תיאור תפקיד:
• תמיכה טכנית בכל נושאי המחשוב לעובדי החברה. • התקנה ותחזוקה למחשבים נייחים (כולל חומרה), ניידים, מדפסות, ציוד היקפי ויישומים משרדיים נפוצים. • תחזוקה מלאה של שרתים פיזים ווירטואלים וציודי תקשורת. • ניהול משתמשים בסביבה היברידית, עבודה עם AD ו Microsoft 365. • ניהול מחסן, עבודה מול ספקים חיצוניים. • תמיכה למשתמשים של דואר וואלה.
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בנושאים הבאים: • התקנה, תחזוקה ופתרון תקלות מחשוב חומרה, תוכנה וציוד היקפי. • תמיכה במערכת הפעלה Win 10/11, יישומי Office 365 ואינטרנט לתחנות קצה. • ניהול משתמשים על גבי שרתי Windows לרבות: Active Directory, Sccm. • תפעול וניהול משתמשים ב-Office 365 כולל עבודה בסביבת AZURE • תפעול ועבודה בסביבות השרתים של MICROSOFT • עבודה בצוות Helpdesk בארגון של 100 עובדים ומעלה. • תמיכה פרונטלית ובהשתלטות מרחוק (RDP, AnyDesk). • תפעול מוצרי אבטחת מידע – End point Security, NAC, FW ו-VPNs. • הכרות ועבודה עם שרתי אחסון וNAS. • הכרות עם מערכות וירטואליות (VMWare) • ניהול מתגים בעזרת SSH - יתרון • הסמכה רלוונטית בתחומים לעיל – יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לתפקיד מאתגר ודינמי בארגון גדול ומתפתח דרוש/ה ראש/ת צוות תמיכה טכנית לניהול והובלת מוקד השירות הפנים-ארגוני. התפקיד כולל אחריות מלאה על צוות התמיכה, שיפור תהליכים, עמידה ביעדי השירות ועבודה מול ממשקים רבים בארגון. ניהול מקצועי וניהולי של צוות התמיכה - חניכה, ליווי, פיתוח עובדים ומשוב שוטף. גיוס, קליטה והכשרה של עובדים חדשים. פיקוח על עבודת האחמ"ש/ית וטיפול בפניות מורכבות. אחריות לעמידה ביעדי SLA ושיפור מתמיד של חוויית המשתמש. ניתוח דוחות, זיהוי מגמות וקידום תהליכי ייעול ושיפור. עבודה שוטפת מול ממשקים פנים-ארגוניים והובלת פרויקטים רוחביים. טיפול בתקלות חוזרות והובלת תהליכי מניעה ושיפור. עבודה בסביבה דינמית תחת עומס, עם יכולת תיעדוף גבוהה.
דרישות:
ניסיון קודם כמנהל/ת צוות במוקד תמיכה טכנית / שירות – חובה. יכולת עבודה תחת לחץ וניהול מספר משימות במקביל.יוזמה, יכולת קבלת החלטות ו"ראש גדול". שליטה גבוהה באקסל - חובה. כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ, יכולת כתיבת מסמכים ומצגות. הבנה טכנית והיכרות עם מערכות IT ותמיכה טכנית. יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה מול ממשקים רבים. חשיבה תהליכית ויכולת הובלת תהליכים חוצי-ארגון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB4885
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה המספקת שירותי אינטרנט וטלוויזיה דרוש/ה לתפקיד תמיכה טכנית טלפונית בלקוחות הפרטיים של החברה. תפקיד המשלב אתגר רב וענין. העבודה מתבצעת במשמרות. הכשרה מקצועית על חשבון החברה. רקע טכני - יתרון.
דרישות:
רקע טכני - יתרון. אוריינטציה שירותית. זמינות למשרת משמרות.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-410
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הפעלת עמדת תומך\ת Helpdesk בתמיכה טלפונית למשתמשי מערכות המחשוב של החברה • אחריות לזיהוי ,ניתוח ,ואפיון תקלות מורכבות , טיפולן או הפנייתן לגורם מטפל. • תמיכה טלפונית ב-Office / Win 10 /Win11 , דפדפנים , AVD , VDI ,IOS וכו' • שילוב תמיכה בפתרונות ענן Azure, M365, Intune , Active Directory, MFA , Control Up • ליווי והדרכת משתמשים במערך המחשוב בשימוש בחומרה / תוכנה. • תפעול שוטף של חלק מתהליכי אבטחת מידע • תמיכה טכנית טלפונית למחשבים ניידים ,נייחים , טאבלטים , IPAD , Smartphone ,zero client , מדפסות, פקסים, סורקים, מערכות Teams ומסכי פלזמה וכו' הפעלת עמדת תומך\ת Helpdesk בתמיכה טלפונית למשתמשי מערכות המחשוב של החברה • אחריות לזיהוי ,ניתוח ,ואפיון תקלות מורכבות , טיפולן או הפנייתן לגורם מטפל. • תמיכה טלפונית ב-Office / Win 10 /Win11 , דפדפנים , AVD , VDI ,IOS וכו' • שילוב תמיכה בפתרונות ענן Azure, M365, Intune , Active Directory, MFA , Control Up • ליווי והדרכת משתמשים במערך המחשוב בשימוש בחומרה / תוכנה. • תפעול שוטף של חלק מתהליכי אבטחת מידע • תמיכה טכנית טלפונית למחשבים ניידים ,נייחים , טאבלטים , IPAD , Smartphone ,zero client , מדפסות, פקסים, סורקים, מערכות Teams ומסכי פלזמה וכו'
דרישות:
• תומך\ת טכני במוקד Helpdesk עם ניסיון של שנתיים שלוש שנים • ניסיון בארגונים גדולים- חובה • אסמכה כ – MCITP – יתרון • תקשורת בין-אישית, יכולת הדרכה מרחוק, עבודה עם מערכות CRM לניהול פניות • יחסי אנוש גבוהים ויכולת עבודה בצוות . • יכולת עבודה תחת לחץ ובעומס תקלות רב. • אנגלית רמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3195
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
זמן אמת, הנותנת פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון, מגייסת נציגי/ות תמיכה טכנית שישתלבו בצוות החומרה שלנו. במסגרת התפקיד:א. מתן מענה טכני (טלפוני / צ'אט אונליין / השתלטות מרחוק) ללקוחות החברה על מוצרי החברה (מוצרי חומרה מבוססי תקשורת IP). טיפול בתקלות, ביצוע התקנות תוכנה והגדרתן. ב. קשר שוטף עם טכנאי החברה, בניה ו ניהול של סידור העבודה לטכנאים (במידה ולא ניתן לפתור את התקלה מרחוק). תפקיד מגוון, מעניין, עם הרבה אופציות ללמידה, קידום והתפתחות אישית ומקצועית. משרה מלאה, ימים א-ה 8:00-17:00. מיקום - פתח תקווה (ליד הקניון הגדול והרכבת הקלה) מתאים גם לחיילים/ות משוחררים/ות יוצאי תקשוב / ממר"ם ו/או בעלי הסמכה מתאימה אך ללא ניסיון, המעוניינים/ות להיכנס לעולם הטכני והטכנולוגי, לחברה יציבה ומתפתחת, עם אופציות ללמידה וקידום.
דרישות:
א. שירותיות, יחסי אנוש מעולים, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא - חובה ב. ידע ו/או השכלה בתחום התקשורת והרשתות (CCNA, MCSA וכד') - חובה (אפשרי גם ניסיון צבאי). ג. זמינות לתחילת עבודה מיידית - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00160
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
זמן אמת, הנותנת פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון, מגייסת נציגי/ות תמיכה טכנית שישתלבו בצוות החומרה שלנו. במסגרת התפקיד:א. מתן מענה טכני (טלפוני / צ'אט אונליין / השתלטות מרחוק) ללקוחות החברה על מוצרי החברה (מוצרי חומרה מבוססי תקשורת IP). טיפול בתקלות, ביצוע התקנות תוכנה והגדרתן. ב. קשר שוטף עם טכנאי החברה, בניה ו ניהול של סידור העבודה לטכנאים (במידה ולא ניתן לפתור את התקלה מרחוק). תפקיד מגוון, מעניין, עם הרבה אופציות ללמידה, קידום והתפתחות אישית ומקצועית. משרה מלאה, ימים א-ה 8:00-17:00. מיקום - פתח תקווה (ליד הקניון הגדול והרכבת הקלה) מתאים גם לחיילים/ות משוחררים/ות יוצאי תקשוב / ממר"ם ו/או בעלי הסמכה מתאימה אך ללא ניסיון, המעוניינים/ות להיכנס לעולם הטכני והטכנולוגי, לחברה יציבה ומתפתחת, עם אופציות ללמידה וקידום.
דרישות:
א. שירותיות, יחסי אנוש מעולים, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא - חובה ב. ידע ו/או השכלה בתחום התקשורת והרשתות (CCNA, MCSA וכד') - חובה (אפשרי גם ניסיון צבאי). ג. זמינות לתחילת עבודה מיידית - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00156
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
Priority Software היא מובילה עולמית בפיתוח פתרונות ERP חדשניים וגמישים לעסקים קטנים ובינוניים. עם למעלה מ-30 שנות ניסיון, פיתחה Priority מערכת ERP בתחום המלונאות והתיירות הניתנת להתאמה אישית, המסייעת לבתי מלון לייעל את פעילותן ולהאיץ את הצמיחה העסקית. אנחנו מחפשים Customer Support Representative להצטרף לצוות ה- Support המקצועי שלנו. התפקיד כולל: • מתן מענה ושירות טלפוני ללקוחות שלנו (בתי מלון בארץ ובחול) • אבחון תקלות טכניות, תיעוד והכוונת משתמשים לפתרון • הדרכות וליווי הלקוחות בשימוש נכון במערכת (מרחוק ופרונטלי בבית הלקוח) • שיתוף פעולה עם ממשקים בארגון כמו בודקי תוכנה, אנשי פיתוח ומוצר למתן מענה מלא ללקוחות • העבודה במשרדי החברה, במשרה מלאה, ימים א’–ה’, 08:30–17:30
דרישות:
• ניסיון קודם בתמיכה טכנית או שירות לקוחות בתחום מערכות מידע – חובה • זיקה טכנולוגית והבנה תהליכית טובה • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת למידה מהירה • תואר ראשון במערכות מידע או הכשרה מקצועית רלוונטית – יתרון • היכרות עם בסיסי נתונים (SQL) – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00188
אזור:
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
הגדרת התפקיד : הפעלת עמדת תומך Helpdesk בתמיכה טלפונית למשתמשי מערכות המחשוב של החברה · אחריות לזיהוי ,ניתוח ,ואפיון תקלות מורכבות , טיפולן או הפנייתן לגורם מטפל. · תמיכה טלפונית ב-Office / Win 10 /Win11 , דפדפנים , AVD , VDI ,IOS וכו' · שילב תמיכה בפתרונות ענן Azure, M365, Intune , Active Directory, MFA , Control Up · ליווי והדרכת משתמשים במערך המחשוב בשימוש בחומרה / תוכנה. · תפעול שוטף של חלק מתהליכי אבטחת מידע · תמיכה טכנית טלפונית למחשבים ניידים ,נייחים , טאבלטים , IPAD , Smartphone ,zero client , מדפסות, פקסים, סורקים, מערכות Teams ומסכי פלזמה וכו' · אבחון וטיפול בתקלות תקשורת wan / lan , ADSL , מודמים סלולריים , ISE,טלפוני IP.הגדרת התפקיד : · הפעלת עמדת תומך Helpdesk בתמיכה טלפונית למשתמשי מערכות המחשוב של החברה · אחריות לזיהוי ,ניתוח ,ואפיון תקלות מורכבות , טיפולן או הפנייתן לגורם מטפל. · תמיכה טלפונית ב-Office / Win10 /Win11 , דפדפנים , AVD , VDI ,IOS וכו' · שילוב תמיכה בפתרונות ענן Azure, M365, Intune , Active Directory, MFA , Control Up · ליווי והדרכת משתמשים במערך המחשוב בשימוש בחומרה / תוכנה. · תפעול שוטף של חלק מתהליכי אבטחת מידע · תמיכה טכנית טלפונית למחשבים ניידים ,נייחים , טאבלטים , IPAD , Smartphone ,zero client , מדפסות, פקסים, סורקים, מערכות Teams ומסכי פלזמה וכו' · אבחון וטיפול בתקלות תקשורת wan / lan , ADSL , מודמים סלולריים , ISE,טלפוני IP.
דרישות:
דרישות התפקיד : ·תומך טכני במוקד Helpdesk עם ניסיון של מעל שלוש שנים · ניסיון בארגונים גדולים- חובה · אסמכה כ – MCITP – יתרון · תקשורת בין-אישית, יכולת הדרכה מרחוק, עבודה עם מערכות CRM לניהול פניות · יחסי אנוש גבוהים ויכולת עבודה בצוות . · יכולת עבודה תחת לחץ ובעומס תקלות רב. · אנגלית רמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12704
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מתן מענה לתלונות או בירורים בנוגע לכל תחומי פעילות הקבוצה (השכרה, מכירה, ליסינג).
דרישות:
וורבליות, שירותיות ברמה גבוהה, יכולת התנסחות בכתב ובע"פ ברמה גבוהה, יכולת תעדוף משימות וביצוע מעקב ובקרה, שליטה במערכות אופיס, אנגלית ברמת הבנה.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-00063
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
דרוש.ה תומך.ת טכני.ת בינלאומי.ת: אפליקטיבי.ת לחברה טכנולוגית באזור (ליד חולון)! אנחנו מגייסים איש/אשת Customer Support מנוסה שמחפש.ת מקום יציב להתפתח בו לאורך זמן!
התפקיד הנו מתן תמיכה טכנית ללקוחות ברחבי העולם באמצעות דוא״ל, מערכת ניהול קריאות Zendesk, ושיחות טלפון. התפקיד כולל טיפול בתקלות מורכבות, ניתוח לוגים, והבנה מעמיקה של תהליכי עבודה במערכות SaaS. נדרשת יכולת אנליטית גבוהה לזיהוי שורש התקלה (Root Cause Analysis – RCA), מתן פתרונות יצירתיים, והסבר ברור באנגלית ללקוחות במקרים של שימוש שגוי. תחומי אחריות:
•ניהול קריאות שירות: עבודה עם מערכת Zendesk לניהול פניות, תיעוד מלא של כל שלב בטיפול בתקלה בהתאם ל-SLA (Service Level Agreement). •ניתוח תקלות טכניות: קריאת לוגים (Log Files) ושימוש בכלי ניתוח כמו ElasticSearch, Kibana או דומים לזיהוי בעיות. •אבחון מקור התקלה: הבחנה בין באג במערכת לבין טעות תפעולית מצד המשתמש, כולל תיעוד ב-Bug Tracking. •עבודה מול צוותי פיתוח: פתיחת באגים במערכות TFS / Azure DevOps, צירוף לוגים וצילומי מסך, והעברת מידע מדויק. •תקשורת עם לקוחות: ניסוח תשובות מקצועיות באנגלית, כולל מדריכים, קישורים ל-Knowledge Base, והסברים טכניים ברורים. •תיעוד והעברת ידע: עדכון מסמכי FAQ, יצירת מדריכים לשימוש נכון במערכת, והעברת ידע פנימי (Knowledge Transfer) לצוותים אחרים. •Escalation Process: העברת קריאות מורכבות לרמות תמיכה גבוהות יותר במידת הצורך.
דרישות:
•שליטה מלאה באנגלית (כתיבה ודיבור) – חובה. •ניסיון קודם בתמיכה טכנית / NOC / Helpdesk – ברמת טיר2 ומעלה. •ניסיון בעבודה עם Zendesk – יתרון משמעותי. •היכרות עם מערכות ניהול באגים כמו TFS, Azure DevOps, או דומות. •ידע בקריאת לוגים והבנה של פרוטוקולים נפוצים (HTTP, API Calls, JSON). •היכרות עם מערכות SaaS ותהליכי אינטגרציה. •תודעת שירות גבוהה, סבלנות, ויכולת הסבר מצוינת ללקוחות שאינם טכניים. •נכונות לטווח ארוך, לצמוח ולהתפתח בתוך הארגון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
233944
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למוקד התמיכה של אגף טכנולוגיות מידע דרוש/ה תומך/ת תומך טכני Tier 1 ברחובות מוקד המטפל בכ-30 קריאות ביום בעברית ובאנגלית, ומהווה שלב ראשון בפתרון תקלות של כלל הקמפוס. במסגרת התפקיד תינתן תמיכה טלפונית ופרונטלית במידת הצורך (עמדת קבלת קהל), כולל טיפול בתקלות תוכנה, מערכות הפעלה, ציוד קצה ותקשורת. משרה מלאה במשמרות: 8:00, 9:00, 10:00 (9 שעות)
דרישות:
דרישות:לפחות 6 חודשי ניסיון בתמיכה טכנית טלפונית או שירות טכני צבאי תעודת בוגר קורס מקצועי בתחום המחשוב (או ניסיון צבאי רלוונטי) שליטה גבוהה בעברית ואנגלית בדיבור ניסיון בתמיכה ב-Windows, Outlook, CRM, Office היכרות עם דרייברים, כרטיסי מסך (כולל בדיקת גרסאות), איתור תקלות במסכים מרצדים ניסיון בבדיקת תקשורת (ping), בפקודות CMD ופתרון תקלות חיבור למדפסות הבנה בסיסית בחומרה, דרייברים וציוד קצה יתרון: היכרות עם Linux ו-Mac ניסיון נוסף בתחום התקשורת וחומרה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
11621
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ארגון ממשלתי באזור ירושלים מגייס מנהל/ת מוקד התפקיד כולל: עבודה עם מוקד שירות טלפוני ודיגיטלי במיקור חוץ עבור מערך דיגיטלי רחב, ניהול מוקד תמיכה טכנית קו ראשון לפלטפורמות דיגיטליות, ליווי משתמשים בתהליכים מקוונים, תיאום בין דרגי תמיכה, וביצוע בקרה מקצועית מול אגף טכנולוגיות דיגיטליות ומידע ועוד.
דרישות:
- 4 שנות ניסיון בניהול מוקד שירות בהיקפים גדולים - ניסיון בניהול ספקים חיצוניים מרובי אתרים ותיאום סטנדרטים - ניסיון בעולמות השירות והדיגיטל כולל הדרכה, הטמעה ועבודה עם CRM / BI - ניסיון בניהול וניתוח יעדי ביצוע, בניית בקרות איכות ו-KPIs / NPS - ניסיון בזיהוי צרכים, תקלות חוזרות והפקת דוחות לשיפור
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
151639
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברה הייטק גולבלית דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית (Help Desk) ללא ניסיון תיאור המשרה:רוצים להתחיל את הקריירה שלכם בהייטק? אנו מחפשים נציגי תמיכה טכנית לתפקיד התחלתי עם הזדמנויות צמיחה משמעותיות. התפקיד כולל מענה לפניות משתמשים, פתרון תקלות טכניות בסיסיות, והדרכה על מערכות מחשוב ותוכנות. סביבת העבודה צעירה ודינמית, ותוכלו להיחשף לטכנולוגיות מתקדמות ולרכוש ידע שיקדם אתכם בתחום. אנו מציעים הכשרה מקיפה, כך שאין צורך בניסיון קודם!
דרישות:
• עניין בתחום הטכנולוגיה ורצון ללמוד. • יכולת פתרון בעיות טכניות בסיסיות. • גישה שירותית, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות. • שליטה בסיסית במחשבים ובמערכות הפעלה. • לא נדרש ניסיון קודם – הכשרה וליווי מקצועי מלאים על חשבון החברה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-02260
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מגייסים למוקד תמיכה טכנית של משרד החינוך. עיקר הפונים יהיו מנהלי בתי ספר/רכזים שונים/מורים בעלי הרשאה/מזכירות ומי מטעמם. העבודה תתבצע במוקד הטכני והינה בהשתלטות מרחוק על מחשב של הלקוח ובעצם סיוע בתפעול המערכת, הסברה והתמצאות בה. שעות פעילות המוקד: א-ה 7:30-18:00 משמרות בין 7:30-16:00 / 8:17:00 / 9:00-18:00 שישי לסירוגין 8:00-14:30 שכר מתגמל למתאימים/ות! יש אופציה למשרת אם וסטודנט
דרישות:
ראש גדול יכולת קליטה טובה (מגוון מאוד רחב של נושאים) אחריות אישית, יוזמה, יצירתיות אוריינטציה במקרים מורכבים במערכות המחשוב
היקף משרה:
משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1209
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש.ה HELP DESK מתחיל.ה לארגון רפואי בגבעתיים!
בתפקיד: - ריכוז פניות. - מתן שירות ותמיכה טכנית (רמה TIER1 ו- TIER2) לעובדי הארגון.
5 משמרות בשבוע. 3 משמרות לילה באמצע שבוע (22:00-7:00) + 2 משמרות משתנות (בוקר/ ערב/ לילה) בסופ"ש. עבודה מהבית בלבד!
דרישות:
- אוריינטציה טכנולוגית. - ידע בתקלות OFFICE פשוטות. - שירותיות. - רצון ללמוד ולהתפתח. - מוכוונות לגדול אל תוך עולם ה- IT ותשוקה לתחום התמיכה הטכנית! - ידע ב- AD וב- SHAREPOINT *יתרון* למה כדאי לכם?
- תקבלו הכשרה וכלים מקצועיים על ידי קורס. - הרבה אופציות קידום משמעותיות בתוך הארגון. הזדמנות אמיתית לגדול, להתפתח ולהתקדם בתחום ה- IT. - בונוסים ותנאים מצוינים. - עבודה בצוות איכותי ומקצועי.
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
229425
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|