דרושים בתחום תיאום / תמיכת מכירות

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 27 משרות עבודה בתחום תיאום / תמיכת מכירות

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת מתאמ/ת מכירות.
תיאור תפקיד:
מתאמ/ת המכירות מעניק/ה תמיכה למנהלים במערך המכירות ולנציגי המכירות העובדים בשטח.
הקלדה ועדכון הזמנות, שליחת תעודות וזיכויים ללקוחות עפ"י בקשת נציג המכירות.
עדכון מבצעים של הסוכנים במערכת ה- SAP, הכנה ושליחת חוברת מבצעים לנציגי הלקוחות.
מענה ללקוחות החברה ולצרכנים הסופיים.
תמיכה במנהלי מכירות - הנפקת דוחו"ת, ניהול מגוונים, מעקב אחר תקציבים, חישוב יעדים
תחזוק מחירון מוצרים.
תמיכה בספקים - דוחו"ת מכירה, מעקב אחר מלאים, זמינות בנקודות המכירה.
הזמנות ללא תמורה - מוצרי קד"מ לבקשת מנהלים מסחריים וכיו"ב.
אדמניסטרציה- ניהול קופה קטנה לחטיבה, מעקב אחר חופשות של עובדי החטיבה, הזמנת ציוד משרדי ועוד.
דרישות:
תואר ראשון - יתרון
שליטה מלאה בכל תוכנות ה- OFFICE ובעיקר ב- Excel.
יחסי אנוש מעולים.
אמינות, אחריות ברמה גבוהה, ראש גדול, יכולת פתרון בעיות.
יכולת עבודה בצוות.
יכולת עבודה בתנאי לחץ.
כושר ביטוי מעולה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 159436
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח גדולה דרושים נציגי מכירות של ביטוחי פרט ללקוחות שהשאירו פרטים ומחכים להצעת מחיר.
העבודה בימים א' -ה' במשמרות + שישי לסירוגין
שכר בסיס + בונוסים גבוהים.
20,000 בממוצע.
הגנת שכר 10,000 בחודשים הראשונים!
עבודה כעובד/ת חברה מהיום הראשון
.חדר אוכל, חדר כושר, תחרויות פרסים, אוירה צעירה ודינאמית ואפשרויות קידום
דרישות:
אסרטיביות, הובלת שיחה, ראש גדול.
ניסיון במכירות- יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-899
קרא עוד
תיאור תפקיד:
o  אחריות מלאה על ניהול תהליך הכנת המכרזים על כל שלביהם הכולל: איתור, הכנה, עבודה מול גורמים שונים כגון עו"ד, מח' הכספים, ערבות וכו'), הגשה ומעקב.
o הכנת הצעות מחיר
o דרישות רכש למלאי יבוא ורכש מקומי
o אחריות על ניהול תחום השיווק : (כנסים / תמיכות/ ימי עיון במשרד
ועוד)
o תמיכה שוטפת בסמנכ"לי החטיבות
o עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת הכוללת הדפסות, תיוקים, תיאום ואירוח ישיבות, כיבוד וכו...
דרישות:
* תואר ראשון - חובה
* אנגלית - ברמה גבוהה
*מיומנות עם כלי עבודה Office- אקסל, PPT. WORD
* מיומנויות משא ומתן
*ניסיון בשיווק - יתרון
* ניסיון בעבודה עם פריוריטי – יתרון מובהק
* ניסיון בעבודה עם חברה בינלאומית – יתרון
*תשומת לב לפרטים
*בעל/ת יוזמה וראש גדול
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-358
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
Our team is growing at Scanovate!


We are looking for a motivated and talented sales promotion expert to join our dynamic sales team. In this role you will support the sales team in all operational aspects.

As a sales operations specialist at SCANOVATE you can ...
Coordinating sales forecasting, planning and budgeting processes used within the sales organization
Initiates and strives to maintain high levels of quality, accuracy and process consistency in the planning organization's planning efforts
Supports equal allocation of sales power quotas and ensures that quotas are allocated in the best way to all sales representatives
Works to ensure that all sales organization tasks are assigned and completed on time
Initiates and identifies opportunities for improving sales processes. Works closely with sales management to test the quality of the sales process and prioritizes opportunities for improvement.
Helps sales management understand bottlenecks and process inconsistencies
Monitors the accuracy and effective distribution of sales reports and intelligence essential to the sales organization. Recommends corrections to existing reports, or assists in developing new reporting tools as needed
Monitoring compliance with the sales organization with the standards required to maintain CRM data
דרישות:
To become a sales operations specialist at SCANOVATE you need ...
To be a team player, self-motivated and focused on details, with strong analytical skills and systemic vision.
Two to three years' experience in sales operations in a technical sales environment
Ongoing control of Microsoft Office applications, especially Excel
Proven proficiency in managing analytically rigorous initiatives

Think you’re qualified? We’d love to hear from you!



היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-16
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
אנחנו בקבוצת כלמוביל מזמינים אותך להיות חלק מהמשפחה ולהנות מתנאים יוצאי/ות דופן!
ארוחות, אופציות קידום, ביטוח בריאות, תגמול מצטיינים/ות ואפילו מרצדס ליום החתונה!
איך יראה היום שלך?
פניה טלפונית יזומה ללקוחות החברה במטרה לשמר אותם ע"י מכירת מסלולי רכישה מתקדמים והפנייתם לסוכנויות רכב
קידום עסקאות חדשות של רכבי הקבוצה, מיזמים להגדלת המכירות של הסוכנויות, תוך מתן ערכים מוספים ללקוחות החברה
הגדלת הכנסות החברה בעסקאות מימון וכן מכירת מוצרים נלווים לאחר ביצוע העסקה
עבודה שוטפת מול ממשקים פנים ארגוניים רבים: סוכנויות, מחלקת גביה, שרות לקוחות, פיתוח עסקי, אשראי
דרישות:
ניסיון במכירות חובה
ניסיון בשירות/שימור - יתרון
השכלה בתחום הכלכלה/מימון/מנהל עסקים - יתרון
נשמע מעניין?
שלחו לנו קו"ח ונשמח להכיר
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2354
קרא עוד
תיאור תפקיד:
איש /אשת BACK OFFICE וקידום מכירות
יעיל נוע מגייסת לצוות המכירות איש/אשת BACK OFFICE (העבודה באזור שהם)
אם את /ה מחפש /ת משרה מעניינת, ומאתגרת בסביבת עבודה מהנה, בחברה וותיקה – אולי המשרה הזו תתאים לך.

  • תמיכה באנשי המכירות של החברה (הצעות מחיר /הזמנות/קידום אספקות).
  • מתן שירות ללקוחות החברה.
  • הגדלת תיק הלקוחות
  • עבודה מול מחלקות רוחב (רכש /יבוא /לוגיסטיקה).
דרישות:
  • 2-3 שנות ניסיון בתפקיד דומה בחברה תעשייתית/היי טק - חובה.
  • שליטה מלאה ב- Office - חובה.
  • היכרות עם מערכת ה- SAP - יתרון.
  • פלפל /ית ואנרגטי /ת, אמן /ית בסגירת קצוות וירידה לפרטים הקטנים.
  • בעל /ת גישה שירותית ומכירתית, יכולת עבודה עצמאית ועבודה בצוות.
  • בעל/ת יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות.
  • תואר ראשון - יתרון.
  • הבנה טכנית - יתרון.
  • שליחת קו"ח למייל 
*רק פניות מתאימות תיעננה*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00002
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת רדימיקס חברה גלובלית מובילה בתחומה דרוש /ה פקיד/ת בק אופיס מכירות במסגרת התפקיד:
•פתיחת כרטיסי לקוחות במערכת הSAP.
•הזנת הסכמים למערכת.
•הוצאת חיובים / זיכוים ללקוחות.
•אכיפה ויישום נהלי החברה מול מערך המכירות.
•מתן שירות ותמיכה למנהלי המפעלים ומנהלי
לקוחות.
משרה מלאה 5 ימים בשבוע.
המשרה ממוקמת במתחם הבורסה ברמת גן.
דרישות:
ניסיון בתחום שירות לקוחות - חובה.
דרישות: בעל /ת רקע בהנהלת חשבונות - יתרון, ניסיון
כפקיד /ת הנהלת חשבונות - יתרון.
אסרטיביות, יכולת עבודה תחת לחץ, דיוק וסדר.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: jb-1624
קרא עוד
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל הוצאת הצעות מחיר, בקרה על הזמנות, תיקוני הזמנות, מעקב אחר שרשרת האספקה, עבודה עם ממשקים בארגון כגון אנשי מכירות, גביה, רכש ועוד.
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בשעות 8:00-17:00 עם נכונות לשעות נוספות במידת הצורך.
דרישות:
לפחות שנה ניסיון קודם בתפקיד דומה
ניסיון בעבודה עם מערכת פריוריטי - יתרון משמעותי
אנגלית ברמה טובה - חובה.
יכולת עבודה בצוות, יכולת מתן שרות למגוון רחב של אנשים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 526753
קרא עוד
תיאור תפקיד:
בחברה טכנולוגית ותיקה ומשפחתית,  לתפקיד מתאם מכירות/back office
  • עבודה מול מהנדסי מכירות, 
  • הכנת הצעות מחיר,
  • מחשוב הזמנות,
  • קשר מול הלקוחות, 
  • טיפול בחשבוניות.
  • משרה מלאה עם גמישות קלה בשעות.
דרישות:
  • ניסיון כ back office  במח' מכירות
  • הבנה חשבונאית
  • ניסיון בעבודה מול לקוחות
  • שליטה מלאה ב OFFICE  ובמערכות ERP (סאפ/פריוריטי)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00330
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת Malam Team דרוש/ה נציג/ת שירות לצוות המומחים
התפקיד כולל מענה ללקוחות בטלפון או דרך מייל לקריאות ותקלות, תיאום תקלות מול היומנים של צוות המומחים, עבודה מול קבלני משנה, מעקב משימות מול המומחים.
פעילות חשבונאית כגון קבלה והוצאה של הזמנות רכש, קליטה ואישור חשבוניות.
פעילות עם ממשקים מרובים בתוך הארגון ומחוצה לו
העבודה במשרה חלקית, בשעה 9:00-13:30/9:30-14:00 (גמיש) בימים א’-ה’ בפתח תקווה.
דרישות:
ניסיון בתחום השירות, התפעול או האדמיניסטרציה
יכולת לעבודה רוחבית עם מספר משימות במקביל
נדרשת אנגלית ברמה גבוהה - חובה!
עבודה מול מערכת Priority - יתרון
רקע בסיסי בעולמות ה IT - יתרון
עבודה בממשק מול יצרנים בתחום החומרה ( Dell ,HP , IBM ) - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: 526693
קרא עוד
תיאור תפקיד:
An analytics startup company recruiting an ambitious and professional sales administrator to support the growing sales department with a Varity of daily tasks such as - processes, measurements, tracking, and problem solving.
Responsibilities:
• Own the end-to-end process of tracking the sales funnel and operational metrics and delivering regular insights to the business.
• Maintain procurement and contract records
• Managing the sales data (CRM) and other software programs
• Recognizing, developing, and implementing process improvements within the Sales organization, as well as hand-off processes to Implementation/Onboarding.
• Preparing Quarterly Business Review presentations
• Assisting with the onboarding and training process of new Sales managers.
• Oversee execution of “post-sales” activities including contract management, customer tracking, and cross-functional coordination
• Define weekly, monthly, and quarterly objectives for sales team
• Manage sales contracts, track customers, and coordinate cross-functional activities across departments.
• Develop sales-related resource documents, including training manuals, procedures, and policies.
*This is a full time position, flexible and in an hybrid working model(on site and remote)*

דרישות:
· At least one year of experience in sales operations with proficiency in creating reports, optimizing processes, training new hires, and managing dashboards
· Ability to understand high-level sales strategies, translate them into system and process requirements, and ensure local execution and business impact.
· Advanced Excel skills with a strong understanding of other CRM applications
· A result and success-oriented mentality, conveying a sense of urgency and driving issues to closure
· Strong attention to detail, and superior organizational skills
· Ability to multitask and prioritize to manage multiple projects on tight timelines
· Immediate availability will be considered as an advantage
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
הגנת שכר בשווי 12,000 בשלושה חודשים ראשונים!!!!
חברת הפניקס מגייסת נציגי /ות מכירות לתחום חיים ובריאות
7.5 שעות עבודה ביום.
הכשרה מלאה - על חשבון החברה!
אז למה שווה לכם /ן לבוא לעבוד בהפניקס?
כי אצלנו תיכנסו למקום עבודה שהוא בעצם משפחה, תיהנו מתנאים של עובדי /ות חברה מהיום הראשון, הסכם קיבוצי, כרטיס תן ביס, ביטוח בריאות של הפניקס, אירועי רווחה שווים, HAPPY HOUR בכל שבוע, פרסים, תחרויות, אווירה מטורפת במוקד.
ממוצע שכר 15-20K!
דרישות:
ניסיון במכירות - חובה!
ניסיון במכירות ביטוח - יתרון משמעותי!
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: 50061577
קרא עוד
תיאור תפקיד:
At Infinidat, we help enterprises and service providers empower their data-driven competitive advantage at scale. We are a leading provider of enterprise-class storage solutions. The company’s software-focused architecture delivers sub-millisecond latency, full availability, and scalability with a significantly lower total cost of ownership than competing storage technologies.

We are looking for an experienced, enthusiastic and highly motivated Regional Sales Systems Engineer. In this role, you will be the presales expert in a team selling storage solutions to HiTech, Government, Cloud Service Providers and Enterprise Accounts. We offer you a rare opportunity to become a part of one of the world's leading teams and drive the success of our products. This role requires moderate travel to customer sites.
דרישות:
    Candidates must have very strong technical communication skills (both verbal and written), a positive attitude and strong team spirit as well as;
    At least 5 years of experience in supporting the sales of enterprise storage, networking or systems solutions to a combination of large enterprise accounts and data centers.
    Deep storage experience and understanding in SAN, NAS and cloud storage.
    Data Protection and Backup experience - Advantage
    Deep technical knowledge of applications and operating system environments (Linux, Windows and Virtualization platforms) and their integration within the enterprise storage industry.
    Excellent verbal and written communication in English
    Ability to analyze clients' technical and business priorities, and how they relate to the INFINIDAT solution set.
    Demonstrable experience in contributing significant portions and/or leading responses to RFPs, RFQs and RFIs.
    Knowledge of major storage technologies (e.g. EMC, HDS, NetApp, HP, IBM etc.) and ability to handle competitive situations.
    Willingness to travel abroad
    Advantage - BSc in CS, EE or other technical degree and/or equivalent experience.

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00152
קרא עוד
תיאור תפקיד:
קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן או כזכיין? רק ב AC נכסים
- רשת נדל"ן ארצית - AC נכסים.
- מתמחה בתיווך, שיווק וייעוץ בנדל"ן בפריסה ארצית.
- ניתן להשתלב כסוכנים או כזכיינים במסלול "הכל כלול".
- לא נדרש ידע/ניסיון קודם.
- משרד ראשי - מגדלי עזריאלי ת"א.
- הצטרפו להכשרה משולבת ויוקרתית בשני שלבים:
* שלב עיוני המקנה רישיון תיווך במקרקעין מטעם משרד המשפטים.
* שלב מעשי בתחום שיווק ומכירות בנדל"ן המקנה תעודת יועצי נדל"ן בכירים.
* לסוכנים מצטיינים תינתן במהלך השת"פ השתלמויות בתחום עיצוב הפנים,
משכנתאות והשקעות בנדל"ן.
- שת"פ מובטח ברשת באזור מגוריכם כיועצי נדל"ן בכירים.
יתרונות המשרה:
* חבילות פרסום הזהב בשווי אלפי שקלים ע"ח הרשת.
* עסקה אחת שוות ערך ל - 6 משכורת של שכירים.
* 80% משלבי העסקה מתבצעים ע"י הרשת.
* ללא הוצאות פרסום ועבודות דפוס. (למעט דמי חבר).
* ללא התנגשות בין סוכנים על אותו נכס.
* קשרים ותיקים עם בנקים, עורכי דין ורשויות מקומיות.
* חשיפה גלובלית, ברשתות חברתיות ובמדיות השונות.
* ליווי הסוכנים ע"י הרשת עד להצלחתם.
לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70.
דרישות:
אמינות, מוטיבציה גבוהה ורצון אמיתי לשינוי.
לא נדרש ידע / ניסיון קודם.
זכיינים - "מסלול הכל כלול":
כל העלויות השוטפות ע"ח הרשת-למעט אחזקת משרד.
- רכישת הזיכיון כוללת:
*חבילות פרסום יוקרתיות.
*הקמת משרד מפואר ומאובזר.
*עמלות גבוהות מעסקאות הזכיין וסוכניו.
*הכנסות קבועות מאפיקים נוספים.
*גיוס והכשרה של יועצי הנדל"ן ע"י הרשת.
*מנהלות משרד לניהול שוטף.
לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70.
למה אתם מחכים? הצטרפו עכשיו להצלחה!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00022
קרא עוד
תיאור תפקיד:
** תנאים טובים למתאימים**
לחברה מסחרית, ותיקה ומובילה בתחום יבוא יצוא של רכיבי אלקטרוניקה דרוש /ה מתאם /ת רכש ומכירות. התפקיד כולל עבודה מול קניינים בחברות מקומיות וכן קשר מול ספקים מחו"ל ובארץ, הזנת הצעות, הזמנות, הזמנות רכש ועוד במערכת ERP, עבודות אדמינסטרטיביות שונות. ימי עבודה א'-ה', שעות עבודה 08:00-17:00.
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
אנגלית ברמת שפת אם (דיבור וכתיבה) - יתרון.
ניסיון בעבודה עם מערכת ERP – חובה. SAP BUSINESS ONE - יתרון.
ניסיון בתחום היבוא /רכש - יתרון.
רקע טכני - יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2022
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!