מיתוג מעסיק כבר מזמן אינו רק תרגיל שיווקי של מחלקת HR. הוא הפך לאסטרטגיה כוללת, שמבקשת להציג לעולם לא רק מה החברה עושה, אלא מה היא מרגישה.
עבודה מהבית הפכה למגמה עולמית שצוברת תאוצה, במיוחד בעידן הדיגיטלי המאפשר גישה קלה לכלים טכנולוגיים מתקדמים. עם זאת, מעבר לעבודה מהבית מצריך התאמות ושינויים כדי לשמור על פרודוקטיביות , ריכוז ואיזון
אין ספק שאם הייתם אומרים לנו לפני חמש שנים שעבודה מהבית תהפוך לנורמה עבור חלק ניכר מהעובדים, כנראה שהיינו מרימים גבה. אבל המציאות, כמו תמיד, מפתיעה, ואנחנו מוצאים את עצמנו עובדים מהבית הרבה יותר ממה ש
בעידן המודרני, תעשיות רבות מסתמכות על מכונות מתקדמות לייצור, עיבוד ואוטומציה. תפקיד מפעיל המכונה הפך לאחד המקצועות החשובים ביותר במפעלים, עם ביקוש גבוה בשוק העבודה