הוא שלח את קורות החיים שלו ל-57 מעסיקים, ולא קיבל אפילו תגובה אחת, עד שחבר שלו, אדריאן ברמבילה, מייסד Bramify, החליט לבדוק מה קורה כשהוא משלב בינה מלאכותית בתהליך חיפוש העבודה. התוצאה היתה מהפכנית
פעם זה היה כמעט חובה: מכתב מקדים שנשלח יחד עם קורות החיים, מנוסח בשפה רשמית ומוקפדת, היה תנאי הכרחי כדי שבכלל יתייחסו אליכם. היום? רבים מהמגייסים מדלגים עליו ובכל זאת מחקרים חדשים מוכיחים: כשכותבים א
הראיון מתקדם חלק: הצרכים ברורים, הכימיה טובה, ואז מגיעה השאלה שכולם מעדיפים לדחות לרגע האחרון - מה ציפיות השכר שלך? עם קצת נתונים, טקטיקה חכמה וטון ענייני, אפשר לענות בלי להסמיק ובלי להישמע דרמטיים
מיתוג מעסיק כבר מזמן אינו רק תרגיל שיווקי של מחלקת HR. הוא הפך לאסטרטגיה כוללת, שמבקשת להציג לעולם לא רק מה החברה עושה, אלא מה היא מרגישה.