מיתוג מעסיק כבר מזמן אינו רק תרגיל שיווקי של מחלקת HR. הוא הפך לאסטרטגיה כוללת, שמבקשת להציג לעולם לא רק מה החברה עושה, אלא מה היא מרגישה.
אין ספק שאם הייתם אומרים לנו לפני חמש שנים שעבודה מהבית תהפוך לנורמה עבור חלק ניכר מהעובדים, כנראה שהיינו מרימים גבה. אבל המציאות, כמו תמיד, מפתיעה, ואנחנו מוצאים את עצמנו עובדים מהבית הרבה יותר ממה ש
תחום הכימיה נמצא בלב ההתקדמות הטכנולוגית, המדעית והתעשייתית. הנדסאי כימיה, המשתייכים לקטגוריה ייחודית של אנשי מקצוע טכניים, ממלאים תפקידים מרכזיים בתעשיות רבות, כולל פרמצבטיקה, מזון, אנרגיה ותעשייה
בעידן הדיגיטלי שבו מותגים נלחמים על תשומת הלב של הצרכנים, תפקידו של מנהל המותג הופך לקריטי יותר מתמיד. מדובר במקצוע מאתגר ודינמי, המשלב יצירתיות, אסטרטגיה וניתוח שוק. אבל מה בדיוק עושה מנהל מותג?