דרושים ברמת גן וגבעתיים- משרות פנויות: Back Office

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 17 משרות עבודה ברמת גן וגבעתיים- משרות פנויות: Back Office

חיפוש עבודה ברמת גן וגבעתיים מתוך מגוון תפקידים המתאימים לתושבי המרכז. איתור מקום העבודה החדש שלך
באזור המרכז: פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, תל אביב.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות למשרד לשם, שחם ושות' - רואי חשבון (תל אביב)

מנהל/ת חשבונות למשרד לשם, שחם ושות' - רואי חשבון (תל אביב)

לשם, שחם ושות' - רואי חשבון

11/07/2025

תיאור תפקיד:
מחפשים הזדמנות להשתלב במשרד רואי חשבון מקצועי וליהנות מסביבת עבודה משפחתית ותומכת?
משרד לשם, שחם ושות' - רואי חשבון, הממוקם בתל אביב, מגייס מנהל/ת חשבונות מקצועי/ת ורציני/ת למשרה חלקית או מלאה, עם גמישות בשעות העבודה. אנו מאמינים ביחס אישי והוגן, ושואפים לספק לכם סביבת עבודה נעימה, מכילה ומקצועית שתאפשר לכם לצמוח ולהתפתח.

מה אנחנו מציעים?
  • שכר ותנאים: שכר ראוי ותנאים הולמים למתאימים/ות, המשקפים את כישוריכם וניסיונכם.
  • יחס אישי: סביבת עבודה התומכת ביחס אישי והוגן לכל עובד/ת.
  • אווירה משפחתית: הצטרפו לצוות מגובש בסביבת עבודה נעימה ומשפחתית.
  • גמישות: אפשרות למשרה מלאה או חלקית עם גמישות בשעות העבודה, כדי שתוכלו לשלב בצורה מיטבית בין עבודה לחיים אישיים.
דרישות:
  • ניסיון מעשי: 1-2 שנות ניסיון מוכח בטיפול בחברות – חובה.
  • שליטה בתוכנות פיננסיות:
      חובה: ניסיון מוכח בעבודה עם תוכנת חשבשבת.
      יתרון: ידע וניסיון בעבודה עם תוכנת Priority.
  • מגורים: מועמדים/ות המתגוררים/ות באזור גוש דן בלבד.
  • הערה: המשרה אינה כוללת אפשרות לעבודה מהבית.
למי מתאימה המשרה?

אנו מחפשים מועמד/ת בעל/ת:
  • אמינות ודייקנות: הקפדה על פרטים ורמת דיוק גבוהה.
  • סדר וארגון: יכולת ארגון וניהול משימות ברמה גבוהה.
  • חריצות ומוטיבציה: נכונות לעשייה, יוזמה ורצון לתרום.
  • יחסי אנוש מעולים: יכולת עבודה בצוות ותקשורת בין-אישית טובה.
  • ראש פתוח: נכונות ללמוד, להתפתח ולאמץ שיטות עבודה חדשות.
אם אתם/ן רואים/ות את עצמכם/ן משתלבים/ות במשרד רואי חשבון מקצועי, ומוכנים/ות לאתגר הבא בקריירה – נשמח להכיר אתכם/ן!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00007
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת חיובי לקוחות במערך התפעול והשרות בחברת פ.ק אלקטרה

אחראי/ת חיובי לקוחות במערך התפעול והשרות בחברת פ.ק אלקטרה

קבוצת אלקטרה בע"מ

11/07/2025

תיאור תפקיד:
התחל קריירה באלקטרה ותהיה חלק מהעוצמה שלנו – הצטרף/י לצוות שלנו ותהיה חלק משמעותי מהשגת היעדים שלנו!
קבוצת אלקטרה מגייסת אחראי/ת חיובי לקוחות במערך התפעול והשרות בחברת פ.ק אלקטרה

תיאור התפקיד :
הוצאת חיובי לקוח מבוססי קריאות שרות והצעות מחיר עפ"י צורך.
מעקב ובקרה עד קבלת הזמנות מלקוחות.
עבודה מול פורטלים שונים כמו ניפנדו, מרכבה סטורנקסט וכד'.
טיפול בפניות לקוח לקבלת זיכויים/שינוי שם וכד'.
טיפול בפתיחת לקוחות חדשים.
ותפקידי אדמינסטרציה שונים.
אחריות בסגירת חיובים חודשיים ודגש על סגירת רבעון במועד הנדרש.

תפקיד יחיד המרכז את תחום החשבוניות במחלקת השרות.

ימים ושעות: א'-ה' בשעות 08:00-16:00 בקריית שדה התעופה.
דרישות:
ניסיון בהפקת חשבוניות - חובה!
רקע בהנהלת חשבונות – יתרון
עבודה עם מערכת פריוריטי – יתרון משמעותי
ניסון בתפקיד דומה – חובה
אחריות בסגירת חיובים חודשיים ודגש על סגירת רבעון במועד הנדרש.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 17547
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בק אופיס למשרה זמנית לחודשיים

בק אופיס למשרה זמנית לחודשיים

סיגמא HR

11/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברת נדלן מובילה בתל אביב דרוש/ה איש/אשת בק אופיס כספים
עבודה מול בנקים , חשבוניות, 
תמיכה בהנהלת החשבונות
המשרה זמנית לחודשיים-שלוש
דרישות:
ניסיון עבודה בהנהלת חשבונות/תמיכה בכספים/ בנקים
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 5187
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות

קבוצת פילת

11/07/2025

תיאור תפקיד:
לקבוצת פילת דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 1+2 - החלפה לחל"ד ל-9 חודשים עם אופציה טובה למשרה קבועה.
עבודה בצוות מגובש ומקצועי, הנה"ח שוטפת, ספקים, חשבוניות, תיאום בנקים ועוד.
משרה מלאה בפתח תקווה.
דרישות:
בוגר/ת לימודי הנה"ח סוג 1+2
לפחות 4 שנות ניסיון
תקתקנות
יסודיות
שימת לב לפרטים
יכולת עבודה בצוות
שימת לב לפרטים
יכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 991128
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

HMO Billing Specialist (Entry Level)

HMO Billing Specialist (Entry Level)

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

11/07/2025

תיאור תפקיד:
Responsibilities
    Working with the facility to ensure all billing is accurate prior to submission
    Responsible for following up on all balances and making sure all payments are received
    Review aging reports and work to eliminate all outstanding balances
    Deal with referrals from the facility to ensure that patients are eligible for services from the nursing home
    Deal with clients and getting all relevant information and verifying with the HMO

Location- Ramat Bet Shemesh
Hours are M-Th 3pm-11pm and F/Sun 9am-1pm
Please send CV to [email protected]

דרישות:
    Qualifications

      Basic computer skills.
      Strong communication skills.
      Ability to work in a team environment.
      Native level English


היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 911317
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בוחן.ת חיובים

בוחן.ת חיובים

עיריית תל אביב יפו

11/07/2025

תיאור תפקיד:
1. אחריות לקביעה ועריכת חיוב ארנונה לנכסים בהתאם לתוכנית העבודה של האגף, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים.
2. עדכון נתוני שומה ויצירת חיוב עדכני במערכת המידע.
3. אחריות למתן מענה איכותי ומקצועי בכל ערוצי התקשורת השונים בזמן המוגדר להשגות ופניות מלקוחות.
4. ייצוג העירייה בפני ועדת ערר ובתי משפט.
5. ביצוע סיורים וביקורות בנכסים על פי הצורך.
6. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה.
7. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. *תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. או הנדסאי.ם/ טכנאי.ם
2. ידע והיכרות בתחום מיסוי מוניציפלי – יתרון.
3. ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE.
ידע וניסיון בקריאת שרטוטי מבנה.
4. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן.
5. תודעת שירות גבוהה.
6. יחסי אנוש טובים.
7. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד.
8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
9. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 63ד/2024
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות למשרד בוטיק לראיית חשבון בחולון- תנאים טובים למתאימים. משרה מלאה.

מנהל/ת חשבונות למשרד בוטיק לראיית חשבון בחולון- תנאים טובים למתאימים. משרה מלאה.

ארז כהן ושות רואי חשבון

11/07/2025

תיאור תפקיד:
למשרד בוטיק לראיית חשבון בחולון המתמחה בתיקים של רופאים, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות
התפקיד כולל, טיפול שוטף בחברות וביחידים: הנהלת חשבונות והכנת תלושי שכר, התאמות בנקים, כרטיסי אשראי, לקוחות וספקים, הכנה למאזן, דיווחים במערכות שע"מ וביטוח לאומי, עבודה עצמאית מול לקוחות.
משרה מלאה.
נכונות עבודה לטווח ארוך.
שכר גבוה ותנאי עבודה טובים למתאימים.
חניה נגישה במקום העבודה
קרבה לתחבורה ציבורית !
אווירה משפחתית.
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 2-3 וידע וניסיון בשכר
ניסיון מוכח במשרד רו"ח קטן-בינוני.
ידע וניסיון בעבודה בתוכנות חשבשבת ושקלולית, שידור/דיווח בתכנות שע"מ וביטוח לאומי, דיווח מקוון למע"מ.
מאפיינים אישיים- מוסר עבודה גבוה, חרוצה, יסודית, עצמאית, מוטיבציה גבוהה, ,הפרדה בין עיקר לטפל, סדר וארגון, יחסי אנוש טובים.
שכר גבוה ותנאי עבודה טובים למתאימים.
דיסקרטיות מובטחת.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00002
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה דרוש/ה רפרנט/ית גבייה

לחברת תוכנה דרוש/ה רפרנט/ית גבייה

Synel-Mll Payway

11/07/2025

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
דרוש/ה רפרנט/ית גבייה:
ניהול כרטסת, התאמות בנקים, וגבייה מלקוחות עסקיים.
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתחום הגבייה - חובה.
ידע וניסיון על תוכנות אופיס בדגש על אקסל - חובה.
עבודה עם פורטלים של ספקים - יתרון משמעותי.
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00043
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אדמיסטרציה בתחום הכספים

אדמיסטרציה בתחום הכספים

RecruitX

11/07/2025

תיאור תפקיד:

לחברת שירותים ושיווק מובילה בתחום ה-iGaming, דרוש/ה עוזר/ת חרוצ/ה, מדויק/ת ובעל/ת תשומת לב לפרטים, לתפקיד אדמיניסטרטיבי במחלקת הכספים.
משראה מלאה - מהמשרדים בהרצליה.
תיאור התפקיד:
תפעול תהליכים אדמיניסטרטיביים שוטפים הקשורים למחלקת הכספים.
תיוק נתונים ומסמכים פיננסיים בצורה מדויקת ומסודרת.
טיפול בחשבוניות, מעקב אחר תשלומים והתנהלות מול לקוחות וגורמים נוספים במחלקת הכספים.
עבודה מול גורמים בכירים בתוך החברה.
דרישות:
Retrieving data. Wait a few seconds and try to cut or copy again.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה: JB-4341
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב /ת שכר בצוות - ניסיון מארגון ותוכנת הרגל

חשב /ת שכר בצוות - ניסיון מארגון ותוכנת הרגל

כיוון השמה - הבית שלך לקריירה

11/07/2025

תיאור תפקיד:
לבית השקעות ברמת החייל דרוש/ה חשב/ת שכר.
תקן החלפה לחל"ד לשנה.
במסגרת התפקיד:
* ניהול וטיפול בכל היבטי השכר מהקלדת נתונים ועד להפקת תלושי שכר
* אחריות על בקרת שכר, קליטות ועזיבות עובדים, נוכחות עובדים
* התנהלות מול חברות הביטוח וסוכן ההסדר
* מתן שירות ומענה מקצועי לעובדים, למחלקת משאבי אנוש ולמנהלים בארגון.
* עבודה בצוות ובכפיפות למנהלת מחלקת שכר.
דרישות:
* ניסיון לפחות 3 שנים כחשב/ת שכר חובה
* תעודת חשב/ת שכר של איגוד רואי החשבון - חובה
* הכרות וידע בדיני עבודה - חובה
* שליטה בתוכנת הרגל - חובה
* נכונות לשעות עבודה ארוכות בתקופת השכר - חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4460
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

קבלה למרכז שירות

קבלה למרכז שירות

לין ביכלר משאבי אנוש

11/07/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ת קבלה למרכז שירות מוביל בראשל"צ
התפקיד כולל:
קבלת לקוחות, מענה טלפוני לשיחות נכנסות – קבלת שיחות מלקוחות, תיאום טיפולים ותורים – ניהול יומן תורים, קביעת פגישות לטיפולים ותיקונים. ניהול מסמכים וחשבוניות – אחריות על טיפול במסמכים, חשבוניות והסדרי תשלום , קופה וכד.
תנאים:
משרה מלאה ימים א'-ה', שעות 07:30-16:30, ו לסירוגין 07:00-12:00
דרישות:
ניסיון קודם בשירות לקוחות/ פקידות-יתרון.
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
תודעת שירות גבוהה, אדיבות ויכולת התמודדות עם לקוחות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 52212
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת תפעול גבייה ובקרה

אחראי/ת תפעול גבייה ובקרה

בזק בינלאומי

11/07/2025

תיאור תפקיד:
מחפשים תפקיד תפעולי עם משמעות? הצטרפו אלינו!
צוות הגבייה והטיפול המשפטי באגף הכספים של בזק בינלאומי TECH מגייס אחראי/ת תפעול גבייה ובקרה לתפקיד זמני.
אם את/ה אוהב/ת סדר, נתונים, ותהליכים זה בדיוק בשבילך.

מה עושים בתפקיד?
הפקת דוחות (כמו גיול חובות, בקרה, הקפאות)
בדיקת תקינות ודיוק של נתונים
מעקב אחרי שליחת מכתבי חוב
שידור פקודות במערכות
תיעוד תקלות ומעקב אחרי פתרונן
ריכוז נתונים והכנת דוחות להנהלה
עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים (מערכות מידע, צוות הגבייה, סמנכ"ל כספים)

מה חשוב לדעת?
תפקיד תפעולי משמעותי
סביבת עבודה שקטה, מסודרת, עם אחריות ודיוק
הזדמנות להיכנס לעולם הפיננסי-תפעולי
דרישות:
  • ניסיון תפעולי קודם מארגון בינוני/גדול – חובה
  • שליטה מלאה באקסל כולל Pivot Tables, VLOOKUP – חובה
  • ניסיון בהפקת דוחות, בקרות וניתוח נתונים – חובה
  • ניסיון בעבודה עם מערכות ERP / מערכות גבייה / מערכות פיננסיות - יתרון משמעותי
               זמינות למשרה מלאה, לתקופה של כחצי שנה (החלפה לחל"ד)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 12168
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בק אופיס כספים

בק אופיס כספים

מטריקס

11/07/2025

תיאור תפקיד:
תפקיד מגוון ודינמי הכולל אחריות על תפעול תהליכים עסקיים, בקרה תקציבית, נצילות ורווחיות, חיבור בין יחידות – ומעט משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות (כמו רכש וחשבוניות).
אחריות על תפעול כספים ובקרה תקציבית של היחידות העסקיות
ממשק שוטף עם אגף הכספים, מנהלי יחידות עסקיות ולקוחות
בקרה על חיובים, דיווחי שעות, הכנסות/הוצאות וניצול תקציבים
מעקב אחר ריווחיות, נצילות עובדים, והתקשרויות חוזיות
אחריות על גבייה, התחשבנויות וניתוח נתונים שוטף
ניהול הזמנות עבודה, חוזים והארכות הסכמים
סיוע במשימות אדמיניסטרטיביות בהתאם לצורך
דרישות:
ניסיון של לפחות 2-3 שנים בתפקידים דומים
תואר רלוונטי בתחומי- כלכלה / מנהל עסקים / חשבות
גישה אנליטית ויכולת עבודה מדויקת עם מספרים
גמישות לביצוע גם משימות תפעוליות ואדמיניסטרטיביות
מיקום: משרדי החברה בכפר סבא
יום עבודה אחד בשבוע מהבית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 74350
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות בצוות לחברה מובילה

מנהל/ת חשבונות בצוות לחברה מובילה

כיוון השמה - הבית שלך לקריירה

11/07/2025

תיאור תפקיד:
-התאמות בנקים, רישום ופקודות יומן הכנה וסגירות למאזן
-תפעול עמלות סוכנים וביצוע בקרות על כרטיסי סוכן
-מענה לסוכנים ומתן מידע בנושא עמלות
דרישות:
- תעודת הנהלת חשבונות 1+2 (סוג 3- יתרון)
- ניסיון לפחות שנתיים בהנהלת חשבונות
- אקסל ברמה טובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-208436537
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות - למפעל חיוני

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות - למפעל חיוני

ODIS Treating Water for Life

11/07/2025

תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית בפ"ת, דרוש /ה מנהל/ת חשבונות לעבודה בצוות במחלקת הכספים של החברה.
  • טיפול בספקים בארץ/ חו"ל,
  • לקוחות,
  • הזמנות,
  • התאמות.
משרה מלאה
דרישות:
  • תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 - חובה
  • ניסיון של 5 שנים לפחות
  • יכולת השתלבות בצוות
  • יכולת עבודה תחת לחץ
  • ניסיון בפריורטי- יתרון
  • שליטה בשפה אנגלית - יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 916857
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!