מיתוג מעסיק כבר מזמן אינו רק תרגיל שיווקי של מחלקת HR. הוא הפך לאסטרטגיה כוללת, שמבקשת להציג לעולם לא רק מה החברה עושה, אלא מה היא מרגישה.
ממונה בטיחות בארגון הוא תפקיד חיוני להבטחת בריאות העובדים ולמניעת תאונות בעבודה. ההצלחה בתפקיד מצריכה ידע מעמיק, יכולת תקשורת והדרכה, ויכולת זיהוי סיכונים בזמן אמת
ניהול רכש הוא תהליך קריטי לכל ארגון, קטן כגדול. מעבר לרכישת מוצרים ושירותים, מדובר בתהליך אסטרטגי המשלב תכנון, משא ומתן, ובקרת תקציבים. ארגונים רבים מבינים כיום שייעול ניהול הרכש יכול להביא לחסכון
בעידן הדיגיטלי, ניהול מערכות מידע ארגוניות הוא קריטי להצלחת חברות. מערכת Priority היא אחת המערכות הפופולריות בישראל לניהול משאבים ארגוניים (ERP), ותפקידה להקל על ניהול תהליכים עסקיים באופן יעיל