מיתוג מעסיק כבר מזמן אינו רק תרגיל שיווקי של מחלקת HR. הוא הפך לאסטרטגיה כוללת, שמבקשת להציג לעולם לא רק מה החברה עושה, אלא מה היא מרגישה.
עבודה מהבית הפכה למגמה עולמית שצוברת תאוצה, במיוחד בעידן הדיגיטלי המאפשר גישה קלה לכלים טכנולוגיים מתקדמים. עם זאת, מעבר לעבודה מהבית מצריך התאמות ושינויים כדי לשמור על פרודוקטיביות , ריכוז ואיזון
עולם העיצוב הגרפי משתנה ומתפתח בקצב מסחרר, ומשפיע על כל תחום בחיינו - החל מפרסום ושיווק ועד ממשקי משתמש וטכנולוגיה מתקדמת. הביקוש לאנשי מקצוע בתחום זה נמצא בעלייה מתמדת
משאבי אנוש (HR) הם אחד התחומים הקריטיים ביותר להצלחת ארגונים בכל תחום. בעידן הדיגיטלי, שבו תחרות, חדשנות ותרבות ארגונית דינמית ממלאים תפקיד מרכזי, תפקידה של מחלקת משאבי האנוש התרחב משמעותית