דרושים בתחום תיאום / תמיכת מכירות

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 22 משרות עבודה בתחום תיאום / תמיכת מכירות

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת שרות לקוחות

פקיד/ת שרות לקוחות

חברה דסקרטית

24/05/2025

תיאור תפקיד:
לחב' תעשייתית קטנה מקסימה ומצליחה באזור ברקן דרוש/ה פקיד/ת שרות לקוחות
מענה טלפוני כולל הוצאת שיחות
ניהול שיחות מורכבות
ניהול מעקב אחר משימות
משרה מלאה 8:00-17:00
דרישות:
אורינטציה לעבודה על מחשב
שירותיות
חייכנות ונמרצות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00331
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/אשת מכירות לתיאום פגישות

איש/אשת מכירות לתיאום פגישות

RecruitX

24/05/2025

תיאור תפקיד:
לחברת נדל"ן באזור השרון דרוש/ה איש/אשת מכירות לתיאום פגישות. 
התפקיד כולל: 
הוצאה וקבלה של שיחות מול לקוחות פוטנציאליים שמגיעים ממוקד טיוב נתונים של החברה.
שעות עבודה 10:00-17:00 א-ה ללא שישי!
ישנה גישות בתחבורה ציבורית
ממוצע שכר 15000 ללא תקרת גג
אפשרויות קידום מקצועיות בתחום הנדל"ן .
בונוס התמדה אחרי 3 חודשים של 7000.
דרישות:
יכולת וורבלית גבוהה,
ניסיון במכירות- יתרון
ניסיון בתיאום פגישות- יתרון.
ניסיון מעולם הנדלן-יתרון
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-3537
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מטייב/ת שיחות - עבודה מהבית

מטייב/ת שיחות - עבודה מהבית

RecruitX

24/05/2025

תיאור תפקיד:
לחברת נדל"ן מובילה דרוש/ה נציג/ת טיוב שיחות
עבודה מהבית - ללא ימי שישי, שעות עבודה נוחות 10:00-16:00
התפקיד כולל הוצאת שיחות יוצאות ללקוחות פוטנציאלים
נדרשות יכולות מכירה, וורבליות ואחריות אישית לעבודה עצמאית
המועמד/ת המתאימ/ה יעברו קורס הכשרה במשרדי החברה בהרצליה
ניתן מענק התמדה בסך 4000 ₪ לאחר 3 חודשי עבודה
שכר גבוה ומתגמל + בונוסים!
מתאים למשרת הורה
דרישות:
יכולת מכירתית/ניסיון קודם בתפקיד דומה - חובה
נכונות לעבודה לטווח הארוך
יכולות וורבליות
אחריות אישית
גישה למחשב וחיבור לאינטרנט
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: JB-4111
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מתאם/ת פגישות –לחברה פיננסית גדולה ! משרה התחלתית ללא ניסיון

דרוש/ה מתאם/ת פגישות –לחברה פיננסית גדולה ! משרה התחלתית ללא ניסיון

קבוצת פיננסים לישראל

24/05/2025

תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית גדולה בתחום המשכנתאות דרוש/ה מתאם/ת פגישות עם אוריינטציה שיווקית, יכולת שכנוע וכישורי תקשורת מצוינים.
התפקיד כולל יצירת קשר עם מתעניינים אשר השאירו פרטים בעקבות קמפיינים במדיה (רדיו, רשתות חברתיות ועוד) ותיאום פגישות בהתאם ללוח זמנים מסודר.
העבודה מבוססת על לידים חמים בלבד.
אין צורך בניסיון קודם - הכשרה על חשבון החברה.
מיקום: מגדלי ב.ס.ר רמת גן
היקף משרה: ימים א’-ה’
שעות העבודה: 9:00-17:00 (קיימת גמישות בשעות).
דרישות:
כישורי שיחה מצוינים ויכולת שכנוע
יכולת זיהוי צרכי הלקוח והתאמת המסר בהתאם
גישה חיובית, אנרגטית ושיווקית
ניסיון קודם בתיאום פגישות/שיווק טלפוני – יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1435
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת תיקי לקוחות

מנהל/ת תיקי לקוחות

ODIS Treating Water for Life

24/05/2025

תיאור תפקיד:
לקבוצת אודיס העוסקת בתכנון, ייצור והקמת מתקנים לטיפול במים בארץ ובחו"ל, דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות למערך השיווק הבינלאומי של החברה.
העבודה כוללת: ניהול לקוחות קיימים - מתן הצעות מחיר, הזמנות, שימור והגדלת נפח פעילות.
עבודה מרתקת ודינמית . משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה.

דרישות:
ניסיון של כחמש שנים לפחות בניהול תיקי לקוח או תמיכת מכירות מתקדמת במחלקת שיווק/ניהול לקוחות
שליטה מלאה בתוכנת פריוריטי 
אנגלית ברמת שפת אם
שפות נוספות – יתרון
השכלה אקדמאית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00008
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת תיקי לקוחות

אחראי/ת תיקי לקוחות

גטר גרופ

24/05/2025

תיאור תפקיד:

 לגטר גרופ דרוש/ה אחראי/ת תיקי לקוחות משרד לתחום הדפוס
ביצוע מכירות טלפוניות אל מול בעלי עסקים, ליווי הלקוח מרגע ביצוע ההזמנה, שימור לקוחות.
פעם בחודש יציאה אל הלקוחות לצורך גביית תשלום


דרישות:

יכולת ורבלית טובה
ניסיון במכירות
שעות עבודה 8-17
העבודה בפ"ת
מדובר במכירות טלפוניות ולא שטח
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2751
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת Back Office מכירות - שוהם+חיפה

פקיד/ת Back Office מכירות - שוהם+חיפה

ג ברס שיווק

24/05/2025

תיאור תפקיד:
כללי :
ה – Back office הינה חוליה חשובה במערך המכירות והשירות של החברה, התפקיד חיוני להבטחת התנהלות חלקה ויעילה של תהליך המכירה ועמידה ביעדים כמותיים ואיכותיים שיקבעו על ידי הנהלת החברה לרבות קידום מכירות, ניהול ומעקב אחר הזמנות, הפקת דו"חות, תיאום אספקות מול גורמים פנימיים וחיצוניים, תמיכה במנהלי תיקי לקוחות ומנהל צוות מכירות, מענה ללקוחות, סיוע בתהליך הגבייה.

הגדרת תפקיד ותחומי פעילות ואחריות :
· ניהול הזמנות – טיפול בהזמנות לקוחות, הכנסת הזמנות למערכת והעברתן לטיפול לוגיסטי, מעקב אחר סטטוס ההזמנות ועדכון הלקוחות וסוכני המכירות.
· תיאום מול גורמים פנימיים בתוך החברה – עבודה מול מחלקת הלוגיסטיקה והמחסן, רכש וכספים על מנת להבטיח שההזמנות מתבצעות ומסופקות ללקוחות בזמן או עדכון הלקוח על חוסר או עיכוב באספקה.
· תמיכה באנשי המכירות – הכנת הצעות מחיר ומידע משלים ( חומר שיווקי / מפרטים טכניים / אישורים והסמכות ) ושליחה ללקוח, תיאום פגישות.
· מענה ללקוחות – טיפול בשאלות ובקשות של לקוחות החברה ומענה תפעולי ומכירתי.
· קידום מכירות טלפוני – יצירת קשר עם לקוחות החברה ( קיימים ופוטנציאליים ) באמצעות שיחת טלפון במטרה לעודד ולהגדיל רכישת מוצרים מסל המוצרים בחברה.
· שימור לקוחות קיימים – שיחות יזומות ללקוחות פעילים לצורך זיהוי צרכי הלקוח ומתן פתרונות בזמן אמת ( Pro Active ).
· השלמת עסקאות והזדמנויות מכירה – סיוע לסוכן השטח בסגירת המכירה מול הלקוח תוך מעקב יומי (Follow up) אחר הצעות מחיר פתוחות והזדמנויות שונות.
· סיוע בתהליך הגבייה מלקוחות – בדיקה יזומה של מצב חשבון הלקוח תוך שיתוף פעולה עם מחלקת הכספים, יצירת קשר עם הלקוח להסדרת התשלום במקרה של חוב פתוח / פיגור או בכל נושא כספי אחר ולוודא את קבלת התשלום.
· תיאום פגישות וסיוע בהכנת ביקורי לקוחות בחברה.
דרישות:
· ניסיון קודם והיכרות עם תהליכי מכירה, ניהול הזמנות ושירות לקוחות - חובה !
· ניהול משימות ודיוק בפרטים ושמירה על תיעוד שיטתי במערכת – יתרון
· היכרות עם מערכת Priority ו – Excel – יתרון
· אנגלית ברמה טובה.
· רמת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות – חובה
· יכולת עבודה בסביבה דינמית עם מספר משימות במקביל תוך עמידה בזמנים ויעדים – חובה
· יחסי אנוש טובים – חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00007
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית עמלות סוכנים

רפרנט/ית עמלות סוכנים

המימד השלישי גיוס והשמה 3

24/05/2025

תיאור תפקיד:
לצוות עמלות בבית הסוכן המוביל בתחום הפיננסים והפנסיה, דרוש /ה רפרנט/ית עמלות סוכנים.
תותח /ית אקסל, עם ראש גדול, אחריות אישית, דיסקרטיות ותשומת לב לפרטים!
התפקיד כולל מעורבות ישירה בישיבות ניהול, ריכוז וניתוח נתונים מרכזיים, וקידום פרויקטים עם השפעה אמיתית.
העבודה במשרה מלאה במשרדינו באזה"ת סגולה בפתח תקוה.
סביבת עבודה צעירה ונעימה, חדר כושר לשימוש העובדים /ות ועוד פינוקים!
דרישות:
שליטה מלאה ומתקדמת באקסל כולל נוסחאות, גרפים וטבלאות דינמיות
רקע כלכלי/ פיננסי/ תו"נ - יתרון משמעותי
יכולת ניתוח נתונים חדה וביצועיסטיות מוכחת
יכולת ללמוד מהר ולהסתגל לשינויים
סדר וארגון ברמה גבוהה, עם דיוק ויכולת לעבודה מדוקדקת ויסודית
יכולת לעבודה עצמאית לצד שיתוף פעולה עם קבוצות וצוותים
מיומנויות בינאישיות ותקשורת ברמה גבוהה, כולל ראייה רחבה ותודעת שירות
יכולת ביטוי בכתב ובע"פ ברמה גבוהה
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00086
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Sales Operations

Sales Operations

TOP SOFT

24/05/2025

תיאור תפקיד:
לחברת הייטק בת"א דרוש/ה Back Office/Sales Operations.
· תמיכה באנשי המכירות והכספים בכל ההיבטים התפעוליים והלוגיסטיים בתהליך המכירה
· טיפול תפעולי בהזמנות לאורך כל השלבים החל מפתיחת ההזמנה ועד האספקה ללקוח
· מעקב אחר פרוייקטים ומשימות בתחום המכירות ללקוחות קיימים
· הכנה וניתוח דוחות ומידע לגבי תהליכי מכירה, תוצאות המכירות ושדרוגים
· תמיכה בכספים בכל מה שקשור למכירות (פתיחת ספק, הזמנות, דוחות גבייה וכו’)
· מתן מענה ללקוחות בנוגע להצעות מחיר, עדכון הזמנה, ניהול תשלומים וגבייה
· משרה מלאה בימים א’-ה’ 09:00-18:00 ברמת החייל ת"א
דרישות:
• אנגלית כתיבה וקריאה חובה!
• אוריינטציה מכירתית - חובה
• ניסיון קודם בתפקיד דומה - יתרון.
• שליטה בתוכנות אופים PP,EXCEL
• הכרה עם מערכת CRM (יתרון! Dynamics)
• יכולת התנסחות טובה בכתב ובעל פה
• תודעה שירות ברמה גבוהה – חובה
• יכולת עבודה עצמאית ובצוות
* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 12277
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתאם/ת פגישות מכירה למגזר העסקי

מתאם/ת פגישות מכירה למגזר העסקי

זמן אמת

24/05/2025

תיאור תפקיד:
לחברת תוכנה בפתח תקווה דרוש/ה מתאם/ת פגישות ( SDR / BDR ), כחלק מצוות המכירות.
  • אפשרי כמשרה מלאה (ימים א-ה, 8-17) או כמשרה חלקית ( ימים א'-ה' 9:00-15:00).
  • מיקום: בפתח תקווה (ליד הקניון הגדול והרכבת הקלה).

מסגרת התפקיד:
1. יצירת קשר טלפוני יזום עם לקוחות פוטנציאליים (B2B).
2. מציאת איש/ת הקשר הרלוונטי אצל הלקוח.
3. להציע ללקוחות את מוצרי החברה (חימום הליד).
4. תיאום פגישה ללקוח מול איש המכירות לקבלת פרטים נוספים.

מתאים גם לסטודנטים/ות ולהורים.
דרישות:
  • יכולות מכירתיות ויחסי אנוש מעולים - חובה
  • שליטה בישומי מחשב ו-EXCEL  - חובה

היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-00119
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

20,000 ש״ח גם ללא ניסיון + 10,000 ש״ח הגנת שכר

20,000 ש״ח גם ללא ניסיון + 10,000 ש״ח הגנת שכר

רזומה שירותי השמה בע"מ

24/05/2025

תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח גדולה דרושים נציגי מכירות של ביטוחי פרט ללקוחות שהשאירו פרטים ומחכים להצעת מחיר.
העבודה בימים א' -ה' במשמרות + שישי לסירוגין
שכר בסיס + בונוסים גבוהים.
20,000 בממוצע.
הגנת שכר 10,000 בחודשים הראשונים!
עבודה כעובד/ת חברה מהיום הראשון
.חדר אוכל, חדר כושר, תחרויות פרסים, אוירה צעירה ודינאמית ואפשרויות קידום
דרישות:
אסרטיביות, הובלת שיחה, ראש גדול.
ניסיון במכירות- יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-899
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן / כזכיין

קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן / כזכיין

AC נכסים

24/05/2025

תיאור תפקיד:
קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן או כזכיין? רק ב AC נכסים
- רשת נדל"ן ארצית - AC נכסים.
- מתמחה בתיווך, שיווק וייעוץ בנדל"ן בפריסה ארצית.
- ניתן להשתלב כסוכנים או כזכיינים במסלול "הכל כלול".
- לא נדרש ידע/ניסיון קודם.
- משרד ראשי - מגדלי עזריאלי ת"א.
- הצטרפו להכשרה משולבת ויוקרתית בשני שלבים:
* שלב עיוני המקנה רישיון תיווך במקרקעין מטעם משרד המשפטים.
* שלב מעשי בתחום שיווק ומכירות בנדל"ן המקנה תעודת יועצי נדל"ן בכירים.
* לסוכנים מצטיינים תינתן במהלך השת"פ השתלמויות בתחום עיצוב הפנים,
משכנתאות והשקעות בנדל"ן.
- שת"פ מובטח ברשת באזור מגוריכם כיועצי נדל"ן בכירים.
יתרונות המשרה:
* חבילות פרסום הזהב בשווי אלפי שקלים ע"ח הרשת.
* עסקה אחת שוות ערך ל - 6 משכורת של שכירים.
* 80% משלבי העסקה מתבצעים ע"י הרשת.
* ללא הוצאות פרסום ועבודות דפוס. (למעט דמי חבר).
* ללא התנגשות בין סוכנים על אותו נכס.
* קשרים ותיקים עם בנקים, עורכי דין ורשויות מקומיות.
* חשיפה גלובלית, ברשתות חברתיות ובמדיות השונות.
* ליווי הסוכנים ע"י הרשת עד להצלחתם.
לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70.
דרישות:
אמינות, מוטיבציה גבוהה ורצון אמיתי לשינוי.
לא נדרש ידע / ניסיון קודם.
זכיינים - "מסלול הכל כלול":
כל העלויות השוטפות ע"ח הרשת-למעט אחזקת משרד.
- רכישת הזיכיון כוללת:
*חבילות פרסום יוקרתיות.
*הקמת משרד מפואר ומאובזר.
*עמלות גבוהות מעסקאות הזכיין וסוכניו.
*הכנסות קבועות מאפיקים נוספים.
*גיוס והכשרה של יועצי הנדל"ן ע"י הרשת.
*מנהלות משרד לניהול שוטף.
לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70.
למה אתם מחכים? הצטרפו עכשיו להצלחה!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00022
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות פרונטלי חברה יוקרתית בתל אביב

דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות פרונטלי חברה יוקרתית בתל אביב

Cristalino

24/05/2025

תיאור תפקיד:
מענה טלפוני או פרונטלי ללקוחות החברה וטיפול מקצה לקצה עד לסגירת הפנייה.
• טיפול בפניות יזומות של לקוחות מערוצים דיגיטליים (ווטצאפ/מייל).
• עבודה עם מערכות ממוחשבות (CRM).
• עבודה מול ממשקים שונים בארגון ובאווירה משפחתית.
דרישות:
ניסיון קודם בשירות לקוחות.
• אוריינטציה שירותית.שליטה במכשירי בדיקה טכניים ואיתור תקלות.
• יכולת עבודה עצמאית.גישה שירותית ויחסי אנוש מצוינים.
• - בעל/ת מוטיבציה לעבודה לטווח ארוך.
• - המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: לפי שעות
קוד משרה: 763649
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג/ת פיתוח מכירות - משרה חלקית

נציג/ת פיתוח מכירות - משרה חלקית

מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית

24/05/2025

תיאור תפקיד:
מרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח) דרוש/ה נציג/ת פיתוח מכירות
מטח הינו חברה לתועלת הציבור הפועל לקידום מערכת החינוך בישראל באמצעות שילוב טכנולוגיה ופדגוגיה. מטח שואף להעניק לכל תלמיד הזדמנות ללמוד בסביבת למידה מתקדמת, המשלבת טכנולוגיה ופדגוגיה עדכניות ועשירות בתוכן איכותי – סביבת למידה שתציב את התלמידים בחזית הידע ותכין אותם למאה ה-21 כאזרחים תורמים מבחינה יצרנית, ערכית וחברתית.

התפקיד כולל יצירת לידים להגדלת הזדמנויות המכירה
הנציג יכיר את מוצרי מטח שהוא אחראי למכור ויבצע שיחות עם רכזי מקצוע ומורים באופן יומיומי להצגתם במטרה לייצר הזדמנויות באמצעות קביעת פגישות למנהלי המכירות

תיאור התפקיד
:
- קביעת פגישות עבור מכירות + מדריכים פדגוגיים לטובת חשיפות של מוצרים חדשים
- עמידה ביעדים אישיים/צוותיים שיוגדרו לתפקיד
- תמיכה במסעות לקוח שיווקיים
- הכנה ושליחה של הצעות מחיר
- ניהול מערך ההזדמנויות
- טיוב מידע
דרישות:
- ניסיון במכירות טלפוניות ויצירת לידים – חובה
- אוריינטציה טכנולוגית – חובה
- ניסיון בעבודה עם מערכות CRM - יתרון
- יכולת בין אישית גבוהה
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
- יכולת עבודה תחת לחץ
- כושר ביטוי גבוה וייצוגיות (בעל פה ובכתב)
- עברית/ערבית יכולת דיבור וכתיבה ברמת שפת אם

משרה חלקית מתוך משרדי הארגון ברמת אביב.
היקף משרה: משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: 1560
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג/ת בק אופיס לחברת Medical Device

נציג/ת בק אופיס לחברת Medical Device

Gal HR - השמה בתחומי המדיקל, פיננסים ובכירים

24/05/2025

תיאור תפקיד:
לחברה בתחום ה-Medical Device דרוש/ה נציג/ת בק אופיס
במסגרת התפקיד: מתן תמיכה אדמינסטרטיבית למחלקת המכירות, טיפול בהזמנות, קריאות שירות, הנפקת הצעות מחיר, חשבוניות ועוד.
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד דומה.
- ניסיון במערכת Priority / SAP.
- שליטה טובה ביישומי Office ו-Excel בפרט.
- כושר ביטוי גבוה, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 17187
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - ראש העין
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!