מיתוג מעסיק כבר מזמן אינו רק תרגיל שיווקי של מחלקת HR. הוא הפך לאסטרטגיה כוללת, שמבקשת להציג לעולם לא רק מה החברה עושה, אלא מה היא מרגישה.
תחום הסייבר הפך בעשור האחרון לאחד התחומים המבוקשים, המתפתחים והיוקרתיים ביותר בשוק העבודה – הן בישראל והן בעולם
בין אם מדובר במשרות חלקיות או בעבודות שמתאימות במיוחד להורים, המונח "משרת אם" הופך בשנים האחרונות לנפוץ יותר ויותר
עידן המודרני, הזמן הוא משאב יקר. עומס העבודה, המשימות האישיות והשאיפה לאיזון בין הקריירה לחיים האישיים מחייבים אותנו להיות מאורגנים ויעילים יותר מאי פעם