מיתוג מעסיק כבר מזמן אינו רק תרגיל שיווקי של מחלקת HR. הוא הפך לאסטרטגיה כוללת, שמבקשת להציג לעולם לא רק מה החברה עושה, אלא מה היא מרגישה.
תחום הסייבר הפך בעשור האחרון לאחד התחומים המבוקשים, המתפתחים והיוקרתיים ביותר בשוק העבודה – הן בישראל והן בעולם
אין ספק שאם הייתם אומרים לנו לפני חמש שנים שעבודה מהבית תהפוך לנורמה עבור חלק ניכר מהעובדים, כנראה שהיינו מרימים גבה. אבל המציאות, כמו תמיד, מפתיעה, ואנחנו מוצאים את עצמנו עובדים מהבית הרבה יותר ממה ש
ענף הבנייה והנדל"ן נמצא בצמיחה מתמדת. למעשה, מדובר במנוע צמיחה מרכזי בכלכלה הישראלית, אשר נוגע בכל תחומי החיים שלנו, מהשכונות שבהן אנו גרים, דרך המוסדות הציבוריים ועד למגדלי המשרדים המעוצבים