מיתוג מעסיק כבר מזמן אינו רק תרגיל שיווקי של מחלקת HR. הוא הפך לאסטרטגיה כוללת, שמבקשת להציג לעולם לא רק מה החברה עושה, אלא מה היא מרגישה.
אין ספק שהאתגר הגדול ביותר עבור צעירים ומחפשי עבודה מתחילים הוא חוסר הניסיון המקצועי. כולנו היינו שם בשלב מסוים: הגשתם עשרות קורות חיים, רק כדי לשמוע שוב ושוב את אותה שאלה – "איזה ניסיון מקצועי יש לך
אין ספק שאם הייתם אומרים לנו לפני חמש שנים שעבודה מהבית תהפוך לנורמה עבור חלק ניכר מהעובדים, כנראה שהיינו מרימים גבה. אבל המציאות, כמו תמיד, מפתיעה, ואנחנו מוצאים את עצמנו עובדים מהבית הרבה יותר ממה ש
בעידן הדיגיטלי שבו מותגים נלחמים על תשומת הלב של הצרכנים, תפקידו של מנהל המותג הופך לקריטי יותר מתמיד. מדובר במקצוע מאתגר ודינמי, המשלב יצירתיות, אסטרטגיה וניתוח שוק. אבל מה בדיוק עושה מנהל מותג?