מיתוג מעסיק כבר מזמן אינו רק תרגיל שיווקי של מחלקת HR. הוא הפך לאסטרטגיה כוללת, שמבקשת להציג לעולם לא רק מה החברה עושה, אלא מה היא מרגישה.
תחום הסייבר הפך בעשור האחרון לאחד התחומים המבוקשים, המתפתחים והיוקרתיים ביותר בשוק העבודה – הן בישראל והן בעולם
בעולם הדיגיטלי של היום, שבו המידע הפך לאחד המשאבים היקרים ביותר, תחום אבטחת המידע נמצא במוקד העשייה הטכנולוגית. ארגונים מכל התחומים משקיעים משאבים רבים בהגנה על המידע שלהם מפני איומים חיצוניים ופנימי
מיתוג מעסיק כבר מזמן אינו רק תרגיל שיווקי של מחלקת HR. הוא הפך לאסטרטגיה כוללת, שמבקשת להציג לעולם לא רק מה החברה עושה, אלא מה היא מרגישה.