מיתוג מעסיק כבר מזמן אינו רק תרגיל שיווקי של מחלקת HR. הוא הפך לאסטרטגיה כוללת, שמבקשת להציג לעולם לא רק מה החברה עושה, אלא מה היא מרגישה.
התרגום הפך בעידן הגלובלי לצורך חיוני עבור עסקים, מוסדות ואנשים פרטיים ברחבי העולם. עבודת התרגום מתאימה לכל מי שאוהב שפות ומחפש עבודה גמישה
בעידן הדיגיטלי של היום, תחום השיווק עבר מהפכה משמעותית. יותר ויותר חברות מבינות את החשיבות של שיווק באינטרנט ומחפשות אנשי מקצוע מיומנים שיוכלו להוביל את אסטרטגיות השיווק שלהן
סטודנטים למדעי המחשב נחשבים למבוקשים מאוד בשוק העבודה של היום. כבר במהלך הלימודים, רבים מהם מחפשים משרות סטודנט המשלבות עבודה בתחום, במטרה לצבור ניסיון מעשי, לחזק את קורות החיים ולהתקרב לקריירה