אשראי, זיכויים בכרטיסי לקוח, הפקת קבלות, הפקדות ושידורים לבנק.
- בהמשך יתכן וינתנו גם משימות נוספות בתחום הנהלת החשבונות.
- העבודה בימי א'-ה'.
דרישות:
- משרה מלאה
- תעודת הנה"ח סוג 1+2.
- ניסיון במערכת SAP B1.
- ניסיון בגבייה והנה"ח לקוחות- חובה.
- אחריות, חריצות ועם יכולת עבודה בסביבה דינמית ותחת ריבוי משימות.
- שליטה באקסל- יתרון.
- יחסי אנוש מעולים.
- לויאליות ומוטיבציה גבוהות.
- המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
- תחילת עבודה מיידית!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00036
אזור:
דרום - קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה איכותית בבנימינה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות. תיאור כללי: אחריות מלאה על ניהול מערך הנהלת החשבונות של החברה עד לשלב הכנת המאזן. בקרה על הנה"ח שוטפת, עבודה מול רשויות, הכנת דיווחים כספיים תקופתיים, ותמיכה בעבודת רואי החשבון. תחומי אחריות עיקריים: · ניהול שוטף של הנהלת החשבונות – ספקים, בנקים, כרטיסי אשראי, קופה קטנה. · התאמות בנקים, התאמות כרטיסים, והתאמות מאזניות. · דיווחים לרשויות: מע"מ, ניכויים, ביטוח לאומי ומס הכנסה . · טיפול ברכבי החברה מבחינה חשבונאית · טיפול בהזמנות רכש · הכנת חומר סוף שנה לרואה חשבון חיצוני של החברה · טיפול במשלוחים מחו"ל
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 – חובה. · ניסיון של 5 שנים לפחות בתפקיד דומה – עדיפות לחברות תעשייתיות או יצרניות. · ניסיון עבודה עם מערכות SAP B 1-חובה! · שליטה מלאה ביישומי Office בדגש על Excel. אנגלית ברמה טובה · יכולת ניהול זמן, דיוק, סדר ויכולת עבודה עצמאית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19253
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת גטר דרוש/ה מנהל/ת חשבונות גביה תיאור התפקידגביה מול לקוחות, ביצוע התאמות. טיפול במערך לקוחות החברה, השתלבות בצוות הנהלת חשבונות,
דרישות:
דרישות התפקידתעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 ניסיון קודם בגבייה תודעת שירות כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה יכולת עבודה תחת לחץ שליטה טובה ביישומי מחשב ******משרה מלאה בפ"ת, ימים א'-ה', 8:00-17:00.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2774
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת חברות בתחום הבנייה והתשתיות דרוש/ה מנהלת חשבונות עד מאזן · טיפול בדיווח למוסדות (ביטוח לאומי ומס הכנסה) · שכר- רישום פקודות שכר והתאמתן לטופס 126 · טיפול בערבויות · ניהול הלוואות החברה · מכתבי אשראי דקומנטרי- יתרון למי שיש את הניסיון · טיפול בספקי חו"ל · עיקולים · שעבודים · ביטוחים
דרישות:
תעודת מנהלת חשבונות סוג 2-חובה, יתרון לסוג 3 ניסיון בתפקיד דומה של לפחות 3 שנים ידע בפריורטי ואקסל- חובה אנגלית ברמה טובה – חובה ניסיון בדיווח למוסדות ופקודות שכר- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19181
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לצוות מיקור חוץ של BDO דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לקיבוץ בית הערבה (אפשרות להיברידיות ) התפקיד כולל רישום פקודות בתוכנות הנהלת חשבונות, הכנת תלושי שכר, ביצוע תשלומי חובה שוטפים והתאמות בנקים, ספקים ולקוחות. כפיפות לחשבת הקיבוץ. משרה מלאה א'-ה' 8-17
דרישות:
•עבודה במגזר קיבוצי – יתרון. •ניסיון של 5-7 שנים כמנהלת חשבונות וחשבת שכר. • הכרת מכפל וחשבשבת – חובה. • הכרת תלושי שכר לעובדי הרשות- יתרון. • ראש גדול ויכולת עבודה עצמית. • יחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3536
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - באר שבע, ערד וים המלח
|
תיאור תפקיד:
מטרת התפקיד, תיאור הפעילות עבודה במחלקה הפיננסית של החברה. - התפקיד כולל עבודה מול ספקים בארץ ובחו"ל
- בסגרת התפקיד תיעוד רישום תנועות ספקי חו"ל בספרי החברה.
- תיעוד רשום תנועות בספקים מקומיים גדולים כגון: פרטנר, שלמה סיקסט.
- מענה לפניות ספקים.טיפול בדוחות נסיעות לחו"ל של עובדי החברה
- משימות מרכזיות:
- קליטת חשבוניות והכנת תשלומים
- פתיחת ספקים
- בדיקה ורישום של דוחות נסיעות לחו"ל של עובדי החברה
- אחת לרבעון ספירת רכוש קבוע, בקרה של ספירות מלאי
- ליווי בסגירת חודש: דוחות, התאמות.
- סיוע בתחומים נוספים במחלקת כספים להחלטת מנהלת חשבונות ראשית
דרישות:
ידע, השכלה,כישורים מיוחדים וניסיון תעסוקתי הנדרשים לתפקיד:
· תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 לפחות- חובה · ניסיון של 3 שנים לפחות בהנהלת חשבונות- חובה · ניסיון מחברה תעשייתית- יתרון משמעותי · ניסיון בעבודה מול ספקים- חובה · אנגלית ברמה טובה, דגש על התכתבות מול ספקים בחו"ל · ניסיון בעבודה באקסל- חובה · ניסיון בתוכנת PRIORITY, SAP – יתרון משמעותי · יכולת עבודה עצמאית ובצוות נכונות לעבודה במשרה מלאה(שעות 8-17, או 7-16)' עבודה היברידית ( יומיים מהבית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת חשבונות ספקים (מומחה/ית מע"מ) – משרה זמנית תיאור התפקיד חברה גלובלית מובילה מחפשת מנהל/ת חשבונות ספקים המתמחה במע"מ לתמיכה בדרישות הציות והדיווח המלאות של חוקי המע"מ בישראל. המועמד/ת יהיה/תה אחראי/ת על ניהול תהליכי המע"מ מקצה לקצה, עבודה מול רשויות המס והבטחת עמידה במדיניות החברה ובחוקים המקומיים. תחומי אחריות: חישוב, תשלום והגשת דיווחי מע"מ חודשיים ושנתיים בהתאם לדרישות החוק. ניתוח ובקרה של נתוני עסקאות להבטחת תאימות לחוקי המע"מ ולמדיניות הפנימית. עבודה שוטפת עם צוותים פנימיים כגון הנהלת חשבונות, ספקים, לקוחות וגזברות לשיפור תהליכי הציות. ניהול וליווי ביקורות ושומות מס, כולל הכנת תיעוד מלא ומדויק לרשויות המס. התאמת דוחות מס לספרים הכספיים וניהול חשבונאות מס. תחזוקת רשומות ועדכון נתונים במערכת ERP (Priority). סיוע לצוותים העסקיים ולמחלקות משפטיות במתן מידע ונתונים תקופתיים. יצירת תהליכי עבודה ותיעוד תהליכים ועדכונם באופן שוטף.
דרישות:
דרישות התפקיד: מנהל/ת חשבונות סוג 3. לפחות 5 שנות ניסיון בהנהלת חשבונות בחברה גלובלית (200 עובדים ומעלה). ניסיון מוכח בניהול חשבונות ספקים. ידע מעמיק בדרישות חוקי המס בישראל. יכולת עבודה בצוות וכישורים בין-אישיים מעולים. שליטה מלאה באנגלית ובעברית (קריאה, כתיבה ודיבור). ניסיון בעבודה עם מערכות ERP (Priority/SAP/Oracle) – חובה. שליטה בתוכנות Microsoft Office (Word, Excel).
יתרונות: גישה של עבודת צוות, אחריות ויכולת עבודה עצמאית. תשומת לב לפרטים ויכולת ארגון גבוהה.
היקף המשרה: משרה זמנית לשנה עם אופציה להארכה. מיקום: חיפה, ישראל.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
5223
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|