תיאור תפקיד:
מנה"ח מנוסה, חלק מצוות טיפול בבנקים, הפקדות, כרטיסי אשראי טיפול בספקים, תעוד חשבוניות אל מול PO ו GR הכנת תשלומים EFT למס"ב, ניהול ותעוד תשלומים. טיפול בדוחות נסיעה של מנהלים ועובדים ודיווח למח' שכר טיפול בתשלומים לעובדים. טיפול בתשלומי מיסים
דרישות:
הסמכה בהנהלת חשבונות סוג 3 (או סוג 2 עם ניסיון ) · ניסיון רלוונטי בתחום של 5 שנים לפחות בחברות גלובליות / ציבוריות - חובה · ניסיון עבודה במערכת בPriority -חובה · סגירה עד מאזן – יתרון · דיווח מע"מ – יתרון משמעותי · אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה ודיבור) · Excel ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
927312
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למשרד רואי חשבון בצמיחה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ושכר. התפקיד כולל ביצוע הנהלת חשבונות עד רמת מאזן ליחידים וחברות, הגשת דוחות אישיים וכן הכנת משכורות כולל דיווחים לרשויות וכו'. משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה, א׳-ה׳ עם גמישות בשעות. סביבת עבודה נעימה עם אופציות קידום ותנאים טובים למתאימ/ה.
דרישות:
עד שנתיים של ניסיון בהנה״ח - חובה. ניסיון בביצוע עד מאזן - יתרון. ידע בהכנת שכר ועבודה עם מכפל - יתרון משמעותי. ידע בעבודה מול תוכנת ריווחית - יתרון. אנגלית ברמה גבוהה - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-4388
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תפקיד זה כולל אחריות על סגירת מאזן והכנת תשתית לביקורת רו”ח מבקר. המועמד יהיה אחראי על עבודה שוטפת מול רו”ח מבקר, חישובי חתך ודוחות תקופתיים, ביצוע התאמות בנקים ודיווחים שוטפים למוסדות.
דרישות:
- תעודת הנהלת חשבונות מדופלם – חובה - ניסיון קודם בתפקיד דומה, כולל עבודה מול רו”ח מבקר - שליטה במערכות פריוריטי ורם ניהול – יתרון משמעותי - יכולת עבודה עצמאית, אחריות ודיוק - גישה חיובית ויכולת לעבוד בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4569
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה. במסגרת התפקיד: * התאמות בנקים * קליטת חשבוניות ספקים (כולל רכוש, ליסינג ומלאי) ותשלומים לספקים * התאמות מלאי מול לוגיסטיקה * קליטת פקודות שכר ומעקב תשלומי שכירות * פיקדונות וציטוטי ריבית * תזרים מזומנים עתידי ושריון נזילות * דיווח יתרות בנקים שבועי או לפי דרישה * כיסוי חשבונות עסקה מול חשבוניות מס * הכנת תיק מאזן רבעוני: * סקירת כרטסת * התאמות מול צדדים קשורים * סקירה אנליטית תקופתית
דרישות:
* תעודת מנה"ח סוג 1+2 - חובה * תעודת הנה"ח סוג 3 / חשבותשכר - יתרון משמעותי * ניסיון בדיווחים לרשויות (מע"מ, ניכויים, מסים) - חובה * התאמה לטפסים 126, 856 ולדיווחי מע"מ - חובה * שליטה טובה ב–Excel - חובה * ניסיון מול ספקים וממשקים ארגוניים - חובה * שליטה במערכות ממוחשבות - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4513
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 2 עד מאזן תיאור לרשת מגדלי הים התיכון ברחובות דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 2 עד מאזן למשרה מלאה. התפקיד כולל טיפול בהתאמות בנקים, ספקים, לקוחות, הכנת דוחות אקסל וניהול נוכחות עובדים מול מחלקת השכר. העבודה בסביבה משפחתית ונעימה בחברה ציבורית מצליחה. חובה מנה"ח עם ניסיון עד המאזן עם שליטה בפריוריטי! העבודה במשרה מלאה ברחובות.
דרישות:
מנה"ח סוג 2 עד מאזן – חובה נכונות למשרה מלאה- חובה שליטה טובה באקסל- חובה התאמות בנקים-חובה שליטה בפריורטי - חובה יכולת עבודה עצמאית מול ממשקים רבים עדיפות לזמינות מיידית לתחילת עבודה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
848018
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תפקיד מגוון ודינמי, כולל עבודה בצמוד לצוות הכספים ונגיעה רחבה בכלל תחומי הפעילות הפיננסית של החברה. • הובלת וניהול מערך הגבייה • הפקת דוחות הנהלה חודשיים ובקרה תקציבית • התאמות בנקים, לקוחות ודיווחים לרשויות • הכנת דוחות כספיים, דוחות מס, דיווחי מע”מ וטיפול בביקורת שנתית • בקרה על קליטת חוזי שכירות במערכת Priority • עבודה שוטפת מול מנהלי הנכסים
דרישות:
תואר ראשון בחשבונאות/ כלכלה/מנהל עסקים- חובה ניסיון של 2-4 שנים לאחר התמחות- חובה רקע בהנהלת חשבונות- חובה ניסיון עם מערכת Priority – יתרון משמעותי שליטה מלאה ב־IFRS ודיווחים לחברות ציבוריות ניסיון קודם בחברת נדל”ן מניב – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8696601
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
As a Senior Bookkeeper you’ll play a key role in strengthening our evolving finance department. You’ll manage accounts receivable, invoicing, deposits, and reconciliations, while also serving as a point of guidance for the bookkeeping team on more complex issues.
Key Roles and Responsibilities Manage AR, invoicing, and deposits. Upload and reconcile bank and credit card transactions. Perform reconciliations and record intercompany transactions Communicate regularly with customers, vendors, and internal stakeholders to resolve issues Support other bookkeepers with more complex financial questions Perform monthly, quarterly and annual closing procedures Contribute to improving and standardizing finance processes Performing other duties and ad-hoc special projects Ensure accuracy and compliance in financial records and reporting
דרישות:
Requirements: 4+ years of experience in bookkeeping across a variety of tasks (not only one focus area) Bookkeeping certification (1+2 required, 3 an advantage) Strong Excel skills Professional English (written and spoken) Experience with ERP systems Strong attention to detail and accuracy Collaborative, team-player mindset with good communication skills Ability to work in a dynamic, changing environment with a positive can-do attitude Experience with NetSuite, a big plus
Full time position with a hybrid setup (3 days/week in our office the Azrieli Office building in Modiin)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
539136
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת מדיקל דיווס גלובלית דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה עד מאזן. התפקיד כולל אחריות על הנהלת חשבונות ישראלית ואמריקאית מא' עד ת'. התפקיד כולל: אחריות מלאה על כל התשלומים של החברה, ניהול בנקים, ניתוח הוצאות כרטיסי אשראי, קליטת חשבוניות ספקים בארץ ואישור חשבוניות ספקים בחו"ל, דיווחים למוסדות בישראל, התאמות, ספקים גלובליים, רישום ואחריות על הוצאות, אישורי חשבוניות חו"ל. המשרה אינה היברידית. מיקום החברה – רמת החייל תנאים מעולים למתאימים/ות
דרישות:
- בעל/ת תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 - אנגלית ברמה גבוהה - 5 שנות ניסיון לפחות בהנהלת חשבונות - בחברה גלובלית / הייטק - ידע וניסיון באקסל - עבודה בתוכנת פריוריטי - יתרון - ניסיון בדיווח לרשויות מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי בישראל. - ניסיון בעבודה מול ספקים גלובליים ומקומיים. - דיוק, תשומת לב לפרטים ויכולת ריבוי משימות. - ניסיון בעבודה בסביבת עבודה משתנה ויכולת תעדוף משימות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-3275
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה ותיקה בתחום הטכנולוגיות דרוש/ה מנהל/ת חשבונות
דרישות:
- סוג 1-2.
- נסיון 1-2 שנים.
- קליטת חשבוניות מס.
- התאמות בנקים.
- התאמות כרטיסי אשראי.
- הכנת תשלומים.
- דיווחים לרשויות - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00151
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - יהודה ושומרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מתחום הנשק דרוש/ה מנהל /ת חשבונות סוג 3 עד מאזן
דרישות:
מנהל /ת חשבונות ראשית שלב 3 למשרה מלאה שליטה בתוכנת comax - יתרון משמעותי חשבות שכר - יתרון מיקום המשרה הינו בפארק התעשייה קיסריה, משרה - מיידית. אזור נתניה/חדרה/קיסריה/אור עקיבא/פרדס חנה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
15177
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לבית השקעות גדול ומוביל בתחומו, דרוש /ה מנהל /ת חשבונות עם ניסיון! התפקיד כולל: - טיפול מלא בכל הנהלת החשבונות של חברות הקבוצה- עד מאזן. - ביצוע התאמות בנקים שוטפות, ביצוע דיווחים שוטפים לרשויות. - טיפול בלקוחות וספקים, בארץ ובחו"ל. - קליטת חומרים ונתונים במערכות המחשוב. - שכר גבוהה לבעלי ניסיון בתחום!!! - משרה מלאה עם גמישות בשעות. - תנאים מעולים כעובדי חברה! קרן פנסיה, קרן השתלמות לאחר חצי שנה, סיבוס, ביטוח בריאות פרטי ועוד מגוון הטבות שוות!
דרישות:
- תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 – חובה (יתרון לסוג 3) - ניסיון של לפחות 3– חובה - שליטה באקסל, כולל פונקציות מתקדמות (Vlookup, Pivot Tables)- חובה. - היכרות עם SAP Business One- יתרון משמעותי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2391
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לקבוצה בתחום הסחר (פיננסים ותוכנה) ברמת החייל דרוש/ה מנהלת חשבונות במשרה מלאה לעבודה בצוות. במסגרת התפקיד: אחריות על לקוחות, התאמות, חשבוניות ותשלומים, מעקב אחר לקוחות חייבים, הכוונת סוכני המכירות בנוגע לגביית לקחות, דוחות אקסל ועבודה על מערכת הפריוריטי העבודה בצוות, במשרה מלאה ברמת החייל (יש חנייה), אפשריות קידום רבות וסביבת עבודה הכי נעימה שאפשר לבקש.
דרישות:
ניסיון כמנהלת חשבונות של 2-3 שנים - חובה שליטה על פריוריטי שליטה מלאה באקסל - חובה תודעת שירות גבוהה מאוד ויכולת ביטוי גבוהה זמינות למשרה מלאה במשרדי החברה ברמת החייל יחסי אנוש מעולים, חיוביות ושמחת חיים - חובה!!!!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00010
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
The Role As a Finance and bookkeeping associate, you'll support essential financial operations that keep our dynamic organization running smoothly and compliantly. Assist with the monthly financial close process, including tracking and follow-up tasks Assist the bookkeeper with the day to day bookkeeping. Create and manage requisitions and Archers for supplier payments Administer and manage Bill.com tasks, acting as budget owner or system admin for specific budgets Review and validate international travel reports and event-related receipts Capture, organize, and archive financial documentation such as invoices, vendor records, and reports Support vendor offboarding processes and assist with finance tasks related to new banking operations Manage the “Jgive” donation platform from A to Z Help prepare budgeting tools ("baskets") for budget owners during budget planning cycles Provide general support for office finance preparations, especially during new floor transitions
דרישות:
Requirements Bookkeeper 1+2 certification – a must 0–2 years of experience in bookkeeping, finance, or administrative roles Basic familiarity with bookkeeping tools and platforms Strong Excel and document organization skills Tech-Savy Excellent attention to detail and time management High level of responsibility and ability to maintain confidentiality Fluent in English and Hebrew proficiency Eagerness to grow within a fintech environment—no task is too small or too big Experience with Workday – an advantage
Flexible hybrid model: 3 days a week in our Jerusalem office היקף משרה: מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
522312
אזור:
מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
מטרת התפקיד, תיאור הפעילות עבודה במחלקה הפיננסית של החברה. - התפקיד כולל עבודה מול ספקים בארץ ובחו"ל
- בסגרת התפקיד תיעוד רישום תנועות ספקי חו"ל בספרי החברה.
- תיעוד רשום תנועות בספקים מקומיים גדולים כגון: פרטנר, שלמה סיקסט.
- מענה לפניות ספקים.טיפול בדוחות נסיעות לחו"ל של עובדי החברה
- משימות מרכזיות:
- קליטת חשבוניות והכנת תשלומים
- פתיחת ספקים
- בדיקה ורישום של דוחות נסיעות לחו"ל של עובדי החברה
- אחת לרבעון ספירת רכוש קבוע, בקרה של ספירות מלאי
- ליווי בסגירת חודש: דוחות, התאמות.
- סיוע בתחומים נוספים במחלקת כספים להחלטת מנהלת חשבונות ראשית
דרישות:
ידע, השכלה,כישורים מיוחדים וניסיון תעסוקתי הנדרשים לתפקיד:
· תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 לפחות- חובה · ניסיון של 3 שנים לפחות בהנהלת חשבונות- חובה · ניסיון מחברה תעשייתית- יתרון משמעותי · ניסיון בעבודה מול ספקים- חובה · אנגלית ברמה טובה, דגש על התכתבות מול ספקים בחו"ל · ניסיון בעבודה באקסל- חובה · ניסיון בתוכנת PRIORITY, SAP – יתרון משמעותי · יכולת עבודה עצמאית ובצוות נכונות לעבודה במשרה מלאה(שעות 8-17, או 7-16)' עבודה היברידית ( יומיים מהבית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לחב' הייטק מובילה בתל אביב - זמינות מידית/ משרה מלאה אם את/ה בעל/ת ניסיון של שנתיים-שלוש בהנהלת חשבונות - זה התפקיד בשבילך! התפקיד כולל טיפול שוטף בהנהח"ש לרבות עבודה מול רו"ח חיצוני וסגירת חודש. משרה מלאה, אפשרות לעבודה היברידית. מיקום - תל אביב , סביבת עבודה צעירה וכיפית
דרישות:
ניסיון של 2-4 שנים בהנהלת חשבונות שליטה בתוכנת פריורטי ובאקסל יכולת עבודה בצוות בעל/ת רמה אישית גבוהה, ראש גדול ויכולת ירידה לפרטים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00066
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|