מיתוג מעסיק כבר מזמן אינו רק תרגיל שיווקי של מחלקת HR. הוא הפך לאסטרטגיה כוללת, שמבקשת להציג לעולם לא רק מה החברה עושה, אלא מה היא מרגישה.
התרגום הפך בעידן הגלובלי לצורך חיוני עבור עסקים, מוסדות ואנשים פרטיים ברחבי העולם. עבודת התרגום מתאימה לכל מי שאוהב שפות ומחפש עבודה גמישה
בעידן הדיגיטלי, ניהול מערכות מידע ארגוניות הוא קריטי להצלחת חברות. מערכת Priority היא אחת המערכות הפופולריות בישראל לניהול משאבים ארגוניים (ERP), ותפקידה להקל על ניהול תהליכים עסקיים באופן יעיל
בעידן הדיגיטלי שבו מותגים נלחמים על תשומת הלב של הצרכנים, תפקידו של מנהל המותג הופך לקריטי יותר מתמיד. מדובר במקצוע מאתגר ודינמי, המשלב יצירתיות, אסטרטגיה וניתוח שוק. אבל מה בדיוק עושה מנהל מותג?