תיאור תפקיד:
כללי : ה – Back office הינה חוליה חשובה במערך המכירות והשירות של החברה, התפקיד חיוני להבטחת התנהלות חלקה ויעילה של תהליך המכירה ועמידה ביעדים כמותיים ואיכותיים שיקבעו על ידי הנהלת החברה לרבות קידום מכירות, ניהול ומעקב אחר הזמנות, הפקת דו"חות, תיאום אספקות מול גורמים פנימיים וחיצוניים, תמיכה במנהלי תיקי לקוחות ומנהל צוות מכירות, מענה ללקוחות, סיוע בתהליך הגבייה. הגדרת תפקיד ותחומי פעילות ואחריות : · ניהול הזמנות – טיפול בהזמנות לקוחות, הכנסת הזמנות למערכת והעברתן לטיפול לוגיסטי, מעקב אחר סטטוס ההזמנות ועדכון הלקוחות וסוכני המכירות. · תיאום מול גורמים פנימיים בתוך החברה – עבודה מול מחלקת הלוגיסטיקה והמחסן, רכש וכספים על מנת להבטיח שההזמנות מתבצעות ומסופקות ללקוחות בזמן או עדכון הלקוח על חוסר או עיכוב באספקה. · תמיכה באנשי המכירות – הכנת הצעות מחיר ומידע משלים ( חומר שיווקי / מפרטים טכניים / אישורים והסמכות ) ושליחה ללקוח, תיאום פגישות. · מענה ללקוחות – טיפול בשאלות ובקשות של לקוחות החברה ומענה תפעולי ומכירתי. · קידום מכירות טלפוני – יצירת קשר עם לקוחות החברה ( קיימים ופוטנציאליים ) באמצעות שיחת טלפון במטרה לעודד ולהגדיל רכישת מוצרים מסל המוצרים בחברה. · שימור לקוחות קיימים – שיחות יזומות ללקוחות פעילים לצורך זיהוי צרכי הלקוח ומתן פתרונות בזמן אמת ( Pro Active ). · השלמת עסקאות והזדמנויות מכירה – סיוע לסוכן השטח בסגירת המכירה מול הלקוח תוך מעקב יומי (Follow up) אחר הצעות מחיר פתוחות והזדמנויות שונות. · סיוע בתהליך הגבייה מלקוחות – בדיקה יזומה של מצב חשבון הלקוח תוך שיתוף פעולה עם מחלקת הכספים, יצירת קשר עם הלקוח להסדרת התשלום במקרה של חוב פתוח / פיגור או בכל נושא כספי אחר ולוודא את קבלת התשלום. · תיאום פגישות וסיוע בהכנת ביקורי לקוחות בחברה.
דרישות:
· ניסיון קודם והיכרות עם תהליכי מכירה, ניהול הזמנות ושירות לקוחות - חובה ! · ניהול משימות ודיוק בפרטים ושמירה על תיעוד שיטתי במערכת – יתרון · היכרות עם מערכת Priority ו – Excel – יתרון · אנגלית ברמה טובה. · רמת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות – חובה · יכולת עבודה בסביבה דינמית עם מספר משימות במקביל תוך עמידה בזמנים ויעדים – חובה · יחסי אנוש טובים – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: קבלת הזמנות במייל, טלפון והעברתם למערכת חשבשבת מענה טלפוני טיפול ומעקב אחרי הזמנות הפקת דוחות רכש פנים ימים א-ה שכר - 8,000 - 9,000 ש"ח לאחר שנת ותק אחת -משכורת 13 הפסקה בתשלום ארוחת צהריים בסבסוד
דרישות:
ידע במחשבים, יתרון להיכרות עם חשבשבת. תודעת שירות דיוק
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3178
אזור:
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום היבוא והפצת כימיקלים דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות. ניהול כל ממשק העבודה מול הלקוחות ביחידה, אחריות לשביעות רצון לקוחות, קשר עם צוות תפעול ומכירות - בתוך היחידה העסקית, ניהול ההפצה המקומית ופיקוח על הביצועים,
דרישות:
מה תעשה/י בתפקיד? 1. הנפקת הצעות מחיר והזמנות מכירה 2. ניהול העניינים השוטפים הקשורים לשירות לקוחות. 3. מעקב אחר פריטים פתוחים. 4. תיעוד של כל ההיבטים הקשורים ללקוח ב- salesforce. 5. תמיכה בהיבטים הקשורים לBack Office דרישות:ניסיון של 4 - 3 שנים בתפקידי שירות לקוחות ניסיון בניהול אחרים - יתרון אנגלית ברמה גבוהה ניסיון עם Oracle ERP - יתרון ידע מוחלט ב-Microsoft365 נכונות לעבודה במשרה מלאה במשרד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3048
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום הלימודים דרוש/ה רכז/ת הדרכה והזנת תוכן. במסגרת התפקיד: תפעול והעלאת תכנים למערכות ייעודיות בתחום הלימודים - העלאת ועריכת תכנים הדרכת קורסים לנציגי מוקד חניכה ומשובים לנציגים הדרכה שוטפת של הנציגים משרה מיידית והיברידית אפשרות למשרה של 7-8 שעות או משרה מלאה מקום העבודה: מתחם הבורסה, רמת גן – כ-10 דקות הליכה מתחנת רכבת סבידור
דרישות:
ניסיון של שנה עד שנתיים בהדרכה במוקד מכירות או בהדרכה/הטמעה בגוף מסחרי - יתרון נסיון הדרכתי מהצבא - יכול להתאים. יכולת עבודה עצמאית, סדר וניהול זמנים - חובה ניסיון במערכות לניהול תוכן
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-1259
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
סוכנות ביטוח צעירה ומשפחתית העוסקת בתחום ביטוחי הפרט : חיים, בריאות , מחלות ותאונות אישיות מגייסת נציג/ת תיאום פגישות. במסגרת התפקיד:1. תיאום פגישות למכירות ביטוח - טלמיטינג 2. עבודה על DATA קרה. 3. משרה מלאה/חלקית 4. עבודה בחולון • עבודה בצוות מגובש ואיכותי. • שכר בסיס + בונוסים • תנאים טובים ( נופשי חברה , ימי גיבוש ועוד...) • אופציות קידום למתאימים
דרישות:
שירותית, יכולת ורבלית, רצינות. הגדלת ראש ונכונות לעבודה לטווח הארוך, הכרת מוצרי ביטוח הבריאות -יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-1298
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מי אנחנו? אחת מחברת ה- IT והתקשורת המובילות בישראל, המספקת מגוון שירותים ללקוחות עסקיים העוסקים במגוון תחומים. אנחנו עוסקים בעולמות של שירותי מחשוב וענן, פתרונות אבטחת מידע, פתרונות גיבוי ו- DR, תקשורת, דאטה, אירוח בחוות שרתים ועוד. בבעלותנו 5 חוות שרתים, 2 חברות בנות שהן זרועות הענן שלנו בAWS וב AZURE, וכבל תת ימי שמחבר בינינו לבין העולם! העובדים והעובדות שלנו רוכשים ידע על המוצרים הטכנולוגיים המובילים של היצרנים הגדולים במשק כמו Microsoft, CISCO, Juniper, Fortinet, F5 ועוד רבים וטובים, באמצעותם מייצרים ללקוחות החברה פתרונות ושירות טכנולוגי מובילים, המסייעים בשלל התהליכים העסקיים. בזק בינלאומי מגייסת אחראי/ת תוכניות שותפים Microsoft–לעבודה ישירה מול היצרן Microsoft במטרה למקסם את הפעילות, היעילות והרווחיות הנוצרת כתוצאה ממנה. מדובר בתפקיד משמעותי הכרוך בניהול תוכנית השותפים של בזק בינלאומי ביצרן . Microsoftהתוכנית כוללת בתוכה את ההסמכות הנדרשות ,ניהול Compliance,ומעקב על ההכנסות והרווחיות. כמו כן, אחריות על עריכת כנסים ווובינרים, יצירת שיתופי פעולה עם היצרן Microsoft בכדי לחשוף את הלקוחות ליכולות של בזק בינלאומי ביצרן . במסגרת התפקיד, עבודה בצמוד לגופי המכירה הפנימיים והחיצוניים- המשווקים, ועם ממשקים נוספים בחברה, כגון: כספים, דליברי ושירות, טכנולוגיות ועוד. התפקיד כולל ניתוח ומדידת הנתונים הקיימים אצל הלקוחות, הדרכה וחניכה של גורמי המכירה בקרב המשווקים, וזיהוי הזדמנויות ומנועי צמיחה חדשים.
דרישות:
היכרות וקשרים עם ממשקים רלוונטיים בעולמות הIT- חובה ניסיון בניהול מוצר/ ניהול תוכניות שותפים מול יצרנים בולטים מתחום הIT- חובה שליטה בשפה האנגלית- לרבות הבנת טקסטים וביטוי בכתב ובעל פה- חובה היכרות מעמיקה עם תוכנית השותפים של מיקרוסופט -יתרון משמעותי ידע מוכח בפתרונות מייקרוסופט כדוגמת Microsoft365, Azure, TEAMS- יתרון משמעותי ניסיון בניהול אופרציה בחברות גלובאליות- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12129
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה המייצרת חומרי מעבדה דרוש/ה מתאמ/ת מכירות- תפקיד דינאמי, אינטנסיבי ומאתגר. התפקיד כולל מתן מענה טלפוני ללקוחות (גופים מחקריים ואקדמיים), תיאום וליווי משלוחים מול חברות שילוח וספקים, וידוא אספקה תקינה וקבלת הזמנות חדשות, הכנת הצעות מחיר, טיפול בגבייה ומתן פתרונות לבעיות הקשורות להזמנות, מעקב אחר תהליכים והבטחת ניהול תקין ושוטף של שלבי המכירה.
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד דומה- תאום מכירות, תפעול, לוגיסטיקה.
- יכולות תפעול גבוהות עם גישה מסודרת ופרואקטיבית.
- ראש גדול, אחריות ויכולת עבודה עצמאית.
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
- ניסיון בעבודה מול ספקים והבנה מסחרית ועסקית.
- תשומת לב לפרטים ודיוק ברמה גבוהה.
- שליטה באנגלית ברמה גבוהה.
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Y-BIOLAB
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח גדולה דרושים נציגי מכירות של ביטוחי פרט ללקוחות שהשאירו פרטים ומחכים להצעת מחיר. העבודה בימים א' -ה' במשמרות + שישי לסירוגין שכר בסיס + בונוסים גבוהים. 20,000 בממוצע. הגנת שכר 10,000 בחודשים הראשונים! עבודה כעובד/ת חברה מהיום הראשון .חדר אוכל, חדר כושר, תחרויות פרסים, אוירה צעירה ודינאמית ואפשרויות קידום
דרישות:
אסרטיביות, הובלת שיחה, ראש גדול. ניסיון במכירות- יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-899
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית ומובילה בתחום הקוסמטיקה והטואלטיקה , דרוש/ה אחראי/ת קשרי לקוחות (Key Account) לטיפול במגוון משימות מסחריות ואסטרטגיות. במסגרת התפקיד:
ליווי הלקוח בתהליך ההזמנה מ-א' ועד ת': טיפול בהזמנות קיימות וחדשות, סיוע בפיתוח מוצרים חדשים ומתן פתרונות מותאמים. ניהול תקשורת שוטפת מול גורמי החברה לצורך מענה מיטבי ללקוחות. מעורבות בתהליכים מסחריים וניהול מערכות יחסים אסטרטגיות. היקף משרה: א'-ה' 8:00-17:00 מיקום : ראש העין שכר מתגמל תנאים טובים
דרישות:
נסיון קודם בתפקיד אחראי/ת קשרי לקוחות של 3 שנים לפחות. יידע ביישומי אופיס בדגש על excel יכולת ניהול משימות במקביל ועבודה עצמאית. יכולת עבודה בצוות ושירותיות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1281
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לסוכנות ביטוח צעירה ומשפחתית אנו מגייסים נציג/ת שימור וקשרי לקוחות מנוסה.
חברתנו עוסקת בתחום ביטוחי הפרט : חיים, בריאות , מחלות ותאונות אישיות. במסגרת התפקיד:שימור לקוחות קיימים פניות יזומות ללקוחות לבדיקת שביעות רצון החלפה שיפור ושדרוג תנאי הפוליסה של המבוטחים. עבודה בצוות מגובש ואיכותי. משרה מלאה וגמישה ( יכולה להיות היברידית בהמשך ) במערב ראשל"צ שכר בסיס + בונוסים גבוהים ( צפי שכר 11-12 וצפונה ) תנאים טובים ( נופשי חברה , ימי גיבוש ועוד... )
דרישות:
נסיון של שנה מתפקיד דומה בתחום הבריאות. הכרת מוצרי ביטוח הבריאות . מגורים באזור ראשל"צ והסביבה. יחסי אנוש טובים חריצות ושירותיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1255
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק מובילה ומצליחה אנחנו מגייסים Sales Operations לתמיכה בצוות המכירות בארץ ובעולם. עבודה ממשרדי החברה בפתח תקווה, יום עבודה היברידי בשבוע מהבית. התפקיד כולל: -שימור מערכות היחסים עם לקוחות קיימים, וניהול הקשרים בשוק המקומי ובזירה הבנילאומית -תיפעול כל תהליכי המכירה באופן מלא -הובלת תהליכים מול ממשקים פנימיים בחברה -עבודה עם מערכות ממוחשבות וכלים עסקיים לצרכי תיפעול מעקב ודיווח
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי יתרון לתחומים כמו מנהל עסקים, תקשורת, שיווק או תחומים טכנולוגיים. ניסיון לפחות 2 שנות ניסיון בתחום ניהול לקוחות ומכירות. יכולת ואוריינטציה מכירתית ידע בעולם התקשורת-יתרון יכולת להנעת תהליכים חוצי ארגון, עבודת צוות, אסרטיביות ויחסי אנוש מעולים. שירותיות גבוהה, סבלנות, הבנה עסקית, סדר וארגון ויכולת ניהול ריבוי משימות במקביל. שפות אנגלית ברמה גבוהה מאוד (כתיבה, קריאה ודיבור).
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3063
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברתנו המספקת פתרונות תוכנה וטכנולוגיות מתקדמות לארגונים מובילים בישראל, דרוש/ה מועמד/ת עם מוטיבציה ויכולת ארגון לתפקיד עוזרת/ת בתחום הפיתוח העסקי ותפעול אדמינסטרטיבי שייצטרף לצוות הקיים שלנו.
תפקיד זה מיועד לאיש/ת מקצוע רב-תכליתי עם יכולת להניע את מאמצי הפיתוח העסקי שלנו תוך מתן תמיכה ברמת ההנהלה. המועמד/ת האידיאלי יהיה מיומן בזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, ניהול צנרת מכירות וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות כדי לייעל את התפעול ולתמוך בפעילות הצוות הניהולי.
דרישות:
אחריות בתחום הפיתוח העסקי:- זיהוי וחקר לקוחות פוטנציאליים.
- פתיחה ותחזוקת צנרת מכירות באמצעות שיחות קרות, קמפיינים בדוא"ל והסברה במדיה חברתית.
- תיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.
- הכנת חומרים ומידע רלוונטיים עבור מצגות ללקוחות פוטנציאליים.
- לשמור על ידע עדכני על התעשייה ועל היצע המוצרים שלנו.
- בתחום התפעול האדמיניסטרטיבי:
- תמיכה אדמיניסטרטיבית מקיפה לצוות ההנהלה.
- ארגון ותיאום פגישות.
- סיוע בהכנת דוחות, מצגות וניתוח נתונים.
- פיקוח וניהול פרויקטים מיוחדים כפי שיוגדר על ידי הצוות המנהל.
כישורים:- תואר ראשון במנהל עסקים, שיווק או תחום אחר קשור.
- ניסיון מוכח בתפקיד פיתוח עסקי, עם רקורד של השגת יעדי מכירות.
- ניסיון קודם כעוזר מנהל או בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה, רצוי בסביבה מהירה ודינאמית.
- מיומנויות תקשורת ובינאישיות מצוינות, עם יכולת לעסוק ולשכנע לקוחות פוטנציאליים.
- יכולת מוכחת להתמודד עם משימות וסדרי עדיפויות מרובים.
- שליטה ב Microsoft Office ותוכנות CRM.
- יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות, בעל יוזמה וגמישות ברמה גבוהה.
מיומנויות:- חשיבה אסטרטגית ומיומנויות אנליטיות לזיהוי הזדמנויות צמיחה ושיפור היעילות התפעולית.
- רמה גבוהה של מקצועיות ודיסקרטיות בטיפול במידע סודי.
- כישורי פתרון בעיות חזקים ויכולת הסתגלות לנסיבות משתנות.
- חשיבה יצירתית וחדשנית לתרום לצמיחה עסקית ולשיפורים תפעוליים.
- שליטה טובה באנגלית: קריאה, כתיבה ודיבור.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-O250224
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות עסקיים (לקוחות קיימים) – משרה מלאה בנתניה מחפשים תפקיד מגוון ומאתגר שמאפשר חשיבה עצמאית ויוזמה? הצטרפו אלינו! מה כולל התפקיד? ניהול וטיפול שוטף בלקוחות עסקיים קיימים שימור לקוחות והגדלת תיק הלקוחות קידום מוצרי החברה בקרב לקוחות קיימים מכירות המשך ללקוחות קיימים ניהול פגישות פרונטליות עם גורמים בכירים
דרישות:
ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים – חובה! ידע וניסיון בתוכנות Office רישיון נהיגה – חובה סדר, ארגון ופדנטיות כושר ביטוי מצוין בעל-פה ובכתב יכולת שיווקית מוכחת, ניהול משא ומתן ושכנוע תקשורת בין-אישית מעולה ויחסי אנוש מצוינים דינאמיות, עצמאות ויכולת ניהול תהליכים
פרטים נוספים: משרה מלאה: ימים א'-ה', 8:00-17:00 (ניתן יומיים קצרים ושלושה ארוכים) העבודה באזור נתניה התפקיד אינו כולל רכב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23181
אזור:
מרכז - פתח תקווה
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן או כזכיין? רק ב AC נכסים - רשת נדל"ן ארצית - AC נכסים. - מתמחה בתיווך, שיווק וייעוץ בנדל"ן בפריסה ארצית. - ניתן להשתלב כסוכנים או כזכיינים במסלול "הכל כלול". - לא נדרש ידע/ניסיון קודם. - משרד ראשי - מגדלי עזריאלי ת"א. - הצטרפו להכשרה משולבת ויוקרתית בשני שלבים: * שלב עיוני המקנה רישיון תיווך במקרקעין מטעם משרד המשפטים. * שלב מעשי בתחום שיווק ומכירות בנדל"ן המקנה תעודת יועצי נדל"ן בכירים. * לסוכנים מצטיינים תינתן במהלך השת"פ השתלמויות בתחום עיצוב הפנים, משכנתאות והשקעות בנדל"ן. - שת"פ מובטח ברשת באזור מגוריכם כיועצי נדל"ן בכירים. יתרונות המשרה: * חבילות פרסום הזהב בשווי אלפי שקלים ע"ח הרשת. * עסקה אחת שוות ערך ל - 6 משכורת של שכירים. * 80% משלבי העסקה מתבצעים ע"י הרשת. * ללא הוצאות פרסום ועבודות דפוס. (למעט דמי חבר). * ללא התנגשות בין סוכנים על אותו נכס. * קשרים ותיקים עם בנקים, עורכי דין ורשויות מקומיות. * חשיפה גלובלית, ברשתות חברתיות ובמדיות השונות. * ליווי הסוכנים ע"י הרשת עד להצלחתם. לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70.
דרישות:
אמינות, מוטיבציה גבוהה ורצון אמיתי לשינוי. לא נדרש ידע / ניסיון קודם. זכיינים - "מסלול הכל כלול":כל העלויות השוטפות ע"ח הרשת-למעט אחזקת משרד. - רכישת הזיכיון כוללת: *חבילות פרסום יוקרתיות. *הקמת משרד מפואר ומאובזר. *עמלות גבוהות מעסקאות הזכיין וסוכניו. *הכנסות קבועות מאפיקים נוספים. *גיוס והכשרה של יועצי הנדל"ן ע"י הרשת. *מנהלות משרד לניהול שוטף. לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70. למה אתם מחכים? הצטרפו עכשיו להצלחה!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00022
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת מובילה בתחום מוצרי הצריכה דרוש/ה אחראי/ת מוקד שירות ומכירות בשוהם התפקיד כולל: -ניהול אישי ומקצועי של 5 נציגי מכירות ושירות בחטיבת המכירות -הנעת צוות הסוכנים הטלפונים לעמידה ביעדי המכירות, אחריות על ניהול מכירות טלסל- בשוק הפרטי והמקצועי -אחריות על רמת הידע המקצועי והשירות הניתן ללקוחות הפנימיים והחיצוניים . להיות הגוף המקשר בין חטיבת המכירות לשרשרת ההספקה אחריות על חניכה, אימון ופיתוח הצוות והדרכות לסוכני השטח החדשים -ניהול מאגר לקוחות ומתן תשובות מנהל לצרכנים הפקה וניתוח דוחות וקיום שגרות עבודה וניהול.
דרישות:
ניסיון בעבודה במוקד מכירות טלפוני - חובה. ניסיון בניהול מוקד על מגוון משימותיו, יצירת אווירה של עשייה ושיתוף פעולה בין נציגי המוקד. מקצועיות במתן השירות והמכירה של הנציגות יכולת ניהולית ברמה גבוהה (הנעה, מנהיגות, הובלה). יכולת עמידה בתנאי לחץ וביצוע מס' משימות במקביל. ניהול ממשקים ברמה גבוהה יכולת הובלה והנעה, תואר ראשון – חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-18587
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|