תיאור תפקיד:
מיקום: מרכז הארץ שעות עבודה: ימים א’-ה’ 09:00-17:00 על התפקיד:אם את/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה שמחפש/ת מקום עבודה יציב, חם ומקצועי – מקומך איתנו ! אנחנו, חברה ותיקה ומובילה בתחום התכשיטים, מחפשים מנהל/ת חשבונות עד למאזן לתפקיד עצמאי, מאתגר ובעל משמעות. - ניהול מלא של הנהלת החשבונות עד למאזן
- עבודה מול בנקים, ספקים ולקוחות
- גבייה וגיול חובות
- תמיכה בפעילות הכספית של החברה
מה מחכה לך אצלנו?- סביבת עבודה משפחתית, תומכת ומרווחת
- משרה יציבה עם אופק ארוך טווח
- חניה נוחה בקרבת מקום
- חברה עם אווירה חיובית שמעריכה את עובדיה
דרישות:
מה נדרש כדי להצטרף אלינו?- ניסיון של לפחות 3 שנים כמנהל/ת חשבונות עד למאזן - חובה
- שליטה בתוכנת פריוריטי - חובה
- עברית ברמת שפת אם – חובה
- שליטה טובה ביישומי אופיס - חובה
- אנגלית ברמה טובה – יתרון
- ניסיון בניהול תיקי ייבוא והיכרות עם מחולל דוחות – יתרון
מעוניינ/ת? שלח/י קורות חיים והצטרפ/י אלינו!המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות במשרה מלאה לחברה קטנה בתל אביב לחברה קטנה בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת חשבונות. משרה מלאה בתל אביב. עבודה באווירה נעימה ותנאים מעולים למי שיצטרף / תצטרף לחברה!
דרישות:
את מי אנחנו מחפשים? מנהל/ת חשבונות עם ניסיון קודם של לפחות 5 שנים. נסיון עם תוכנת PRIORITY נסיון כמנהל/ת חשבונות יחיד/ה זמינות למשרה מהמשרדים שלנו בתל אביב מוטיבציה גבוהה, תשומת לב לפרטים ויחסי אנוש מצוינים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4579
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית הנדסית ובינ״ל דרוש/ה מנהל/ת חשבונות למשרה מלאה במשרדי מטה החברה ביבנה. התפקיד כולל עבודה בצוות קטן תחת סמנכ״ל כספים. ניהול הנה״ח עצמאי של לקוחות לוקליים וגלובליים מקצה לקצה. ביצוע תשלומים לרשויות, בנקים, ספקים. ביצוע גבייה, תזרים, מאזן ועוד.
דרישות:
תעודת הנה״ח סוג 2- חובה, סוג 3 - יתרון לפחות 3 שנות ניסיון בהנה״ח ועבודה עם Priority - חובה ניסיון בעבודה עם Excel ברמה גבוהה - חובה אנגלית ברמה גבוהה - חובה, גרמנית - יתרון ניסיון בגבייה ועבודה מול לקוחות בארץ ובחו״ל - חובה יכולות סדר וארגון, יכולת ירידה לפרטים ועמידה בלוחות זמנים ראש גדול, רצון להצליח, מסירות ואחריות לעבודה עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4404
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תפקיד זה כולל אחריות על סגירת מאזן והכנת תשתית לביקורת רו”ח מבקר. המועמד יהיה אחראי על עבודה שוטפת מול רו”ח מבקר, חישובי חתך ודוחות תקופתיים, ביצוע התאמות בנקים ודיווחים שוטפים למוסדות.
דרישות:
- תעודת הנהלת חשבונות מדופלם – חובה - ניסיון קודם בתפקיד דומה, כולל עבודה מול רו”ח מבקר - שליטה במערכות פריוריטי ורם ניהול – יתרון משמעותי - יכולת עבודה עצמאית, אחריות ודיוק - גישה חיובית ויכולת לעבוד בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4569
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח מוביל בחדרה דרוש /ה מנהל /ת חשבונות עד מאזן, משרה מלאה עם גמישות בשעות, מתאים גם למשרת הורה. שכר מעולה ותנאים טובים, עבודה באווירה נעימה. המשרה מידית.
דרישות:
ניסיון בהנהלת חשבונות ממשרד רו"ח- חובה ניסיון בהנהלת חשבונות ממשרד רו"ח עד מאזן- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
2238
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
על המשרה והמשרד: הצטרפו למשרד רואי חשבון מהמובילים בארץ, הממוקם במרכז תל אביב. אנו מציעים סביבת עבודה מקצועית, מאתגרת ודינמית, עם דגש על פיתוח מקצועי ואפשרויות קידום. אם את/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה שמעוניין/ת להשתלב בצוות איכותי ולנהל תיקים מגוונים – מקומך איתנו. תחומי אחריות מרכזיים: ניהול שוטף של מערך הנהלת החשבונות לתיקי לקוחות מגוונים (חברות, עצמאים). טיפול מלא בהנהלת חשבונות ספקים ולקוחות, כולל התאמות בנקים, כרטיסי אשראי וקופות. הכנת חומרים להצהרות הון ודוחות כספיים שנתיים. דיווחים וטיפול שוטף ברשויות המס (מע"מ, ניכויים). עבודה מול לקוחות המשרד תוך מתן שירות מקצועי ואדיב.
דרישות:
דרישות חובה: תעודת מנהל/ת חשבונות סוג 2 (או סוג 3) – חובה. ניסיון של 3 שנים לפחות כמנהל/ת חשבונות במשרד רואי חשבון – חובה. שליטה מלאה וניסיון מוכח בעבודה עם מערכות הנהלת חשבונות (כגון: חשבשבת / פריוריטי / סאפ - יש לציין את המערכות הרלוונטיות) שליטה מלאה ביישומי אופיס, בדגש על Excel. יכולת עבודה עצמאית, מסודרת, דייקנות ויסודיות ברמה גבוהה. יחסי אנוש מצוינים ומוסר עבודה גבוה. יתרונות: ניסיון קודם בניהול חשבונות עד מאזן. ניסיון עם לקוחות מתחום ה-[אם יש תחום ספציפי – הייטק/נדל"ן/מסחר]. ידע וניסיון בהכנת משכורות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
חשב/ת שכר
חשב/ת שכר
חשב/ת שכר
QHR
15/11/2025
תיאור תפקיד:
חשב/ת שכר עם ידע בנה"ח חשב/ת שכר יחיד/ה בארגון משרה מלאה, שעות גמישות שכר מתגמל מאוד למתאים/ה
דרישות:
טיפול מלא בהכנת השכר ל- 200 עובדים תעודת חשב/ת שכר מוסמך/ת- חובה ידע בהנה"ח -חובה ידע בתוכנות- פריוריטי + יוניק (יתרון משמעותי) שליטה באקסל יסודיות יחסי אנוש טובים דייקנות אחריות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15229
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לחברה גלובלית משגשגת דרוש/ה מנהל /ת חשבונות עד מאזן התפקיד כולל: -ניתוח כרטסות ופקודות יומן. -תחום ספקים: קליטת חשבוניות לרבות טיפול בתיקי ייבוא, וייצוא, הכנת תשלומים בהמחאות, מס"ב והעברות בנקאיות, הכנת דוחות רלוונטיים. -קופה קטנה, החזרי הוצאות וקופות מזומנים -רישום פקודות שכר -בנקים: קליטת דפי בנק וביצוע התאמות, כרטיסי אשראי, דיווחים למע"מ ולמוסדות השונים -רכוש קבוע: הקמת נכסים, חישובי פחת ורישום פקודות בספרים תחום הנהלת חשבונות עד מאזן: ידע בהכנת ספרי הנהלת חשבונות לביקורת רו"ח. דהיינו, ניתוח יתרות, התאמות לאישורי יתרה, חתכים, התאמות נוספות. החברה ממוקמת בתל אביב, קו רכבת. שלושה ימים בשבוע עבודה מהבית. יומיים בשבוע עבודה במשרד.
דרישות:
מנהל /ת חשבונות סוג 3 / מדופלם ניסיון של לפחות 3 שנים בהנהלת חשבונות עד מאזן בארגון. ניסיון עבודה עם נטסוויט - יתרון משמעותי יכולת אנליטית אנגלית ברמה טובה- חובה ניסיון בהתנהלות מול ספקים, רשויות מס ובנקים ניסיון עבודה מול חול (ארהב) יתרון משמעותי שליטה טובה מאוד באקסל ניסיון בחשבות שכר יתרון משמעותי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3297
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
As a Senior Bookkeeper you’ll play a key role in strengthening our evolving finance department. You’ll manage accounts receivable, invoicing, deposits, and reconciliations, while also serving as a point of guidance for the bookkeeping team on more complex issues.
Key Roles and Responsibilities Manage AR, invoicing, and deposits. Upload and reconcile bank and credit card transactions. Perform reconciliations and record intercompany transactions Communicate regularly with customers, vendors, and internal stakeholders to resolve issues Support other bookkeepers with more complex financial questions Perform monthly, quarterly and annual closing procedures Contribute to improving and standardizing finance processes Performing other duties and ad-hoc special projects Ensure accuracy and compliance in financial records and reporting
דרישות:
Requirements: 4+ years of experience in bookkeeping across a variety of tasks (not only one focus area) Bookkeeping certification (1+2 required, 3 an advantage) Strong Excel skills Professional English (written and spoken) Experience with ERP systems Strong attention to detail and accuracy Collaborative, team-player mindset with good communication skills Ability to work in a dynamic, changing environment with a positive can-do attitude Experience with NetSuite, a big plus
Full time position with a hybrid setup (3 days/week in our office the Azrieli Office building in Modiin)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
539136
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד קרביץ במודיעין דרושה מנהלת חשבונות מתחילה - במסגרת התפקיד: טיפול בהנהלת חשבונות, ביצוע התאמות, עבודה עם ממשקים שונים בארגון ועבודה עם מערכות ממוחשבות. משרה מלאה זמינות מידית
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות 1+ 2– חובה, ניסיון עד שנתיים – חובה יכולת עבודה בצוות, שירותיות, יחסי אנוש טובים והגדלת ראש. זמינות לעבודה מלאה ולטווח ארוך * נא לציין ציפיות שכר*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
921
אזור:
מרכז - מודיעין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
מנהלת משרד לעבודה בארגון מוביל עבודות משרד שונות טיפול בגבייה ריכוז החומר להנה"ח סביבת עבודה צעירה ואיכותית מקום מסודר תנאים מעולים ארוחות +חנייה+מכון כושר 8-16 שכר התחלתי 9,500 ברוטו+ נסיע
דרישות:
סוג 2 בהנה"ח יתרון יתרון לניסיון בעבודה משרדית הנה"ח חרוצה ואחראית שליטה באופיס נכונות לעבודה בגבייה והנה"ח המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18133
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית בפ"ת, לעבודת צוות, מנהח"ש סוג 3 ומעלה, לתפקיד אחראי הכולל:- ניהול ספרי הנהח"ש עד למאזן,
- קליטת והתאמת חשבוניות ספקים, תשלומים.
- התאמות בנקים ברמה היומית, הכנת דיווחים ותשלומים לרשויות.
דרישות:
- ניסיון של 5 שנים לפחות כמנהח"ש
- ניסיון מחברה/ארגון/מפעל
- ניסיון בעבודת צוות
- ידע וניסיון בפריוריטי
- רצוי ניסיון בשכר
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00318
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למחלקת הכספים של מור בית השקעות דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עדיפות עד מאזן. התפקיד כולל פקודות יומן ללא מלאי, התאמות בנקים, ספקים , לקוחות, תשלומים (מס"ב) ופקודות חתך.
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות - חובה ידע בחשבשבת - חובה ידע באופיס ברמה טובה - חובה דיווחים לרשויות - יתרון ניסיון של 3 שנים בתחום - יתרון חריצות , יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות במקביל
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
155743
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת Mer, חברה ציבורית הממוקמת באור יהודה דרוש/ה מנהלת חשבונות ספקים ונסיעות לחול. עבודה בקבוצת חברות ציבורית, יציבה, מקצועית ודינמית. אנו מציעים סביבת עבודה נעימה, גמישות בשעות העבודה ואפשרויות רבות להכשרה והתפתחות מקצועית. תחומי אחריות מרכזיים בתפקיד:הקלדת חשבוניות למערכת PRIORITY סגירת נסיעות לחו"ל, התחשבנות מול העובדים עבודה מול ספקים
דרישות:
* 2-4 שנות ניסיון בהנה"ח ספקים * עבודה כמנה"ח נסיעות חו"ל - יתרון * תעודת הנה"ח סוג 1+2 - חובה * ידע במערכת TAS - יתרון * ניסיון בעבודה על מערכות הנה"ח (ניסיון בפריוריטי- יתרון) * חריצות, יכולת למידה מהירה, אחריות * יחסי אנוש ותקשורת בין אישית גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1154
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תפקיד פקידותי עם אחריות רבה על המערך ההזמנות של החברה. העבודה כוללת הקלדת הזמנות , התנהלות מול הנהגים, בקרה על הזמנות, הוצאת תעודות משלוח , מעקב אחר תעודות יוצאות, סריקות, תיאום הובלות ועוד. עבודה רבה מול מחשב. ימים א'-ה' שעות 08:00 - 16:00 שכר: 10,000 ש"ח
דרישות:
ידע בהנהלת חשבונות ( יתרון לsap) ניסיון בתחום לפחות שנתיים יכולת לשעות נוספות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3336
אזור:
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
|