תיאור תפקיד:
מיקום: מרכז הארץ שעות עבודה: ימים א’-ה’ 09:00-17:00 על התפקיד:אם את/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה שמחפש/ת מקום עבודה יציב, חם ומקצועי – מקומך איתנו ! אנחנו, חברה ותיקה ומובילה בתחום התכשיטים, מחפשים מנהל/ת חשבונות עד למאזן לתפקיד עצמאי, מאתגר ובעל משמעות. - ניהול מלא של הנהלת החשבונות עד למאזן
- עבודה מול בנקים, ספקים ולקוחות
- גבייה וגיול חובות
- תמיכה בפעילות הכספית של החברה
מה מחכה לך אצלנו?- סביבת עבודה משפחתית, תומכת ומרווחת
- משרה יציבה עם אופק ארוך טווח
- חניה נוחה בקרבת מקום
- חברה עם אווירה חיובית שמעריכה את עובדיה
דרישות:
מה נדרש כדי להצטרף אלינו?- ניסיון של לפחות 3 שנים כמנהל/ת חשבונות עד למאזן - חובה
- שליטה בתוכנת פריוריטי - חובה
- עברית ברמת שפת אם – חובה
- שליטה טובה ביישומי אופיס - חובה
- אנגלית ברמה טובה – יתרון
- ניסיון בניהול תיקי ייבוא והיכרות עם מחולל דוחות – יתרון
מעוניינ/ת? שלח/י קורות חיים והצטרפ/י אלינו!המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
Our company is on a mission to democratize investment and pension management by replacing outdated, conflicted systems with AI-driven financial products and services. We deliver transparent, personalized solutions—like SEC-compliant ETFs in the U.S. and a revolutionary digital pension platform in Israel. Key Responsibilities: Perform all activities related to accounts payable, including reviewing and processing payments to suppliers and credit card reconciliation. Responsible for several bank accounts including reconciliation and controls Record daily financial transactions including closing entries Conduct monthly account reconciliation as well as intercompany transactions Review and control reimbursement of employees' expenses Responsible for TAX and Authorities reports Apply cash receipts and investigate unidentified payments and balances Prepare forecast cash-flow
דרישות:
Certified bookkeeper (Level 3) - a must. At least 5 years of experience in bookkeeping - a must. Experience working with Priority - a must. Excellent Excel skills – a must. Experience in Hi-Tech companies – an advantage Certified payroll accountant - an advantage Excellent communication skills and analytical capabilities
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-4507
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מנהלת חשבונות מתחילה לחברה יזמית גדולה מנה״ח תצטרף לצוות מנוסה של 5 מנהלות חשבונות, תחת מנהלת חשבונות ראשית שתכשיר ותיתן ליווי צמוד מתאים גם למועמדים ללא ניסיון או בסיום לימודי הנהלת חשבונות. במסגרת התפקיד: - רישום פקודות יומן והנהלת חשבונות שוטפת - התאמות בנקים/ספקים/לקוחות וכרטיסי אשראי - הפקת חשבוניות/קבלות, פתיחת ספקים ועבודה מול גורמים פנימיים וחיצוניים * ההכשרה תינתן ע״י החברה
דרישות:
- תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 (בוגרת/בסיום לימודים/ עד שנתיים ניסיון) - תשומת לב לפרטים, סדר ודיוק, תודעת שירות גבוהה - שליטה ב-Excel - חובה - היכרות עם פריוריטי – יתרון משמעותי - עברית רהוטה, אנגלית טובה – יתרון - נכונות למשרה מלאה 8:00 עד 17:00 במשרדי החברה ביקום - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4548
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהלת חשבונות / גבייה למרכז שירות מוביל הממוקם בכפר קאסם. משרה מלאה בימים א’-ה’, בין השעות 08:00-17:00. התפקיד כולל:- פקודות יומן - התאמות - תנאים טובים יינתנו למתאים/ה!
דרישות:
- הנה"ח סוג 2/3 - מוסר עבודה גבוה מאוד - המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00035
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אם את/ה מחפשים תפקיד מעניין ומגוון, במקום עבודה דינמי שהוא בית שני, אוהבים לעבוד עם אנשים אנחנו ברשת בית המיזוג, הרשת המובילה לשוק המקצועי במכירת מזגנים ואביזרי מיזוג אוויר מחפשים פקיד/ה! במסגרת התפקיד: רכש: הפקת חשבוניות, תעודות והזמנות ללקוחות, קליטת סחורה, הזמנות מספקים. הנהלת חשבונות שוטפת: הפקדות, התאמות כרטיסים, גבייה. מכירות ועבודה מול לקוחות הסניף.
דרישות:
- ניסיון בעבודה אדמינסטרטיבית (אין צורך בידע קודם בהנהלת חשבונות)
- יכולת גבוהה לעבודת צוות
- יחסי אנוש מעולים
- מוטיבציה ורצון ללמוד
- אחריות ואמינות
- סדר וארגון
- ניסיון בתוכנת הפריוריטי - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת גטר דרוש/ה מנהל/ת חשבונות גביה תיאור התפקידגביה מול לקוחות, ביצוע התאמות. טיפול במערך לקוחות החברה, השתלבות בצוות הנהלת חשבונות,
דרישות:
דרישות התפקידתעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 ניסיון קודם בגבייה תודעת שירות כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה יכולת עבודה תחת לחץ שליטה טובה ביישומי מחשב ******משרה מלאה בפ"ת, ימים א'-ה', 8:00-17:00.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2774
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה ציבורית מובילה בתחום קמעונאות לתעשיית הפארמה, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לתחום הספקים. התפקיד כולל קליטת חשבונות, תשלומים, התאמות ספקים. עבודה כחלק מצוות הנהלת חשבונות. 5 ימי עבודה, 8 שעות עבודה ביום. העבודה במשרדי החברה בהרצליה פיתוח ואינה היברידית.
דרישות:
הנהלת חשבונות סוג 2 - חובה ניסיון של שנתיים בהנהלת חשבונות תחום ספקים - חובה שליטה בתוכנת SAP - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3260
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה ויציבה בתחום התקשורת שממוקמת באזור המרכז דרוש/ה אחראי.ת גבייה לריכוז תהליכי הגבייה מלקוחות עסקיים בישראל תחומי אחריות: ניהול ומעקב אחר הגבייה מתיק לקוחות בהיקף של כ 1M$ לחודש. אישור הזמנות שירות/ציוד – ממשק שוטף מול מחלקת מכירות. תקשורת שוטפת עם לקוחות החברה בכל נושא מערך הגבייה, משלוח חשבוניות, דוחות ייעודיים וכרטסת הנהלת חשבונות. התאמות שוטפות מול הלקוחות וניהול כרטסות הלקוחות. פגישות עבודה פרונטליות, שמירה על קשר רציף עם לקוחות החברה. אפשרות ליום עבודה בשבוע מהבית
דרישות:
ניסיון קודם בגבייה ללקוחות עסקיים - חובה הכרות עם ממשק סטורנקסט, ניפנדו ופורטלים נוספים - חובה ידע בהנהלת חשבונות - יתרון היכרות עם Netsuite – יתרון יכולת ניהול מו"מ, אסרטיביות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3270
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל הכנת חומר וסיוע למנה"ח ראשית ישיבה באותו חדר יחד עם מנהלת חשבונות ראשית. הכנת חומר, גבייה, יותר סיוע למנה"ח ראשית ימים א-ה , שעות 09:00-14:00 שכר: 7,000-8,000
דרישות:
הבנה בסיסית בהנה"ח - לא חובה תעודה ידע במלאי - יתרון
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
J-3323
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
דרושה מזכירה למכון אורטופדי בראשון לציון
דרישות:
- ניסיון מוכח של לפחות 3 שנים בניהול משרד / מזכירות בכירה / ניהול עסק.
- ניסיון בניהול חשבונות, ספקים, גביית כספים והפקדות.
- שליטה מלאה בתוכנות אופיס.
- יכולות ניסוח בכתב ובעל פה.
- אסרטיבית ובעלת מוסר עבודה גבוה.
- אנגלית ברמה טובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לקבוצה בתחום הסחר (פיננסים ותוכנה) ברמת החייל דרוש/ה מנהלת חשבונות במשרה מלאה לעבודה בצוות. במסגרת התפקיד: אחריות על לקוחות, התאמות, חשבוניות ותשלומים, מעקב אחר לקוחות חייבים, הכוונת סוכני המכירות בנוגע לגביית לקחות, דוחות אקסל ועבודה על מערכת הפריוריטי העבודה בצוות, במשרה מלאה ברמת החייל (יש חנייה), אפשריות קידום רבות וסביבת עבודה הכי נעימה שאפשר לבקש.
דרישות:
ניסיון כמנהלת חשבונות של 2-3 שנים - חובה שליטה על פריוריטי שליטה מלאה באקסל - חובה תודעת שירות גבוהה מאוד ויכולת ביטוי גבוהה זמינות למשרה מלאה במשרדי החברה ברמת החייל יחסי אנוש מעולים, חיוביות ושמחת חיים - חובה!!!!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00010
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מטרת התפקיד, תיאור הפעילות עבודה במחלקה הפיננסית של החברה. - התפקיד כולל עבודה מול ספקים בארץ ובחו"ל
- בסגרת התפקיד תיעוד רישום תנועות ספקי חו"ל בספרי החברה.
- תיעוד רשום תנועות בספקים מקומיים גדולים כגון: פרטנר, שלמה סיקסט.
- מענה לפניות ספקים.טיפול בדוחות נסיעות לחו"ל של עובדי החברה
- משימות מרכזיות:
- קליטת חשבוניות והכנת תשלומים
- פתיחת ספקים
- בדיקה ורישום של דוחות נסיעות לחו"ל של עובדי החברה
- אחת לרבעון ספירת רכוש קבוע, בקרה של ספירות מלאי
- ליווי בסגירת חודש: דוחות, התאמות.
- סיוע בתחומים נוספים במחלקת כספים להחלטת מנהלת חשבונות ראשית
דרישות:
ידע, השכלה,כישורים מיוחדים וניסיון תעסוקתי הנדרשים לתפקיד:
· תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 לפחות- חובה · ניסיון של 3 שנים לפחות בהנהלת חשבונות- חובה · ניסיון מחברה תעשייתית- יתרון משמעותי · ניסיון בעבודה מול ספקים- חובה · אנגלית ברמה טובה, דגש על התכתבות מול ספקים בחו"ל · ניסיון בעבודה באקסל- חובה · ניסיון בתוכנת PRIORITY, SAP – יתרון משמעותי · יכולת עבודה עצמאית ובצוות נכונות לעבודה במשרה מלאה(שעות 8-17, או 7-16)' עבודה היברידית ( יומיים מהבית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד קטן ומשפחתי דרושה פקידה לניהול ותפעול המשרד. התפקיד כולל: ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף מענה טלפוני ותיאום פגישות טיפול במסמכים ודוחות עבודה שוטפת בהנהלת חשבונות בסיסית
דרישות:
- ניסיון קודם בניהול משרד / אדמיניסטרציה
- ידע וניסיון בהנהלת חשבונות – יתרון משמעותי
- שליטה בתוכנות מחשב (אופיס / תוכנות הנה"ח)
- אחריות, סדר ויכולת עבודה עצמאית
היקף המשרה: חלקית, ימים א’-ה’ בין השעות 9:00–15:00 סביבת עבודה נעימה ותומכת
היקף משרה:
משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מנה"ח מנוסה, חלק מצוות טיפול בבנקים, הפקדות, כרטיסי אשראי טיפול בספקים, תעוד חשבוניות אל מול PO ו GR הכנת תשלומים EFT למס"ב, ניהול ותעוד תשלומים. טיפול בדוחות נסיעה של מנהלים ועובדים ודיווח למח' שכר טיפול בתשלומים לעובדים. טיפול בתשלומי מיסים
דרישות:
הסמכה בהנהלת חשבונות סוג 3 (או סוג 2 עם ניסיון ) · ניסיון רלוונטי בתחום של 5 שנים לפחות בחברות גלובליות / ציבוריות - חובה · ניסיון עבודה במערכת בPriority -חובה · סגירה עד מאזן – יתרון · דיווח מע"מ – יתרון משמעותי · אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה ודיבור) · Excel ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
927312
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
רפרנט/ית בילינג
רפרנט/ית בילינג
רפרנט/ית בילינג
ESR
13/09/2025
תיאור תפקיד:
הזדמנות להצטרף לעשייה טכנולוגית – תפקיד בילינג בבית תוכנה מוביל! לבית תוכנה חדשני ומוביל בבית החייל דרוש/ה רפרנט/ית בילינג לתפקיד מלא עניין בסביבה דינמית, מקצועית ומוקפדת. אם את/ה אוהב/ת לעבוד מול אנשים, מערכות ונתונים – ייתכן שזה בדיוק התפקיד בשבילך! מה בתפקיד? • תמיכה טכנית לעובדי החברה בדיווח שעות במערכת • עבודה מול מנהלי פרויקטים והפקת חיובים • תפעול מערכת הבילינג: פתיחת פרויקטים, סעיפים, חוזים, ושינויים בין פרויקטים • הפקת חיובי לקוחות והעלאתם לפורטל הספקים משרה מלאה עם עבודה היברידית (שילוב בית-משרד)
דרישות:
מה אנחנו מחפשים? ניסיון קודם – יתרון היכרות עם מערכת SAP – יתרון שירותיות ויחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
20274
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|